Permalänk
Entusiast

Dell 2209WA e-IPS skärm.

Steelseries 6Gv2 mekaniskt tangentbord.

Förhoppningsvis hemma tidigt nästa vecka!

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk

Jag är inte världens bästa modell men här har ni mina senaste inköp
Lila jeans! 599:-

Ett par wayfarers look'a'like 199:-

Och en produktbild ! 499:-

Visa signatur

Är en jobbig jävel. Lev med det.

| GA-X79-UP4 | i7-3930K @4.7GHz | ASUS GXT 680 4Gb | 2x ADATA 128Gb SSD RAID0 | 28TB mekaniska diskar (en fin häxblandning) | Corsair H100i | Fractal Design Define R4 | Corsair VENGEANCE 32Gb | Corsair HX850 80+ Gold |

Permalänk
Medlem

köpte två 3s 1300mAh LiPo ackar idag, en till min J35 och en till frugans.

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem

Dags för påfyllning i skafferiet!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

En fråga (inte alls korkad fråga) du gillar stark mat va?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skippy:

En fråga (inte alls korkad fråga) du gillar stark mat va?

Hehe jo jag duttar på lite på allt jag kommer över

Permalänk
Medlem

Köpte tillbaka min gamla LTD Alexi 600 (längst till vänster)

Permalänk
Medlem
Skrivet av ¤Reason¤:

köpte två 3s 1300mAh LiPo ackar idag, en till min J35 och en till frugans.
http://www.rfi-power.com/UpFiles/product/2009/25C.jpg

Lär bara få fråga, vad ska du/ni ha dom till ?*nyfiken..

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av liv&helvete:

Lär bara få fråga, vad ska du/ni ha dom till ?*nyfiken..

antar att det är detta som menas med "j35"

Permalänk
Medlem

Idag kom äntligen min collectors edition utav nya Dawn of War 2 Retribution

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk

Får bli en Teaser...

Det där jävla skydda mot solen skyddmojängen glömde jag ta av därav svart i kanterna och lite lustiga färger.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Gjorde som Firkraag och inköpte Dell 2209WA, fast tre stycken Lite synd bara att jag inte kan använda alla tre på samma dator än pga port-brist Inväntar 6990! Blir i vilket fall ett skönt uppbyte för 3dstudiomax/photoshop sålänge från mina två gamla 19" TN-paneler och en trasig Eizo-skärm som jag inte orkat skicka in på service.

Har bara haft skärmarna påslagna i typ en halvtimme än sålänge, men stortrivs redan! Särskillt fötterna är ju som gjorda för en större uppsättning då dom är sjukt små och smidiga jämfört med traditionellt runda klumpiga varianter. Kommer bli snuskigt fint sen med eyefinity+TrackIR 5!

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Får bli en Teaser...

Det där jävla skydda mot solen skyddmojängen glömde jag ta av därav svart i kanterna och lite lustiga färger.

http://imgur.com/eIdrF.jpg

Nice !! Är det en 940 Turbo ?

Permalänk
Skrivet av Amd Athlon Xp:

Nice !! Är det en 940 Turbo ?

Stämmer bra! Dock luras bilden lite.

Bilen är skogsgrön!
Stora kylet och IC'n
944 turbo 97 Se paket plus ECC bla. 8 nya däck fick man med ^^

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Stämmer bra! Dock luras bilden lite.

Bilen är skogsgrön!
Stora kylet och IC'n
944 turbo 97 Se paket plus ECC bla. 8 nya däck fick man med ^^

Låter redigt nice, ovanlig och snygg färg med
Gött med ECC m.m, vad blir det för fälgar i sommar då?
Volvo Power!

Permalänk
Skrivet av Amd Athlon Xp:

Låter redigt nice, ovanlig och snygg färg med
Gött med ECC m.m, vad blir det för fälgar i sommar då?
Volvo Power!

Roligt att höra
Först blir det att snygga till den lite innan jag lägger pengar på fälgar och såndär tööjbo osv.

Har en uppsättning Draco och en uppsättning Auroa? (tror de heter så?) fast man kanske kommer över några andra icke Volvo fälgar. Sen har jag ett par 760? fälgar med fast de är egentligen till en annan bil
Har inte hunnit göra något med bilen mer än lossar på luftfiltret och lite slangar till turbon. Blir att rengöra under batteriet och luftburken då det är lite vanligt fel. även fixa ett par nya tutor då de är slut

Alltid suktat efter en skogsgrön bil. Fast tycker de är snyggare på kombimodeller. men bör vara lite udda på sedan tror jag?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Gjorde som Firkraag och inköpte Dell 2209WA, fast tre stycken Lite synd bara att jag inte kan använda alla tre på samma dator än pga port-brist Inväntar 6990! Blir i vilket fall ett skönt uppbyte för 3dstudiomax/photoshop sålänge från mina två gamla 19" TN-paneler och en trasig Eizo-skärm som jag inte orkat skicka in på service.

Har bara haft skärmarna påslagna i typ en halvtimme än sålänge, men stortrivs redan! Särskillt fötterna är ju som gjorda för en större uppsättning då dom är sjukt små och smidiga jämfört med traditionellt runda klumpiga varianter. Kommer bli snuskigt fint sen med eyefinity+TrackIR 5!

Nu blev jag avis

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Dock skulle det ligga True Blood säsong 1 med, men kärringen hann ta den innan det blev fotat.

Sen en jäkla massa små joxx till efter en raid på Gekås

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Dock skulle det ligga True Blood säsong 1 med, men kärringen hann ta den innan det blev fotat.

Sen en jäkla massa små joxx till efter en raid på Gekås

http://i144.photobucket.com/albums/r173/shadowmoon83/IMAG0071...

Vad tycker du om C&C4? Hört en del skit om det men gillar C&C serien sen långt innan, är det bara skit eller är det helt okej strategi?

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem
Skrivet av sh4dy_05:

Vad tycker du om C&C4? Hört en del skit om det men gillar C&C serien sen långt innan, är det bara skit eller är det helt okej strategi?

Ren skit kan man säga.
Men jag som har alla andra i serien måste ha detta med
Sen att det bara kostar 69kr om jag inte minns fel är inga pengar.

Men som sagt, dom har grävt sin grav med detta,förstört hela C&C känslan,den lilla som fanns kvar sen EA tog över.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

den lilla som fanns kvar sen EA tog över.

Det är väl dock universellt för allt EA tar över?

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av belga:

Det är väl dock universellt för allt EA tar över?

Absolut =P
Försökte vinkla det hela till en uns av förhoppning av positiv glädje.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

efter mitt nattpass, natten till idag stack jag bort till min kolegas butik och köpte på mig lite ny utrustning.

det blev ett styck Knivhandskar plus hållare till bältet för 650kr
(inte samma märke som de på bilden, men de ser lika dana ut.)

Ett styck RPS Väska, samma modell som polisen använder, rymmer över 100L, Otroligt stor väska. Den går precis som försvarets bag att använda som ryggsäck. Perfekt för att bära all utrustning i från och till passen pris: 995kr

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem

Gått ett tag nu och funderat på vad man ska införskaffa för ny mobil, och skrevupp mig på IPhone 4 väntelistan förra veckan men slutade tidigt idag så drog in i en Telia butik och gick inte att hålla sig, trött på SE nu, så blev en uppgradering till en Nexus S. Nexusen van över Desire Z då skärmen kändes skarpare och bättre och sånt på Nexusen. Får hoppas den håller måttet nu.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Idag var jag inne på Classe och köpte en ny väckarklocka:

Prolouge wake up light.
»Länk«

Testade den och nu ligger den i förpackning igen och ska återlämnas.
Ljuset från displayen går ej justera och den lyser vansinnigt starkt, den lyser lätt upp ett nattmörkt rum. Knapparna så tröga så man måste hålla i väckarklockan/lampan med ena handen och sedan trycka på knapparna för att över huvudtaget kunna justera utan att flytta den. Den personen som gjort menysystemet bör gå om skolan eller få sparken, användarvänlighet noll. Idiotiskt upplagd meny. En vippbrytare på höger sida känns direkt från förpackning utsliten ut, noll "känsla". Löjligt dåligt ljud i radion.

Den säljs nu hos Classe för 199:-, ord pris 499:-. Det känns som ett bra pris men köp inte, bara skräp.

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk
Medlem

Blev bara tvungen att lägga en pre-order på denna figur, inspirerad av Ghostbusters.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk

Senaste inköpet blev en Samyang 8mm f/3.5

Visa signatur

Är en jobbig jävel. Lev med det.

| GA-X79-UP4 | i7-3930K @4.7GHz | ASUS GXT 680 4Gb | 2x ADATA 128Gb SSD RAID0 | 28TB mekaniska diskar (en fin häxblandning) | Corsair H100i | Fractal Design Define R4 | Corsair VENGEANCE 32Gb | Corsair HX850 80+ Gold |

Permalänk
Medlem

Har man redan en stor fräs så får man skaffa en liten 3Dskrivare man kan ha på skrivbordet

Ej egen bild dock, 4-7 veckors lead time.

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av 4everapple1:

Senaste inköpet blev en Samyang 8mm f/3.5

Hittade du ingen större bild? Den är så liten så det är skitsvårt att se vad det föreställer

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem
Skrivet av JesperA:

Hittade du ingen större bild? Den är så liten så det är skitsvårt att se vad det föreställer

problem officer?

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.