Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk

Min datorhörna och ny skärm

Ja här kommer lite bilder på min lilla datorhörna. Först bilder före jag fått min nya skärm och efter att jag fått den.

Mina prylar:
Gamla skärmen: En packard bell viseo 220dx
Musmattan: En Corepad XXXL
Mus: En razer deathadder
Headset: Ett ozone attack

Nya saker:
Skärm: En Benq m2700HD

Datan:
Chassi: Antec 900
Processor: Intel I7 870
Minne: 8GB corsair xms 3
Nätaggregat: Antec High Current Gamer 620W (Vann det innan det hade kommit ut)
Moderkort: Asus p7p55d
HDD: en 500 GB western digital (System) och en 2 TB western digital (Film och serie)

Hoppas det är till belåtenhet

Min datorhörna och ny skärm

Visa signatur

Processor: Intel I7 870 2.93 Ghz | Moderkort: Asus P7P55D EVO | Minne: 8Gb Corsair XMS 3 | Grafikkort: Gigabyte Geforce 460GTX 1 GB OC SLI | Nätaggregat: Antec High Current Gamer 620W | Chassi: Fractal Design R3 | Skärmar: Benq M2700HD och Packard Bell Viseo 220DX | Mobil: Huawei Honor | Tablett: Maxtab | Laptop: ASUS ROG G75VW |

Permalänk
Medlem

Grymt cool musmatta... Ha-begär redan nu trots att jag max använder en kvadratdecimeter vanligtvis

Permalänk
Medlem

drog ner mitt betyg kraftigt pga dom grymt fyla/hatade IDE kablarna du har satt upp på väggen.

Permalänk

Lambi: Jag bara älskar denna musmattan.

91 fisher: Du är inte den första att påpeka mina ide kablar

Visa signatur

Processor: Intel I7 870 2.93 Ghz | Moderkort: Asus P7P55D EVO | Minne: 8Gb Corsair XMS 3 | Grafikkort: Gigabyte Geforce 460GTX 1 GB OC SLI | Nätaggregat: Antec High Current Gamer 620W | Chassi: Fractal Design R3 | Skärmar: Benq M2700HD och Packard Bell Viseo 220DX | Mobil: Huawei Honor | Tablett: Maxtab | Laptop: ASUS ROG G75VW |

Permalänk
Medlem

flytta tangentbordet och skärmen en bit åt vänster?
såg väldigt onödigt ut med en så enorm musmatta när du använder så lite av den

Permalänk

fleo: Det är nu fixat. Och angående musmattan så köpte jag den för att den vart rätt så billig och för att det är skönt att ha tangentbordet på den också blir som ett handledsskydd.

Visa signatur

Processor: Intel I7 870 2.93 Ghz | Moderkort: Asus P7P55D EVO | Minne: 8Gb Corsair XMS 3 | Grafikkort: Gigabyte Geforce 460GTX 1 GB OC SLI | Nätaggregat: Antec High Current Gamer 620W | Chassi: Fractal Design R3 | Skärmar: Benq M2700HD och Packard Bell Viseo 220DX | Mobil: Huawei Honor | Tablett: Maxtab | Laptop: ASUS ROG G75VW |