Permalänk
Medlem

Helvette va snyggt! 10p helt klart

Permalänk
Medlem

Han gör det igen, finns inget mer att säga, 10 poäng.

Visa signatur

MacBook Pro 15" i5 520M 8GB GT330M 750GB

Permalänk
Medlem

Tack för att du förgyller SC annars så förfallna galleri med detta genomtänkta och mycket snygga chassi, sådant här vill jag se mer av. Just när man börjat ge upp hoppet om SC galleri med alla strumpor, trasiga saker etc. så kommer du med detta som väger upp det.

20p från mig (kan dock bara sätta 10p pga uppenbara skäl)

Permalänk
Medlem

Så jävla snygg och "serriös" 10p!

Permalänk
Medlem

Extremt snyggt som vanligt.

Permalänk
Medlem

Herregud Woleverine du räddade min dag , otroligt snyggt! Lite annat än alla j***a USB-Moddar. Du är kungen!

Visa signatur

Mr. Livingstone , I Presume.
[-Pale-] . Rest in P.

Permalänk

Riktigt jävla nice! Inte bara blir man avundsjuk på all din kreativitet, du gör grejerna så förbaskat snyggt också, inga fula kanter eller annat skit... så bra det kan bli mao

Permalänk

Fetaste någonsin, U got skillz

Fortsätt så, du kanske borde starta eget och bygga underbara chassin
Fantastisk ;D

100 poänG!

Visa signatur

•̪̀● Corei7 •̪̀●

Permalänk

Så otroligt tillfredställande att se ett riktigt bygge!

Visa signatur

Någon dator med tillhörande skärm

Permalänk
Medlem

Du har överträffat digsjälv igen, Fattar inte var du får din inspiration ifrån! Sjukt snyggt, vet inte vad som skulle kunna göras bättre!

Visa signatur

Citera så hittar jag tillbaks och kan ge svar.

Permalänk

när börjar serietillverkningen? xD

Permalänk
Medlem

Härligt!
Skönt att se ett riktigt bygge istället för en massa USB-Moddar.
Grymt snygg!

Permalänk
Medlem

Tack för att dra upp SweClockers galleri ur skiten Wolverine. Äntligen något värt att titta på sen... urminnes tider räknat på en datornörds kalender .

Permalänk
Medlem

otroligt snyggt och jag som inte alls gillar när det går i blått men det här måste ja säga är riktigt snyggt:)

äntligen lite bra att titta på i galleriet tackar Wolverine.

Visa signatur

i7 970 || EX58-UD5 || R9 290X || Vengeance 24GB || HX 850W || 5,7 TB SSD, 20 TB HDD + 58 TB NAS || U3011 + 3007WFP + 2x LP2065 || Lian li PC-A71B || Asus Xonar STX + Sennheiser HD595 || Qpad MK-85 + Qpad 8K

Permalänk
Medlem

Detaljerat och snyggt arbete. Tror dock inte att den skulle göra sig så bra i mitt vardagsrum med ljusen och "Future"-looken. Men kvalité verkar det vara.

Permalänk
Medlem

löjligt snyggt

Permalänk
Medlem

Tycker T.O.M. att det vart lite retro med de där sugrörs sakerna på sidan Snyggy som attan !

Visa signatur

A lie is just a great story that someone ruined with the truth.

Permalänk
Medlem

Vad kan man säga? Wolverine-ish är det ända ordet värt att använda. Du gjorde det igen!

Permalänk

Det är fascinerande hur Wolverine får ha lysande element i sina moddar och alla tycker det är sååå snyggt... men låt säga att random chassitillverkare släpper ett chassi med 1blå led så trollar halva SC om hur fjortis det är... nåt att fundera på bara.

OT: snyggt jobbat!

Visa signatur

OCZ StealthXStream 600 Watt | Intel Core i5 750 | Gigabyte GA-P55-UD3 | Corsair 4GB 1333MHz XMS3 | powercolor HD5850 | 500GB Western Digital Caviar Black | Windows 7

Permalänk
Medlem

Mycket proffsigt gjort. Jag beundrar din hantverksskicklighet och kreativitet, jag önskar jag vore hälften så duktig. Full pott/ swebear

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt! Var får man tag på ett MSI RS690T Mini Itx AM2? Skulle bra gärna vilja ha ett i min blivande lilla server.

Visa signatur

Vattenkylt SilverStone FT02B, i7 2600k, Asus P8Z68 Deluxe, Corsair AX 850W, Corsair 16GB VENGEANCE BLUE, Asus GTX 570 SLI, Asus Xonar Essence STX, OCZ Vertex2 60GB, WD Black 1TB, 2x WD Green 2TB, 2x Seagate 500GB.

Permalänk
Medlem

nog en av de snyggaste hemmabyggen jag har sett här på SweC. 10p

Permalänk

wow. för varje 1000 skit galleri kommer ett otroligt bra...detta! snyggt!

Visa signatur

|| Intel Quad Q6600, 3.6Ghz @ 1.46v ||||GIGABYTE X38-DQ6- F7||Corsair DOMINATOR 2GB DDR2@1066mhz||XFX8800GTS 512mb@800/1920/2170 (24/7)||Corsair HX620W||WD320GB||Cooler Master STACKER 832|| Tuniq Tower 120||Windows Vista Ultimate x84||HPW2207

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Vill ha!

Visa signatur

CPU: Intel Core i5-6600K | Moderkort: Asus Z170 Pro Gaming | RAM: Corsair Vengeance LPX 16 GB (2x8) | Grafikkort: Geforce GTX 1070 | Kylare: Be Quiet Pure Rock | SSD: Samsung 850 EVO 500 GB | Hårddisk: WD Blue 3TB 7200rpm 64MB | Chassi: NZXT S340 Elite | Nätaggregat: Corsair RM750x 750 W | Skärm: 2xSamsung 1080p

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rhalla
Riktigt snyggt! Var får man tag på ett MSI RS690T Mini Itx AM2? Skulle bra gärna vilja ha ett i min blivande lilla server.

Jag vet faktiskt inte vart man kan få tag i det. Jag fick mitt direkt från MSI i Taiwan.

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Funderat på att bygga chassi mot beställning?, Tror du skulle kunna göra dig en rejäl hacka på det. Finns många galningar där ute som är ute efter något unikt, och jag tror du kan leverera det till dom, kosta vad det kosta vill.

Alternativt sälj designen till en större tillverkare av chassie.

Visa signatur

I5 2500K + Antec Kühler 620 / Asus P8Z77-V PRO / Corsair 16GB (4KIT) DDR3 1600MHz / Zotac GeForce GTX 470 1280MiB x2 / SSD 80GB Intel X25-M SATA2 x2 + Samsung Spinpoint F1 1000GiB / Antec P182b / Fractal Design Newton R3 1000W

Permalänk

vad vore galleriet/byggloggarna utan Wolverine!

Permalänk

Helt jävla otroligt! Asnajs!

Permalänk

Ett av de snyggaste, om inte det snyggaste jag sett på swec. Väldigt harmoniskt sammansatt med acryl, ett material som annars brukar ge mig allergi-reaktioner.
Ren hightech-feeling? Klockrent.
10p, solklar.

Visa signatur

"-You like sex AND money? We should hang out!" -"Idiocracy"

MSI P45 Platinum, e6850@3ghz, 4gb Corsair 6400c5dhx, 500gb+320gb, HD4850 Crossfire (Sapphire/His), Coolermaster Cosmos RC 1000