Operation Flashpoint - Game of the year edition!

Permalänk
Medlem

Operation Flashpoint - Game of the year edition!

Den 29: november kommer Operation Flashpoint - Game of the year edition enligt Webhallen. Denna versionen innehåller expansions och patchar, kolla själva på Codemasters och för 419:- är detta ett måste. Jag ska iaf köpa det, så underbart spel. Det kallar vi vuxen action. Ungefär som Battelfield1942 fast mer simulator, i nutid och råare. Askul att köra över nätet.

Permalänk
Avstängd

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=82706...

skitskoj spel

jag och min polare ska köra cross i opf snart. fan vad vi kommer acca på rampen :D:D

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag kanske köper det när det är ett budget spel.

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk
Medlem

Köpte orginalet dagen det släpptes, precis som med de två tilläggen. Älskar detta spel, det har sina små brister men som helhet är det utan tvekan ett av de bästa spelen någonsin enligt mig.

Permalänk
Medlem

Köpte mitt ex 11 september 2001.
Men nu har jag ju expansionerna och patcharna, vad ska man då med "game of the year" paketet till?

Visa signatur

Spela Arma II i Plutonstruktur
ARMA II - SWEDISH STRATEGIC GROUP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Koxbox
Köpte mitt ex 11 september 2001.
Men nu har jag ju expansionerna och patcharna, vad ska man då med "game of the year" paketet till?

Skryyt

Permalänk
Medlem

Satt och spelade demot och besökte gonegold.com dyngnet runt tills dagen det släpptes, helt klart det bästa som gjorts på länge enligt min topp 3 lista

1. Doom2
2. Operation Flashpoint
3. Dott

Visa signatur

ASUS A7v880 AthlonXP-Barton 2360/206Mhz 2GB TWINMOS 3200, Powercolor 9800XT