Vaf*n Är Detta! Werfault.exe.........

Permalänk

Vaf*n Är Detta! Werfault.exe.........

Fan vad jag bli lack nu,, först börjar mitt DirectX krångla och har inte kunnat fixa det än och efter det så kan ja inte starta CS får upp en Error ruta där det först står Werfault.exe - Programfel när jag trycker OK där så kommer det upp Hl2.exe - Programfel trycker jag ok där så stängs dte ner! Sen nu så tänker ja ominstrallera både steam och CS:S så blire samma skit när ja startar steam..

Har haft dessa error rutor ett tag nu men nu är jag fan trött på dom, har nån någon aning om vad jag kan göra?

Bild:

Mvh, En arg Jooh4n

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Medlem

Installera om graffe drivisar.

Permalänk

men har ju nyss installerat de nya, och har varit så ganska länga fast ja installerat de nyare

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Medlem

Vista;

"It means it is running a Fault Diagnostic Test in Windows Vista to check for any errors to report back to Microsoft"
Men någonstans failar den och kraschar.

Stäng av SAMTLIG windows felrapportering etc, jag tar alltid bort all sådan skit med vLite så jag slipper lite iaf. Stäng av felrapporteringstjänsten i tjänster.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

werfault fick jag igår efter en blåskärm med diverse information

och den har tydligen balalt ur för dig då antar jag^^

Permalänk
Medlem

Jag kommer inte ens in i felsäkert läge!! Kör vista, och blir stoppad av detta felmeddelande..

Visa signatur

lol