Anmäl dig till Roborock Challenge!
Permalänk
Medlem

WC3 listchecker

hajdu

har precis skaffat listchecker för det ryktas att det ska vara skit bra.
har dratt igång det och fått det och funka.

problemet är att folk joinar skit segt och det är rätt störande.
om jag gör ett game med namn t.ex. "dota yay!" på bnet så är gamet fullt på 20 sec. gör jag sen ett game med listchecker med samma namn så tar det typ 1 min emellan varje person som joinar.

någon som vet vad detta beror på eller är det helt enkelt så att listchecker suger?

Permalänk
Medlem

Tror snarare att det bara är rena tillfälligheter som gjorde att ingen ville joina när du skapade ett game med listchecker om det inte var något annat som var fel än att de bara gick trögt att hitta folk.

Permalänk
Medlem

Du måste skriva /refreshbnet typ var femte sekund så spelet refreshas. Så gör jag iaf och det joinar alltid folk snabbt. Men det kanske du gör...

Permalänk
Medlem

njaa skrev inte så ofta, men när man gjorde de gick det ju lite snabbare. tar kanske nån minut mer att hosta med LC (om det nu inte är en ren tillfällighet) men det är ju värt det, folket som joinar pingar nästan dubbelt så lite jämfört med utan LC

Permalänk
Medlem

Så är det för mig också. Men när jag hade XP så kom det in fler än vad det gör nu när jag har Windows 7. Det är rätt störande. Har försökt med olika saker utan resultat.

Visa signatur

Amd Phenom 9850 @ 3Ghz + Noctua | Antec p182 | Ati 4870 | Creative Xtreme Music | Asus M2N-Sli Deluxe | Corsair 4x1 GB PC6400 | Corsair 650W