Dator butik i Helsingborg ?

Permalänk

Dator butik i Helsingborg ?

Någon som vet en bra Dator butik i Helsingborg? Mossans man köpte alltid sina dator grejer på datorbutiken på söder (den har lagts ner) han blev lurad säkert 15 gånger men fortsatte gå ditt (fråga mig inte varför)

Jag köper alltid mina dator grejer online, men skulle vilja veta om det finns en bra dator butik i HBG som man kan lita på, har bra priser och kan reparera osv.. ?

Skulle vara väldigt tacksam för er hjälp.

/Cheers

Visa signatur

MSI Z370i Gaming Pro Carbon AC
I7 8700k 3.7 GHz 12mb
ASUS GeForce GTX 1080 TI 11GB Turbo
Ballistix 16gb DDR4 3200MHz CL15 Elite
AOC 35" AGON AG352UCG G-Sync

Permalänk
Medlem

Finns väl någon PC Doctorn på Drottninggatan?

PC-Doctorn Helsingborg AB
Drottninggatan 7
252 21 HELSINGBORG

Har även för mig att det ska ligga någon butik på Mellersta Stenbocksgatan.

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk

Okej, haru själv handlat där eller? hur vet du dom är bra?

Visa signatur

I7 8700k 3.7 GHz 12mb

Permalänk
Medlem

Finns ju PC-Doctorn, sen finns ju PC Office. JMEData fanns på Väla innan, men gick i konkurs efter att Datorbutiken hade köpt upp dem.

PC-Doctorn har väldigt olika priser online, och i butik. Deras lagerstatus gäller inte vad som finns i lager i butiken, utan endast på deras externa lager. Jag upplevde deras butik som liten och trång i alla fall, dock bara handlat där en gång.

Permalänk
Skrivet av TAG9217:

Finns ju PC-Doctorn, sen finns ju PC Office. JMEData fanns på Väla innan, men gick i konkurs efter att Datorbutiken hade köpt upp dem.

PC-Doctorn har väldigt olika priser online, och i butik. Deras lagerstatus gäller inte vad som finns i lager i butiken, utan endast på deras externa lager. Jag upplevde deras butik som liten och trång i alla fall, dock bara handlat där en gång.

Okej, tack x)

Visa signatur

I7 8700k 3.7 GHz 12mb

Permalänk
Hedersmedlem

Så vitt jag vet har PC Office gått i konkurs. JME Data finns ju inte heller längre, så kvar är väl bara PC Doktorn.

Visa signatur

Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!