Billigaste iPhone Abonnemanget?

Permalänk
Avstängd

Billigaste iPhone Abonnemanget?

Hej,

Det finns iMini, iMidi och iMaxi. Den billigaste bland dom tre kostar 299:- / per månad. Finns det inte en billigare abonnemang?

Permalänk
Medlem

Gå in på telias sida, klicka beställ abonnemang. Du får alla olika val. Tex Telia Mobil 99 i 24 mån och iPhone för 3600.

Permalänk

http://www.iphonepriser.com/ där kan du skriva in hur mycket du ringer för, smsar och hur mycket data du tror att du kommer använda.

Permalänk
Avstängd

Förstår inte mycket av länken du gav mig.
Har jag missfattat eller betalar man 3500 kr startavgift och sedan 100kr/mån i 24 månader? Och isf. är det billigaste?

Permalänk
Medlem

69:-/ månaden telia vänner om du inte väljer fri datatrafik.
Fri data tilläggstjänsten kostar 199:-/mån och påverkar inte telefon priset oavsett abonemang.

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tjarven
69:-/ månaden telia vänner om du inte väljer fri datatrafik.
Fri data tilläggstjänsten kostar 199:-/mån och påverkar inte telefon priset oavsett abonemang.

Betalar jag 69kr i månaden för telia vänner och iphone?
jag vill inte veta hur mycket telia kostar.
jag vill bara köpa iphone på billigaste sätt genom delbetalning, vill inte ha gratis sms, samtal. kan betala 1 kr/min för samtal

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brucie
Betalar jag 69kr i månaden för telia vänner och iphone?
jag vill inte veta hur mycket telia kostar.
jag vill bara köpa iphone på billigaste sätt genom delbetalning, vill inte ha gratis sms, samtal. kan betala 1 kr/min för samtal

Ja telia vänner är billigast och du betalar bara 69:-/månaden + engångsavg 250:-
Telefonen betalar du 3620:- 8GB, 4420:- för 16GB
Telia vänner är billigast abonemanget och du måste köpa telefonen med telia.

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|