Permalänk
Medlem

Vilket operativsystem är installerat? jag förstår inte hur detta fungerar.. Är det windows eller ett special just för emulatorer? Makes no sense! xD

Visa signatur

Ryzen 1700 @3,8Ghz 1,342V | Corsair Vengeance LPX 2x8Gb (CMK16GX4M2B3000C15) | Asus Prime x370 Pro | KFA2 GTX 1080 Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tony32:

Vilket operativsystem är installerat? jag förstår inte hur detta fungerar.. Är det windows eller ett special just för emulatorer? Makes no sense! xD

Det är windows xp (antar jag) som körs med programmet maximus arcade.

Permalänk
Medlem

Blev också riktigt sugen på detta. En combo HTPC/Emu. Vill ha trådlösa doser egentligen men fundera på en "hax" lösning. Tänkte om man KAN göra så här:
En trådlös usb kontakt? Alltså man har en motagare +2st usb uttag som man koppla trådbunda doser till? Tex: HTPC -> bluetooth -> 2usb portar -> xbox360 trådbunden dosa?

Vad pynta du för hela paketet?

Visa signatur

Que sera, sera

Permalänk
Medlem

du borde ha nåt skydd för fläkten kan göra jävligt ont om man har otur å stoppar in fingrarna för att ta ur nåt som ligger på den å stoppar in fingrarna i fläkten=)

Visa signatur

I think there is a world market for maybe five computers.

Permalänk

Får man fråga hur du fick till så att du kunde köra datorn på en tjock teve?

Visa signatur

Dator:
CPU: I7-6700k 4,0GHz | Mobo: MSI Z170A Krait Gaming 3X | GPU: Asus Radeon R9 290 4GB OC | SSD: 240GB Kingston (OS) | SSD2: 120GB Kingston | HDD: HITACHI DESKSTAR 1TB 7200RPM | Minnen: Corsair VENGEANCE 16GB 2400MHz | Chassi: NZXT S340

Permalänk
Medlem

Zelda, Ocarina of time LÄTT bästa spelet någonsin, Barndomsminnena kommer tillbaka....<3

Permalänk
Medlem

Om du mot förmodan skulle sälja det, vad skulle du ha för den?

Visa signatur

AOC G2460PQU 144Hz - Fractal Design Define C - EVGA SuperNOVA G3 650W - ASUS STRIX Z270H K1 - Intel i7-7700K - Samsung 960 EVO 500GB - Corsair Vengeance 16GB 2G6Hz - ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080
Fraktfritt: Inet - Alina (registrera/aktivera)