Permalänk
Medlem

Djungel Grått å Blått [Upgrading to 800D]

Har nu införskaffat mig ett 800D eftersom jag tyckte att mitt gamla var inte bra nog eftersom jag skulle uppgradera mig dels till vattenkylning och ny hårdvara.

Denna vattenkylning jar har nu är temporär men funkar bra till en början faktiskt.

Men det kommer att komma bättre snart såfort pengar rullat in så köper jag separata artiklar ifrån indomo förmodlingen, annars blir det från coolingstuff.

Komentera och ha kul :)...
Mitt förra galleri var Gjungel Grått å Blått så ta en kik om ni missat hur sleevingen gått till :)!

Djungel Grått å Blått [Upgrading to 800D]

Visa signatur

Asus P6X58D-E| Core i7 960 | Corsair Dominator GT 12GB 8-8-8-24| Asus + Leadtech + Zotac Geforce 480gtx 1536mb (3-SLI) med EK Waterblock | Corsair AX1200i | OZC Vertex 60GB SSD, 3x WD Green 2TB, 1 WD Black 1TB | Alphacool Nexxos extreme 480mm + 2x 240 | D5 + EK Top + BP Reservoar | Resten av vattenkylningsdelarna är ifrån BP's sortiment | Mathems Dye Pastel Blue kylvätska

Permalänk
Medlem

Kul att du fortfarande uppgraderar din dator! När kommer dit omtalade 580 då?

Permalänk
Avstängd

Schniggt.

Permalänk
Medlem

vad använder du för att få så starka färger på vattnet eller slangen har skälv en loop men vatnet e lite blekt
anars et myket fint byge

Visa signatur

MSI mpower, i5 4670k, 32gb Corsair Dominator, gtx 1070, 850w psu, vatenkylning

Permalänk
Skrivet av kao172:

vad använder du för att få så starka färger på vattnet eller slangen har skälv en loop men vatnet e lite blekt
anars et myket fint byge

Slangarna är ill-gröna och UV reaktiva.

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya