Windows 7 pro OA???

Permalänk
Medlem

Windows 7 pro OA???

Vad är "windows 7 pro oa" för verision av widows?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem

Jo jag läste också den tråden men låt mig omformulera frågan...
Om jag har en dator med en cd nyckel som det står windows 7 pro oa på, kan jag då ta vilken win 7 pro cd som helst och instalera med den nyckeln?

Permalänk
Medlem
Skrivet av rubby:

Om jag har en dator med en cd nyckel som det står windows 7 pro oa på, kan jag då ta vilken win 7 pro cd som helst och instalera med den nyckeln?

Ja det kan du, spelar absolut ingen roll vad det är för Windows 7 Pro som du laddat ner, vet dock inte om detta funkar med alla vanliga "packet" (med windows 7 som man köper då man får med både installations skiva och CD-Key).

Visa signatur

Chassi: Thermalake Level 10 GT | MOBO: ASUS Z170-A
| CPU: i7 6700K 4.0 GHz | CPU Fan: Noctua-D15 | PSU: Corsair GS-700W 80+ | GPU: EVGA GeForce GTX 970 4GB SC ACX 2.0 | NVMe: M.2 Samsung 970 EVO Plus 1TB | SSD 1: 240GB Intel 520 Series | SSD 2: 120GB OCZ Agility 3 | HDD: 2TB WD Caviar Black 7200RPM | RAM: Crucial 2x8GB DDR4 2400MHz

Screen: ASUS 27" ROG SWIFT PG278Q G-Sync | Mouse: Logitech G502 Hero SE Limited Edition | Keyboard: Ducky Shine 4 - Cherry MX Black | Headphones: Astro A40 TR + MixAmp Pro TR | Mic: AntLion ModMic V5

Permalänk
Skrivet av rubby:

Ja, men då måste du aktivera Windows med telefon, det fick jag göra efter att jag använde min Home Premium OA nyckel som kom med laptopen.

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar