Hjälp med val av speldator! (2 länkar)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shito:

så kan det gå när man tar butikspriser

EDIT: hört att många fått problem med ett asus moderkort och amd grafikkort, kanske beror på att asus nästan äger halva moderkortsmarkanden men whatever

Vad för problem? Har du någon länk eller liknande för att styrka det?

Permalänk
Medlem

det är då bluescreens det handlar om. har inga länkar men sök igenom support delen så kommer du hitta många trådar

lycka till med köpet

Permalänk
Medlem
Skrivet av zItE:

Hm.. är det värt/ett måste? Visste inte ens att det fanns. Sitter på 25mbit uppkoppling cirka 5 meter ifrån mig. Menar du; http://www.inet.se/artikel/5401701/d-link-dwa-556-300mbps-802... ? 800 för ett jävla nätverkskort låter dyrt.

Det här är jävligt bra annars, och bra mycket billigare: http://www.teknikproffset.se/DATOR/Naetverk/Naetverkskort/PCI...

Använder det själv och det funkar perfekt!

Visa signatur

MSI 870A-G54 | AMD Phenom II x4 955 @ 3.6GHz | CM Hyper 212+ | Asus Radeon HD 6870 DCII | 4GB Corsair XMS3 | NZXT H2 | XFX Core 650W

Permalänk
Medlem
Skrivet av bagite7:

Det här är jävligt bra annars, och bra mycket billigare: http://www.teknikproffset.se/DATOR/Naetverk/Naetverkskort/PCI...

Använder det själv och det funkar perfekt!

Tack som fan!

Permalänk
Medlem
Skrivet av zItE:

Tack som fan!

Den som bagite7 är en bra kort som du ska ha... och 800 spänn är jäkla dyrt.

Det blir mycket bättre då den får mycket bättre mottagning:D

Hade fint, och lycka till!:)

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem
Skrivet av bourne94:

Den som bagite7 är en bra kort som du ska ha... och 800 spänn är jäkla dyrt.

Det blir mycket bättre då den får mycket bättre mottagning:D

Hade fint, och lycka till!:)

ty man

Permalänk
Medlem
Skrivet av zItE:

Vafan! Dom har ju höjt priserna på nästan allting ser jag nu. 6950- kortet 300kr, processorn 130kr, dvd- brännaren 80kr, Samsung- skärmen 120kr bland annat.. många bäckar små Ni som brukar vara inne på Inet, brukarna dom ändra priserna från dag till dag? Passar man på vid rätt tillfälle går det säkert tjäna någon tusenlapp..

som du blev citerad några rader ovan mig så är det nog så att inets leverantörers lager började ta slut, när de sen skulle beställa mer blrv det nog ganska dyrt pga Japanhändelsen. Med tanke på att det var för 2-3 veckor sen och inet inte påverkats förrän nu så lär man vänta 2-3 veckor efter att allt är igång innan man ser prissänkningar igen lite synd för inet om komplett som också säljer komponenter skulle fortsätta med sitt låga pris

Visa signatur

Citera för svar!|Fraktfritt hos INET|Min hemsida
Fractal Design Define R3|Corsair AX 850W|Gigabyte Nvidia GeForce GTX 570|Corsair Vengeance 1600MHz 2x4GB|ASRock P67 Extreme4|Intel Core i5 2500K|2x Samsung Spinpoint F3 1TB|Samsung Blu-Ray läsare
Nikon D7000|Nikon 60mm macro|Nikon 18-70|Nikon 55-300|Nikon 10.5 Fisheye