Visa signatur
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
P4 2,4Ghz, 512mb ram, 80Gb hårddisk, Zalman 7700 CPU fläkt, Fortron 120mm 300w agg,
Jag vet inte riktigt var jag skall börja. Det var när jag satt och höll på i ett program i min dator och ändrade en inställning där. när jag sedan tryckte apply för att göra ändringen bara slocknade min skärm, och ställde sig i ett läge som är som när den inte får någon signa. det gick inte att stänga av datorn på powerknappen utan jag var tvugen att slå av strömen på nätagget.. när jag startade om vägrade skärmen att starta, hela datorn i och för sig, men man hör hårdiskarna gå igång. Det var som när men klockar fel och datorn inte startar. Har provat att tagit ur batteriet till biosen och även nollställt det bed en jumper på moderkortet men ingen skillnad sker. Har prövat att bytt grafikkortet till ett pci men det funkar inte. Har även kopplat bort allt utom systemhårddisken och grafikkortet men det funkar inte ändå. Snälla HJÄLP mina datorkunskaper är slut vad skall jag göra. Jag har ett msi 6340moderkort, 1300mhz duron, hecules 8500le grafikkort.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
P4 2,4Ghz, 512mb ram, 80Gb hårddisk, Zalman 7700 CPU fläkt, Fortron 120mm 300w agg,
Spelnyheter från FZ
Copyright © 1999–2025 Geeks AB. Allt innehåll tillhör Geeks AB.
Citering är tillåten om källan anges.