Permalänk
Medlem
Skrivet av Blackbird_CaD_:

Tycker det finns mycket snyggare tjejer ute på gatorna än vad det finns i den här tråden.. fast det finns undantag förstås.

Jag tycker att Bridget Regan från 'The legend of the seeker' serien är extremt vacker, speciellt i filmen med sin vackra klänning och söta personlighet..

http://multipleverses.com/wp-content/uploads/2009/02/tls100-0...

Grymt vacker ja! Synd bara att Kahlan är sketablond i böckerna...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blackbird_CaD_:

Tycker det finns mycket snyggare tjejer ute på gatorna än vad det finns i den här tråden.. fast det finns undantag förstås.

Det där är ett påstående som man stöter på ganska ofta, men det visar sig vara fel. Människor ser bättre ut i verkligheten än vad de gör på bild. Om du inte tror mig, gå ut på stan och plåta några tjejer som du tycker ser fina ut och posta bilderna i denna tråd, så får vi jämföra.

Visa signatur

Coola låtar i massor!
http://revolvermen.com

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Tror han menar på att eftersom vi bara (nåja) postar bilder på kändisar så tycker han att det finns bättre människor (till utseende) om du går ut och tar en promenad t.ex än vad det gör i t.ex filmbranschen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Tror han menar på att eftersom vi bara (nåja) postar bilder på kändisar så tycker han att det finns bättre människor (till utseende) om du går ut och tar en promenad t.ex än vad det gör i t.ex filmbranschen.

Jag förstår att det är vad han menar. Jag hävdar att det är äpplen och päron. Människor ser bättre ut i verkligheten än på bild.

Visa signatur

Coola låtar i massor!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ilja:

Jag förstår att det är vad han menar. Jag hävdar att det är äpplen och päron. Människor ser bättre ut i verkligheten än på bild.

Frågan är ju då vad som händer om man träffar på exempelvis Kate Beckinsale i verkligheten, det måste ju vara en händelse av sådan magnitud att byxorna spricker i grenen, så att säga.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Skrivet av Loaded:

Frågan är ju då vad som händer om man träffar på exempelvis Kate Beckinsale i verkligheten, det måste ju vara av en händelse av sådan magnitud att byxorna spricker i grenen, så att säga.

lol

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Loaded:

Frågan är ju då vad som händer om man träffar på exempelvis Kate Beckinsale i verkligheten, det måste ju vara en händelse av sådan magnitud att byxorna spricker i grenen, så att säga.

Du menar att man hör det där klassiska *ritsch* när man böjer sig fram och sömmarna spricker ?

Fyfan det vore nåt, att se henne IRL

Permalänk
Medlem
Skrivet av Loaded:

Underbart formulerat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av darkmoon:

Grymt vacker ja! Synd bara att Kahlan är sketablond i böckerna...

Menar du 'sketablond' som någon nyans av brun nu eller vad?

Jag har då inget minne av att hon beskrevs som blond i böckerna. Svart/mörkbrunt var det intryck jag kommer ihåg.
Darken däremot hade väl vitt eller ljusblont hår i bokvärlden?

Vacker som tusan är skådespelerskan dock. Grym liten mun och upphöjd byst på det där sättet

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk

What the fuck? 9 inlägg i rad utan bilder?!?!?! Skärpning!

Sigrid Agren

Visa signatur

hollywoodstar

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Kolsvart Katt:

Jag har då inget minne av att hon beskrevs som blond i böckerna. Svart/mörkbrunt var det intryck jag kommer ihåg.

Vacker som tusan är skådespelerskan dock. Grym liten mun och upphöjd byst på det där sättet

Blond men nyans av sketbrun.. najs.

Skrivet av hollywoodstar:

What the fuck? 9 inlägg i rad utan bilder?!?!?! Skärpning!

What the fuck.

En söt brud utan namn?!

Skärpning

Permalänk
Skrivet av tcntad:

What the fuck.

En söt brud utan namn?!

Skärpning

Jaja fixat

Visa signatur

hollywoodstar

Permalänk
Medlem

Salma Hayek har jag alltid funnit vacker efter att sett henne i Dusk to Dawn, måste vara en av film historiens bästa scener

YouTube - From Dusk Till Dawn - Salma Hayek Table Dance

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av hollywoodstar:

Jaja fixat

Nu är natten räddad

Permalänk
Medlem

Vet inte om Sasha Alexander har varit med tidigare i tråden men det tåls att upprepas om så är fallet

Visa signatur

Chuck Norris doesn't play God, playing is for children
Är glaset halvfullt, halvtomt eller dubbelt så stort som det behöver vara?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Ang3l:

Vet inte om Sasha Alexander har varit med tidigare i tråden men det tåls att upprepas om så är fallet

Sasha är fin hon

Ännu finare med en P228 vid höften.

Hon spelar Caitlin Todd, en NCIS agent: "Navy NCIS: Naval Criminal Investigative Service" (2003)

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Blond men nyans av sketbrun.. najs.

Har detta något med bok-Kahlan att göra eller är det bara en ärlig eller sarkastisk mening som säger att hårfärgen blond med blandning av ljusbrun är fin?

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Har detta något med bok-Kahlan att göra eller är det bara en ärlig eller sarkastisk mening som säger att hårfärgen blond med blandning av ljusbrun är fin?

Skrev bara det som "Kolsvart katt" skrev..

Citat:

Permalänk
Medlem

kan inte måstå att posta Nicole deBoer. oerhört het 39 åring. ögonen är förtrollande

Visa signatur

Laptop: Thinkpad W540, i7-4910QM, 32GB, 1TB, Windows 10
MAC: Macbook Pro 13, 16GB, Intel HD4000, Crucial 240GB, 11.6 Big Sur

Permalänk
Medlem

Har bestämt för mig att Rickard flera gånger tänker på hennes blonda hår i böckerna... men jag hittar inget på nätet om det så det kan vara inbillning... fast om det är inbillning så har min hjärna gjort ett kraftigt intryck på... tja... min hjärna

Permalänk
Medlem
Skrivet av ares93:

kan inte måstå att posta Nicole deBoer. oerhört het 39 åring. ögonen är förtrollande

Visst är hon fortfarande vacker, men det går inte att jämföra med Ezri Dax (alltså Nicoles rollkaraktär i DS9 för 11-12 år sedan), hon är ju bara så söt.

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk

Fan va ni snackar!

För lite Emma Stone här btw;

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Mr. Bravo:

Fan va ni snackar!

Badass with dat shotgun!

Permalänk
Medlem

Amanda Jenssen

Permalänk
Medlem

Ett par bilder på Tori Amos lär inte skada synen.

Visa signatur

Coola låtar i massor!

Permalänk

Lena Meyer klår lätt alla kvinnor i den här tråden.

Permalänk
Skrivet av Mr. Bravo:

Fan va ni snackar!

Äh, hon påminner mig bara om mitt ex , sjukt lik henne alltså.

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Medlem

Taylor swift
Kaley Cuoco
Elisha Cuthbert
Ashley tisdale
Amanda bynes
Hayden panettiere

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QM|Asus PG279QZ
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Skrivet av bärplockaren:

Taylor swift
Kaley Cuoco
Elisha Cuthbert
Ashley tisdale
Amanda bynes
Hayden panettiere

pics or gtfo!

Visa signatur

hollywoodstar

Permalänk
Medlem

Jag tycker det är för mycket tjöt och för lite bilder i den här tråden. Borde vi inte ha en regel som säger; minst en bild per inlägg?

Hon som spelade Xenia i GoldenEye. Famke Janssen.

Visa signatur

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤