North American Star League

Permalänk
Entusiast

North American Star League

http://www.nasl.tv/

Lite ny info har dykt upp med den nya hemsidan, alla matchups, grupper osv finns där nu. Matcherna börjar nu redan på tisdag 12e april.

Helt galna spelare i denna turneringen, matcher 5 dagar i veckan i 3 månader för säsong 1!

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Hade inte en aning om att NASL drog igång redan nu, och 5 dagar i veckan i 3 månader.

Riktigt mycket info på hemsidan, kan inte mer än tacka för länken!

Permalänk
Medlem

Fan va fint med så mycket turneringar nu, alltid nåt att kolla på ju

Kanske missuppfattade men ska det inte va nån kommentator på livesändningarna? Verkade bara som att HD, Husky och Artosis skulle kommentera VOD'sen..

Visa signatur

Dator: Antec P183, ASUS M4N72-E, AMD PhenomII X4 940 3GHz BE, 4GB DDR2, Gigabyte GeForce 260+
Kamera: Canon 80D, 10-22/3.5-4.5, Tamron 90/2.9 Macro, Speedlite 430EX II
Media: Playstation 4, Google Nexus 6p

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Elite:

Fan va fint med så mycket turneringar nu, alltid nåt att kolla på ju

Kanske missuppfattade men ska det inte va nån kommentator på livesändningarna? Verkade bara som att HD, Husky och Artosis skulle kommentera VOD'sen..

incontrol och gretorp kommer kommentera live.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

De kommer kommentera live, det kommer dock vara replays de kommenterar.

Permalänk
Medlem

Spelarna spelar väl inte på plats då?

Jag menar, Artosis kan ju inte lämna sitt jobb i Sydkorea för att åka till USA under ett par veckor. Dessutom ska ju vissa spelare spela här i Sverige på tisdag, och sedan på natten i NASL. Så de spelar väl hemifrån?

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Fritter:

Spelarna spelar väl inte på plats då?

Jag menar, Artosis kan ju inte lämna sitt jobb i Sydkorea för att åka till USA under ett par veckor. Dessutom ska ju vissa spelare spela här i Sverige på tisdag, och sedan på natten i NASL. Så de spelar väl hemifrån?

NASL är en online turnering fram tills RO16. När RO16 ska spelas får spelarna 500$ i resepengar för att vara med i finalerna live ifrån USA.

Detta låter vettigt då man inte kan förvänta sig att alla 50 spelare bara ska flytta å bosätta sig i USA.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firkraag:

NASL är en online turnering fram tills RO16. När RO16 ska spelas får spelarna 500$ i resepengar för att vara med i finalerna live ifrån USA.

Detta låter vettigt då man inte kan förvänta sig att alla 50 spelare bara ska flytta å bosätta sig i USA.

Aha, tänkte väl. Förresten, matcherna spelas ju live mitt i natten för oss i Sverige, har dom sagt när VODs kommer upp?

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Fritter:

Aha, tänkte väl. Förresten, matcherna spelas ju live mitt i natten för oss i Sverige, har dom sagt när VODs kommer upp?

"For those in Europe and unable to watch the tournament live, all of the matches will be replayed the following day."

De kommer alltså att ha en tid där Européer kan se det "live", VOD's kommer enbart finnas för de som köpt HD pass @ http://nasl.tv/Home/Subscribe om jag minns det hela korrekt. ~160kr för 3 månader.

Visa signatur