Visa era Windows 7-skrivbord!

Permalänk
Medlem
Skrivet av EpicBoobs:

Vilken film är bilden ifrån?

Permalänk
Snusfri
Skrivet av TAG9217:

Vilken film är bilden ifrån?

Sucker Punch

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Thinkpad E14 G5 - 16GB RAM - 512GB SSD
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 9 Pro XL

Permalänk

Mitt desktop!

http://data.fuskbugg.se/skalman02/______Wallpaper.jpg

Visa signatur

FD Define XL | Crosshair IV Formula | 1090T @ 4,1GHz | Corsair H70 PnP(insug) | 8Gb Corsair Vengeance @ 1600Mhz-ish | HD6970 2GB @ 925/1400 | Corsair AX850W 80+ Gold| F3 1TB | 3xG2420HDBL @ 6024x1080 Eyefinity | Asus Xonar Essence STX | Sennheiser PC350 |

Dator

Permalänk
Medlem

wallpaper

Visa signatur

Härjar i Windows forumet
sök efter mig där

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Vet inte om jag kan kalla det där skrivbord precis?

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av xion_drifter:

Vet inte om jag kan kalla det där skrivbord precis?

Agreed, det är ju mer en redigeringssession?

Visa signatur

FD Define XL | Crosshair IV Formula | 1090T @ 4,1GHz | Corsair H70 PnP(insug) | 8Gb Corsair Vengeance @ 1600Mhz-ish | HD6970 2GB @ 925/1400 | Corsair AX850W 80+ Gold| F3 1TB | 3xG2420HDBL @ 6024x1080 Eyefinity | Asus Xonar Essence STX | Sennheiser PC350 |

Dator

Permalänk
Medlem

Den där printen hör inte hemma här, knappast ett skrivbord.
Vill du visa dina saker finns det nog andra trådar för det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ENYSTR0M:

Spotify till Rainmeter, tack?

http://djclotz.deviantart.com/art/10-Foot-Spotify-152248100

Visa signatur

| B550 | R5-3600 | Kingston 1Tb M.2 + 860 1Tb | 16Gb XMP3200 | RTX-2070 |
| I7-6700 | 64Gb PC4-2666 | 34Tb | TrueNas Scale |
| Yamaha HTR-4065 | Argos Audio Alto 5 MK2 | SystemOne W100B |
| iPhone 16 Pro 128Gb |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alfsvåg:

tycker du hade för mkt skit på skrivbordet...

Har inget skit på skrivbordet, saker jag använder dagligen som måste va snabbt att komma åt.

Visa signatur

"De som fattar, fattar."

Permalänk
Skrivet av running_wild:

Har inget skit på skrivbordet, saker jag använder dagligen som måste va snabbt att komma åt.

Rätt mycket skit vare faktiskt... Och som många andra visat så finns det snyggare sätt att ha allt lättillgängligt...

Permalänk
Medlem
Skrivet av running_wild:

tvivlar på att du använder "butik" dagligen, särskilt då det tycks vara din bakgrund.

Men jag ska inte klaga alla får ju ha sina skrivbord hur de själva vill, och det här är ju ett alternativ.

Permalänk
Skrivet av maw:

Rent och prydligt, inga störande ikoner och förstås något att vila ögonen på

http://wopr.se/Desktop_th.jpg

Litte ego?

Visa signatur

Har insett att jag inte kommer att få min kaffebryggare. Tur att man inte betalade i förskott iaf. Det är butiker som denna som gör att man måste tänka sig för när man handlar på nätet. Ska ni köpa ngt, var inte dumsnåla. Köp från ett säkert företag.

Permalänk

Det föll mig mest i smaken, vart kommer bilden ifrån?

Visa signatur

Har insett att jag inte kommer att få min kaffebryggare. Tur att man inte betalade i förskott iaf. Det är butiker som denna som gör att man måste tänka sig för när man handlar på nätet. Ska ni köpa ngt, var inte dumsnåla. Köp från ett säkert företag.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av arneanka78:

Vad använder ni för musikprogram när ni ser artist plus låttitel sådär på skrivbordet (frågan kanske varit uppe tidigare med jag orkar inte kolla igenom 80 sidor)?

spotify

Visa signatur

angel of fucking poop and will smith! :) i love poop! and will smith! and i am gonna buy a computer for only 20 dollar! yeah, se ya´ll next week! Ps: jag älskar Annika

Permalänk
Medlem
Skrivet av qhrizz:

Hur fixar man klockan ? kom ihåg att man skulle ha rainmeter men sen minns ja inte mer

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av ygd3n:

Hur fixar man klockan ? kom ihåg att man skulle ha rainmeter men sen minns ja inte mer

supercolossal

Visa signatur

Gaming: Asus 3080 Ti + 5900X
Proxmox: Ett gäng Intel NUC Gen 8:or
Rojter: UCG-Ultra, WAN 1000/1000

Permalänk
Medlem

tänkte först "jag känner igen den där bilden"
sen kom jag på att det var butiken jag var inne i för 3 månader sedan där en som jobbade där frågade mig vad kontakterna på ett modulärt nättagg var till för.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pokelia:

sen kom jag på att det var butiken jag var inne i för 3 månader sedan där en som jobbade där frågade mig vad kontakterna på ett modulärt nättagg var till för.

Proffsig butik

OnTopic:

Visa signatur

Desktop: Ryzen 7 5700G / 48GB RAM / RX 7900 XTX / 2TB SSD / Arch Linux
Server 1: i5-7400T / 32GB RAM / 88TB HDD / Proxmox
Server 2: i5-6500T / 32GB RAM / 1TB SSD / Proxmox

Permalänk
Medlem

Så blev det

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Terrorschlag:

Det föll mig mest i smaken, vart kommer bilden ifrån?

Kommer inte ihåg.. Men här är den, http://data.fuskbugg.se/skalman02/75663.jpg

Visa signatur

Your worst day so far.

Permalänk
Skrivet av swejaf:

Jag har suttit och provat lite med Windows Speech Recognition APIerna igår och idag så det är därför jag just nu har det igång, ganska skoj att bygga funktioner som man sedan styr med rösten i ens egna program. Sedan tänkte jag prova köra med Grooveshark ett tag för att se om det är nått alternativ emot Spotify, appen har jag byggt själv. IE motorn och en funktion som gömmer annonserna och efter 4 min så har du det.

http://data.fuskbugg.se/dipdip/_____________screen.png

har läst nånstanns om detta och verkar skitkul att ha. Vart kan jag få tag på det?

Visa signatur

| Asus Z170-A | i5 6600K | ASUS R7 260x | 2*4Gb ddr4 2666 | corsair cx750m | Phanteks eclipse p400 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av dellxps600:

har läst nånstanns om detta och verkar skitkul att ha. Vart kan jag få tag på det?

Syftar du på Windows Speech Recognition? Om du då har eng som spårk på din dator så kan du bara aktivera det under Kontrollpanelen.

Permalänk

Mitt skrivbord:

Mediaspelaren i mitten är för Spotify och finns här: http://deviaanimus.deviantart.com/#/d38pdxa

Permalänk
Medlem
Skrivet av pokelia:

okej ? låter lite strange då min kollega var i thailand och jag jobbar 90% av tiderna på jobbet. Jobbar alla dagar utom lördagar.

Visa signatur

"De som fattar, fattar."

Permalänk
Medlem

Slår ett slag för enkelheten...

Skrivbordet används väl mest som ganska tillfällig lagringplats

Permalänk
Medlem
Skrivet av TankarN:

Slår ett slag för enkelheten...

http://img525.imageshack.us/img525/2608/68588779.png

Skrivbordet används väl mest som ganska tillfällig lagringplats

Snyggt wp, dela?

Permalänk
Entusiast

Tog sin tid, menmen..

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Medlem

Här är mitt skrivbord.
I like it clean!

Permalänk
Medlem
Skrivet av EpicBoobs:

kan du länka wallpapern plz

Visa signatur

Neon
Citera mig om du vill ha svar!