Program för att skicka påminnelser.

Permalänk
Medlem

Program för att skicka påminnelser.

Hejsan.
Sitter o försöker underlätta min vardag.
Jag är ute efter en kalender där jag kan lägga till olika händelser t ex 1 år framåt, för att sedan ställa in så att det skickas påminnelser typ 2-3 dagar innan varje händelse till mottagare enligt en lista med mailadresser.

Finns det? Kollat lite på google kalender men får det inte att lira som jag vill.

Visa signatur

Jag har aldrig brytt mig om publiken. Jag gillar det jag gör - jag gillar att göra illa människor. Det är vad jag gillar att hålla på med. Jag är i göra-illa-branschen. - Mike Tyson

Permalänk
Medlem
Visa signatur

••••    ¨˜”°ºXTROº°”˜¨ •••• •••• Letar du efter något? •••• ••••  The Little Ninja  ••••
•••• C64 0.98MHz/64K •••• ••••   Prova det ultimata!   •••• •••• Komplett Cracktro ••••
••••  -Tack för såsen..  •••• ••••     GO `GOOGLE´ NOW   •••• ••••    250bytes Intro   ••••

Permalänk
Medlem

OK, inte riktigt vad jag vill ha.

Formulerar om mig lite,,,,Jag har nu Outlook 2007 på datorn.
Går det att få till så att Outlook skickar ut mail till valda mottagare i adressboken automatiskt styrt av händelser i kalendern i Outlook.

Ex.

Skapar en händelse, t ex tävling 6/3 i kalendern, ställer in att OL ska skicka ett mail till ett flertal personer i adressboken 2 dagar innan tävling, som då påminner dom att det är tävling 6/3.

Går det att fixa till?
Skulle vara riktigt smutt isf.

/
Jeppe

Visa signatur

Jag har aldrig brytt mig om publiken. Jag gillar det jag gör - jag gillar att göra illa människor. Det är vad jag gillar att hålla på med. Jag är i göra-illa-branschen. - Mike Tyson