Artikel om IBM 75GXP

Permalänk
Avstängd

Artikel om IBM 75GXP

Det är så att min morsas datalärare är en n00b, han känner inte till IBM döden, han vet inte ens att många hårddiskar går sönder. Så därför undrar jag om ni vet nån bra artikel som morsan kan skriva ut och ge till honom så han fattar.

Visa signatur

[size="1"][font="verdana"] <| Ateist och SAAB hatare |>
<| Metallic Lila Addtronics 7896A | 2x100GB Western + 120GB Western + 40GB Barracuda IV - Totalt: 360GB |>[/font][/size]

Permalänk
Medlem

Älta gammal skit...
IBMs nuvarande hårddisksserie är 120GXP och den är minst lika bra som nån annan. Och att HDs överlag går sönder är inte rätt heller, felprocenten är inte speciellt hög. Läraren kanske lever i nuet, till skillnad från dig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jagged
Älta gammal skit...
IBMs nuvarande hårddisksserie är 120GXP och den är minst lika bra som nån annan. Och att HDs överlag går sönder är inte rätt heller, felprocenten är inte speciellt hög. Läraren kanske lever i nuet, till skillnad från dig.

Det handar om 75GXPserien. Det står där uppe. Topic kallas det. "Artikel om IBM 75GXP".

Visa signatur

No Tomorrow

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jagged
Älta gammal skit...
IBMs nuvarande hårddisksserie är 120GXP och den är minst lika bra som nån annan. Och att HDs överlag går sönder är inte rätt heller, felprocenten är inte speciellt hög. Läraren kanske lever i nuet, till skillnad från dig.

Låter spydig tycker jag! Många personer har faktiskt kvar sina 75GXP diskar och jag tycker det e högst aktuellt fortfarande. Kom med en artikel eller va tyst.

Visa signatur

[size="1"][font="verdana"] <| Ateist och SAAB hatare |>
<| Metallic Lila Addtronics 7896A | 2x100GB Western + 120GB Western + 40GB Barracuda IV - Totalt: 360GB |>[/font][/size]