Sur, Ledsen, Galen?! Skriv av er här!

Permalänk
Skrivet av fesen:

Haha IG får man väll inte i beep-test? Kanske om man kommer dit men inte vill delta
Jag gick från mvg i 9an idrott till ig på gymnasiet...jag hatade beeptest, springa på bana bara för att få en tid osv men handlar det om tävling då orkar man vad som helst, finns ingen härligare känsla än att vinna.
hjärta > kondis

Om man bara klarar typ 1 "del" efter uppvärmningsfasen är man under all kritik

Jag fick VG i idrott i gymnasiet, helt otroooligt

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Skrivet av cr1ll3:

Less och ledsen på att man aldrig kommer över sin avlidna flickvän "numera ex" Hur fan kommer man över något sådant? Tänker på henne varje dag

Det gör man inte.

Acceptera och gå vidare är det enda man kan göra. Tänk på alla bra stunder ni hade.

förlorade en när och väldigt kär släkting för inte så längesen, känns tungt varje dag.

Beklagar sorgen.

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Avstängd
Skrivet av cr1ll3:

Less och ledsen på att man aldrig kommer över sin avlidna flickvän "numera ex" Hur fan kommer man över något sådant? Tänker på henne varje dag

Trist att hon dragit ut jacket.:( Men man får tänka på de fina stunderna som ni hade tillsammans.:)<3

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Träna rygg/ben strax över en timme. Direkt på det klyva ved i två timmar. Efter det fälla träd och kånka stockar. Efter det köra motorsåg och känna sig som en man

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

Nyss hemkommen från en kompis konfirmation. Jag var ledaren så jag fick läsa i kyrkan... Har scenskräck och dryga 300 par ögon mot mig. Kul...
Läste rätt i alla fall. Dock för snabbt.
Käkat smörgåstårta. Mums.
Sticka o träffa en tjejkompis nu

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem

Nyser som bara den, blev nog en lätt förkylning av att sova med en tjej som var en riktig täckestjuv.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

Om man bara klarar typ 1 "del" efter uppvärmningsfasen är man under all kritik

Jag fick VG i idrott i gymnasiet, helt otroooligt

Haha ja men då måste det vara något fel eller så är man riktigt jäkla slö jag fick 8-9 på beeptest tror jag.

Permalänk
Skrivet av fesen:

Haha ja men då måste det vara något fel eller så är man riktigt jäkla slö jag fick 8-9 på beeptest tror jag.

Har alltid haft pissdålig kondition trots att jag är varken tjock eller svag. Det är väl "skaparen" som spelar mig ett riktigt elakt och dåligt spratt

När jag drar mig till minnes tror jag att jag fick någon "åtgärdsplan" av rektorn när jag var mindre. Det var ganska förnedrande

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

Har alltid haft pissdålig kondition trots att jag är varken tjock eller svag. Det är väl "skaparen" som spelar mig ett riktigt elakt och dåligt spratt

När jag drar mig till minnes tror jag att jag fick någon "åtgärdsplan" av rektorn när jag var mindre. Det var ganska förnedrande

Fyfan å få åtgärdsplan av rektorn Äh bästa sättet att bota dålig kondis är att gå ut och springa

Permalänk
Medlem

Blir lite trött helt enkelt när kladdkakan inte lossnar från formen. Och jag vet att det inte är den ultimata formen också, utan det ska helst vara plan med bakplåtspapper i botten men jag hittade inte den tyvärr. Ajja tur att den andra lossnade enkelt så kollegorna får nöja sig med en helt enkelt.

Permalänk
Medlem

Hoppsan, blev en ofrivillig sovmorgon idag
Ställde larmet på telefon, lade den på nattduksbordet. Sedan vaknar jag 08:57 och undra vad fan det är som har hänt, tror jag drömmer. Blundar några sekunder men det står fortfarande 08:57 och inte 07:57.
Antingen så ringde inte larmet, eller så har jag stängt av det i sömnen. Aja, måste ta och hitta någon app som gör det lite svårare att stänga av larmet, så pass att man inte gör det i sömnen.

Aja, har tyska på morgonen så tar mig en redig frukost. Tyska är inte hela världen om jag missar lite.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ala_95:

Hoppsan, blev en ofrivillig sovmorgon idag
Ställde larmet på telefon, lade den på nattduksbordet. Sedan vaknar jag 08:57 och undra vad fan det är som har hänt, tror jag drömmer. Blundar några sekunder men det står fortfarande 08:57 och inte 07:57.
Antingen så ringde inte larmet, eller så har jag stängt av det i sömnen. Aja, måste ta och hitta någon app som gör det lite svårare att stänga av larmet, så pass att man inte gör det i sömnen.

Aja, har tyska på morgonen så tar mig en redig frukost. Tyska är inte hela världen om jag missar lite.

Lägg telefonen en liten bit undan så du måste röra dig när du ska stänga av den?

Om du har en android tlf så är det många som rekomenderar alarmet "Gentle Alarm".

Själv sov jag knappt, typ 3-4h bara och nu är man på jobb för att snacka med norskar återigen.

Permalänk
Medlem

Usch ännu en dag att gå igenom. Har inget att göra, vill inte göra något, finns inte ens något jag kan slösa pengar på som är roligt.

Visa signatur

I am Thon, eat my spread!

Permalänk
Medlem

Tankade alarm Droid som verkar funka bra.
3+5x7 är inget jag löser i sömnen

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000

Permalänk
Medlem

Alltså vafan

http://www.blocket.se/dalarna/Volvo_855_T_Gul_Sveriges_finast...

Nej du får aldrig så mycket för din 16 år gamla volvo.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av P-NILZ:

Alltså vafan

http://www.blocket.se/dalarna/Volvo_855_T_Gul_Sveriges_finast...

Nej du får aldrig så mycket för din 16 år gamla volvo.

Hoho, nog för att en T5-R är fin men som du säger, den är också 16 år gammal.
Såg dock ut att vara i bra skick.

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Medlem

Men så jävla bra bil är det inte heller. Skulle ju hellre köpa den här varje dag i veckan http://www.blocket.se/sodermanland/Ford_Focus_ST_33763266.htm

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hurra, morsan tycker att jag inte ens ska försöka ta körkort. Vilket underbart stöd och uppmuntran.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Sjukt jobbig kund på telefonen nu, han slutar aldrig tjata.

Permalänk
Skrivet av Xellofan:

Hurra, morsan tycker att jag inte ens ska försöka ta körkort. Vilket underbart stöd och uppmuntran.

Öö varför då?

Själv är jag sur och trött. Var varmt som fan i går kväll och roomien kunde inte sluta väsnas så jag somnade inte förren ca 02:30. Gick upp vid 8 för att jag väntade samtal från en läkare. Han ringde dock aldrig. Tyckte också det kändes "konstigt" i ansiktet så gick in i badrummet. Såg i spegeln att man var helt nerblodad och tydligen har blött näsblod i sömnen. Känner mig inte utvilad alls. Nu mår jag illa med så blir minifrukost. Känner lagom mycket för att sticka och träna nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Generalkyckling:

Öö varför då?

Hon tror inte att jag skulle klara av att köra bil. Jag tycker att det verkar svårt men jag vill lära mig som en ren utmaning till mig själv.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xellofan:

Hon tror inte att jag skulle klara av att köra bil. Jag tycker att det verkar svårt men jag vill lära mig som en ren utmaning till mig själv.

Kör på då, skit i vad hon säger.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xellofan:

Inte så svårt faktiskt. Jag hade aldrig kört bil tills några månader innan jag blev 18, tog mitt kort några dagar efter 18 års dagen.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xellofan:

Köra bil är inte svårt, att köra som lagarna säger är däremot svårare.

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Medlem

Ska försöka skita i vad morsan säger. Bara för att hon inte kört bil på över 30 år så måste inte alla andra vara odugliga förare.

Det jag tycker verkar svårast är att hålla koll på allt som händer runt omkring, andra bilar osv. Manuell växellåda verkar också svårt, men det borde väll kunna gå att lära sig.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xellofan:

Ska försöka skita i vad morsan säger. Bara för att hon inte kört bil på över 30 år så måste inte alla andra vara odugliga förare.

Det jag tycker verkar svårast är att hålla koll på allt som händer runt omkring, andra bilar osv. Manuell växellåda verkar också svårt, men det borde väll kunna gå att lära sig.

Växla och hålla koll på saker och ting runtom är inga problem, visst, lite problem i början men sedan kommer du glömma bort det och "bara gör" det utan att tänka på.

Alltid lite jobbigt i början men sedan är det inga problem!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Finns det ingen större privat mark du kan köra på? Där du kan koncentrera dig mer på att lära dig bilen istället för andra bilder:)

Permalänk
Skrivet av Xellofan:

Kände likadant, men sen när jag började på körskola så visade min lärare hur man gjorde. Var ju inte så svårt. Javisst, krypkörningen kan vara lite utmaning men inget man inte kan lära sig. Du måste inte ta körkort för manuella bilar, men det är bra att kunna växla.
Ifall din morsa inte har kört på 30år har hon inget att säga.

Det var kul att vara ute och övningsköra i rondeller idag. ^^

Visa signatur

Hej, hur mår du?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Lite sad.. en polares minecraft server funkar inte riktigt som det ska så det blir MW2 istället ett tag och sen ska vi ut och lira i solen

Permalänk

Aaahhh vad fan, jag tror jag återställde min windowspartition på macen 5-6 ggr i dag -.-
När jag körde lite uppdateringar bestämde den sig för att rå-blåskärma och bli ostartbar i alla felsäkra lägen.
Sen när jag ghostat tillbaka en ett år gammal backup och skulle uppdatera igen så slutade trackpaden fungera varje gång jag installerade bootcamp uppdatering 3.2, försökte flera gånger innan jag nöjde mig med att uppdatera manuellt till 3.1.
Hade många fina dagdrömmar som involverade mig, macen, en fet skiftnyckel, ett bord och ett fönster i dag

Edit: Näää, nu crashade aset igen! I morn är det jag som drar med mig min trofasta HP nc6000

Visa signatur