OK, låt mej börja med att säga att jag inte är särskilt haj på detta, ni får ha överseende.
Grejen är den att då jag bränner en cd med filer, vare sej jag gör det i nero eller med winXP's egen funktion så kan jag efteråt inte komma åt de filerna från skivan, om jag inte kollar inifrån nero.
När jag stoppar in skivan så öppnas ett fönster för den i xp men inga filer visas. Dock så står det typ "200 M tillgängliga", dvs det som inte är bränt på skivan. Mkt irriterande. Om jag dock kör i gång nero så kan jag se filerna däri och eftre det så syns de även i det "vanliga" fönster som xp öppnar åt skivan. Det hjälper dock inte min polare som jag bränt skivan till.
Jag hajjar inte alls varför det inte syns, trodde först att det hade att göra med "multisessions" inst. i nero, den lämnar väl skivan "öppen" för vidare bränning och jag tänkte att det kanske gjorde den oläslig utaqnför nero. Men sedan brände jag via xp, bara "kopiera till enhet d:" vilket är min cd-brännare och efter det återstod problemet ändå...
snälla hjälp mej, allt jag vill är att ge min polare lite shareware