Uppdatera Cataclysm trial till full account?

Permalänk
Medlem

Uppdatera Cataclysm trial till full account?

Laddade ner wow Cataclysm trial och uppdaterade till full för 14.99 men när jag startar spelet kan jag inte göra en gubbe som kräver Cataclysm.. Kostade vanliga wow 14.99 och sen får man köpa Cataclysm.. utöver det?

Stod inget om det när jag köpte det online så förväntade mig att det var Cataclysm jag köpte..

Nån som har nån aning om hur det fungerar?

Såg nu på blizzard store att det kräver alla exp som kommit.. dumt att det inte står nåt när man uppdaterar kontot Så typ 300 kr åt skogen
/Copa

Visa signatur

[AMD Ryzen 7 2700X][MSI X470 GAMING PRO CARBON] [Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3000MHz 2x8GB ] [MSI Radeon RX 5700 XT Mech OC] [Fractal design Define R2] [Asus VP278] Logitech G502][Razer Ornata chroma]

Permalänk
Medlem

Mmmh du har ju svarat på din egna fråga Ja man måste köpa WoW, TBC, Wotlk och sen köpa Cataclysm. (BTW hatar alla som inte kan stava till cataclysm!! Så många som skriver catalysm)

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Skrev ju rätt på Cataclysm

Tycker det är dåligt att det inte står nånstans att det kräver alla.. På launchern står det ju Cataclysm så har blivit blåst av blizzard

Visa signatur

[AMD Ryzen 7 2700X][MSI X470 GAMING PRO CARBON] [Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3000MHz 2x8GB ] [MSI Radeon RX 5700 XT Mech OC] [Fractal design Define R2] [Asus VP278] Logitech G502][Razer Ornata chroma]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Copa:

Skrev ju rätt på Cataclysm

Tycker det är dåligt att det inte står nånstans att det kräver alla.. På launchern står det ju Cataclysm så har blivit blåst av blizzard

beror ju på hur man ser de, står de någon stans att om du köper detta så kommer du låsa upp allt i spelet eller står de att du bara låste upp cata delen av de?

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem

Laddade ju ner cataclysm trial så trodde att det var det jag skulle få när jag uppdaterade kontot.. stod verken att det är vanliga wow eller cataclysm jag får. men eftersom det står Cataclysm på launchern och den har laddat ner 9 GB filer så antog jag tyvärr bara att det är det jag uppdaterar till..

men inget och göra åt utan får spela vanliga wow 1 månad och sen skita i det

Visa signatur

[AMD Ryzen 7 2700X][MSI X470 GAMING PRO CARBON] [Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3000MHz 2x8GB ] [MSI Radeon RX 5700 XT Mech OC] [Fractal design Define R2] [Asus VP278] Logitech G502][Razer Ornata chroma]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Copa:

Skrev ju rätt på Cataclysm

Tycker det är dåligt att det inte står nånstans att det kräver alla.. På launchern står det ju Cataclysm så har blivit blåst av blizzard

Jag vet, fick bara sån lust att skriva det

Fast det står ju att det är "World of Warcraft" du köper när du är inne på battle.net, inte Cataclysm

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Då missade jag det. Kom ju nästan direkt till kontokorts sidan klickade på upgrade. Mitt eget fel som missade det

Står ju Cataclysm på launchern och inne i spelet på sidan man loggar in så var nog det som lurade mig lite

Visa signatur

[AMD Ryzen 7 2700X][MSI X470 GAMING PRO CARBON] [Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3000MHz 2x8GB ] [MSI Radeon RX 5700 XT Mech OC] [Fractal design Define R2] [Asus VP278] Logitech G502][Razer Ornata chroma]