[Guide] Bitcoin: Använd ditt grafikkort för att tjäna pengar

Permalänk
Skrivet av veggie_d:

Jaså det säger du? Om du använde din egen hjärna till att tänka med istället för att hitta på dumheter, så skulle du rätt snabbt inse att du inte har rätt någonstans i din argumentation. Värdet på bitcoins bestäms INTE av utbud och efterfrågan, utan av ren spekulation. Det är inte så lite likt den holländska tulpanbubblan på 1600-talet, och det vet väl alla hur bra det gick för spekulanterna då..

Det hela borde vara uppenbart, men eftersom du inte verkade klara av att förstå det ska jag försöka förklara en gång till. Ett enklare exempel: säg att det finns 100 bitcoins totalt och aldrig tillkommer några nya. Tio personer har från början tio coins var. När en av dessa personer dör "försvinner" tio coins så att det finns 90 kvar i omlopp. Du menar då att dessa 90 coins kommer att öka lite i värde därför att det helt enkelt finns färre kvar. Det hade varit sant om det var själva innehavet av bitcoins som var värt något, på samma sätt som sällsynta frimärken stiger i värde när det finns få exemplar kvar av dem. Men eftersom bitcoins inte har något egenvärde (till skillnad från t.ex. riktiga mynt som faktiskt åtminstone är värda så mycket som metallen de tillverkats av är värd), utan bara har ett värde därför att de kan bytas mot någon vara eller tjänst, så gäller inte sambandet för dem. En pizza som kostar 5 bitcoins ena dagen kommer naturligtvis kosta 5 bitcoins även dagen efter, alldeles oavsett om några bitcoins försvunnit under natten. När sedan pizzabagaren måste höja priset till 6 bitcoins därför att hans leverantör av ost har höjt sina priser, så blir dina bitcoins lite mindre värda (en bitcoin som var värd 1/5 pizza ena dagen är värd 1/6 pizza nästa dag). Det enda som skulle kunna motverka det här är om bitcoinvärdet skulle blåsas upp på artificiell väg, genom spekulation av folk som växlar till sig coins för sina kronor eller dollar. I samma ögonblick som spekulationsbubblan spricker kommer den här valutan att bli värd exakt noll och intet. Mitt tips: sälj vad du har innan det händer och låt någon annan ta smällen.

Även om tex. 5 miljoner av de 21 miljoner bitcoins försvinner behöver det inte betyda slutet. Man pratar om "bitcents". Vi är bara i början av det här. Systemet kan vara mycket flexibelt. Du tar det för vad det är idag, just nu. Du vet inte ett skvatt om hur det är imorgon. Ingen kan med hundraprocent säga att det blir si eller så.

Visa signatur

i7 8700k - 32 GB - Z370 - RTX 2080 Ti - 4 GB Nvme SSD

Permalänk

Så länge det generar kulor så är jag nöjd! Synd att det ska va så mycket tjafs om hit eller dit. Det funkar. fine Go for it...

Visa signatur

Dator?

Permalänk
Medlem
Skrivet av veggie_d:

I samma ögonblick som spekulationsbubblan spricker kommer den här valutan att bli värd exakt noll och intet. Mitt tips: sälj vad du har innan det händer och låt någon annan ta smällen.

Med ditt resonemang är alltså svenska kronor också en spekulationsbubbla (om än statligt sanktionerad), eftersom rätt lite egentligen skiljer våra papperssedlar och digitala svenska kronor från bitcoins.

Hur mycket är "själva innehavet" av en papperslapp som det står 100SEK värt om ingen annan av de ca 10 miljonerna spekulanter i Sverige plötsligt skulle se något värde i dem?
Hur mycket är "själva innehavet"av några ettor och nollor i swedbanks databas värt rent fysiskt?

Det är bara våra allas gemensamma uppfattning av hur mycket en svensk krona är värd som bestämmer dess värde i förhållande till varor och tjänster och andra valutor.
Lika mycket (eller lite) spekulation som bitcoins alltså.

Permalänk
Medlem

Måste bara ställa en fråga. Det här med bitcoin's känns att vara för bra för att vara sant.
Enligt mina kalkyler tjänar man lite över 30.000 per år? Och varje dag tjänar man cirka 300 sek?
Stämmer detta är väldigt intresserad inom området i bitcoin hoppas jag får ett seriöst svar.

//Kerex132

Permalänk
Skrivet av kerex132:

Måste bara ställa en fråga. Det här med bitcoin's känns att vara för bra för att vara sant.
Enligt mina kalkyler tjänar man lite över 30.000 per år? Och varje dag tjänar man cirka 300 sek?
Stämmer detta är väldigt intresserad inom området i bitcoin hoppas jag får ett seriöst svar.

//Kerex132

300per dag = 110 000 per år. Men det är iu beroende på hårdvara och att marknaden utvecklas i samma takt.

Visa signatur

Server: CPU - i7 3960x | GIGABYTE X79-UD3 | RAM 24GB 1600MHz | Corsair HX750(MDPC-X) | Fractal Design R4 | Intel 530 SSD 240GB | Dell U2311h
HTPC: i5 6600k, 1060 GTX, 8GB Ram, 256 GB SSD.

Permalänk

Nu behöver jag hjälp, jag prövade detta snabbt på min MBP igår och det funkade fint, okej hashraten var förfärlig men det fungerade.
Så jag drog och dushade och när jag kommer tillbaka säger swepool.net att min worker är offline men programmet står fortfarande och går.
Nu får jag det inte att fungera alls har prövad och göra en ny worker men det vill inte fungera, i terminalen ser det ut såhär

Starting DiabloMiner (GPU)... ----------------------------- [6/9/11 1:39:08 PM] Started [6/9/11 1:39:08 PM] Connecting to: http://swepool.net:8337/ [6/9/11 1:39:10 PM] Added GeForce 9400M (#1) (2 CU, local work size of 256) 2017/1939 khash/sec

vilket är helt normalt och det borde fungera

Snälla hjälp mig..

Visa signatur

Är en jobbig jävel. Lev med det.

| GA-X79-UP4 | i7-3930K @4.7GHz | ASUS GXT 680 4Gb | 2x ADATA 128Gb SSD RAID0 | 28TB mekaniska diskar (en fin häxblandning) | Corsair H100i | Fractal Design Define R4 | Corsair VENGEANCE 32Gb | Corsair HX850 80+ Gold |

Permalänk

Har några funderingar, har sökt lite men är fortfarande inte säker så vänder mig hitåt..

Jag använder för tillfället guiminer, deepbit.net på ett 6870. Drar ut ungefär 220 Mhash/s. Jag har minat kanske 4-5 timmar totalt och på deepbit står det att jag har 0.03997934 BTC, på Mybitcoin.com står det att jag har 0.00, och då började jag med detta i förrgår. Borde jag byta miner/pool? Försvinner mina btc från deepbit om jag byter till t ex swepool?

Var hittar jag "wallet"? har kollat runt massa men hittar inget.. :/

Jag använder Hwinfo för att kolla tempen, men vet inte riktigt vilken som jag ska kika på:
GPU Thermal Diode
GPU TS0 (DispIO)
GPU TS1 (MemIO)
GPU TS2 (Shader)

Undrar även om någon har lust att förklara hur, och med vilket program, jag ska överklocka/underklocka. CCC? Ungefär hur mycket? Ungefärliga siffror vore till stor hjälp. Som sagt, XFX Radeon HD 6870.

Visa signatur

Corsair Obsidian 550D | MSI Z87 MPOWER ATX | Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB | Intel Core i5 4670K 3.4 GHz (Haswell) | Corsair Hydro H60 (v2) | Gigabyte Radeon HD7950 3072MB Windforce | Corsair 8GB (2x4GB) CL11 2133MHz VENGEANCE PRO | XFX Pro Series 750W 80+ Bronze | 3x Fractal Design 140mm Silent Series R2 | DVD±RW Samsung 24X DL Svart, Bulk | Synology DiskStation DS213j | Acer Aspire Laptop | LG 42LA667V

Permalänk
Medlem
Skrivet av 4everapple1:

Nu behöver jag hjälp, jag prövade detta snabbt på min MBP igår och det funkade fint, okej hashraten var förfärlig men det fungerade.
Så jag drog och dushade och när jag kommer tillbaka säger swepool.net att min worker är offline men programmet står fortfarande och går.
Nu får jag det inte att fungera alls har prövad och göra en ny worker men det vill inte fungera, i terminalen ser det ut såhär

Starting DiabloMiner (GPU)... ----------------------------- [6/9/11 1:39:08 PM] Started [6/9/11 1:39:08 PM] Connecting to: http://swepool.net:8337/ [6/9/11 1:39:10 PM] Added GeForce 9400M (#1) (2 CU, local work size of 256) 2017/1939 khash/sec

vilket är helt normalt och det borde fungera

Snälla hjälp mig..

Om den minar på Diablo så minear den på Swepool. Kanske är att det är så lite mhash så det inte kommer upp på swepool. För mig t.ex. så brukar det stå att jag minar i ca 20mhash mindre än jag egentligen gör

Visa signatur

Intel Core i5 4670K | Noctua NH-D14 | MSI Z87 G-45 Gaming | Kingston 1600mhz 4x4gb | Asus Turbo 1060 6Gb | Samsung 840 Evo 250gb | Intel 520 Series 240gb | Western Digital caviar black 1Tb | Fractal Design Define R4 Black Pearl | Corsair 750HX | Win 10 64bit | Philips 273E 1920x1080 | Logitech G900 | Razer Blackwidow | Sennheiser PC360 G4me | Samsung Galaxt S9+ |

Permalänk
Skrivet av InCyBoy:

Om den minar på Diablo så minear den på Swepool. Kanske är att det är så lite mhash så det inte kommer upp på swepool. För mig t.ex. så brukar det stå att jag minar i ca 20mhash mindre än jag egentligen gör

Okej, får väl vänta tills jag kommer hem till Mac Pro'n...

Visa signatur

Är en jobbig jävel. Lev med det.

| GA-X79-UP4 | i7-3930K @4.7GHz | ASUS GXT 680 4Gb | 2x ADATA 128Gb SSD RAID0 | 28TB mekaniska diskar (en fin häxblandning) | Corsair H100i | Fractal Design Define R4 | Corsair VENGEANCE 32Gb | Corsair HX850 80+ Gold |

Permalänk
Skrivet av Nystrom93:

Har några funderingar, har sökt lite men är fortfarande inte säker så vänder mig hitåt..

Jag använder för tillfället guiminer, deepbit.net på ett 6870. Drar ut ungefär 220 Mhash/s. Jag har minat kanske 4-5 timmar totalt och på deepbit står det att jag har 0.03997934 BTC, på Mybitcoin.com står det att jag har 0.00, och då började jag med detta i förrgår. Borde jag byta miner/pool? Försvinner mina btc från deepbit om jag byter till t ex swepool?

Var hittar jag "wallet"? har kollat runt massa men hittar inget.. :/

Jag använder Hwinfo för att kolla tempen, men vet inte riktigt vilken som jag ska kika på:
GPU Thermal Diode
GPU TS0 (DispIO)
GPU TS1 (MemIO)
GPU TS2 (Shader)

Undrar även om någon har lust att förklara hur, och med vilket program, jag ska överklocka/underklocka. CCC? Ungefär hur mycket? Ungefärliga siffror vore till stor hjälp. Som sagt, XFX Radeon HD 6870.

Jag har inte kört på deepbit någonsin, men har hört att man kan trycka på "instant payout" eller nåt sånt, då får man det man har jobbat ihop till sitt konto. Se till att adressen du har på mybitcoin är samma som du klistrat in hos deepbit då. Dina btc försvinner väl inte om du byter pool. Jag kör på Swepool, kom över hit blir det lättare för oss att hjälpa dig.

Det här med wallet, det är ett program du skall installera på datorn. Följ länken http://www.bitcoin.org/
och ta ned bitcoin 0.3.22. Personligen bryr jag mig inte om wallet förrän jag har mer än kanske 20 btc. Det duger alltså med ett konto hos mybitcoin om du nyligen börjat.

Ladda ned Msi Afterburner och försök lära dig fram eller fråga när du kommit en bit.

Skrivet av Legendary:

Det här med att bygga ett block och få 50 bitcoins, är det något alla har en chans till eller?

Jag sitter på ett XFX HD 4850 med snitt på 65Mhash/s

Vilket jag uppfattat det som är ganska lite?!

Men om alla nu har en chans att bygga ett block, hur stor är chansen, kan man öka chanserna med bättre kort och ja?!

Chansen är jätteliten med den speed du har. Kan ta flera månader om inte mer om du kör solo. Du kommer bara att tappa tålamod. Kör med en pool istället. Bättre kort ger mer speed så köp bättre kort också om du känner för det.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ixos:

Med ditt resonemang är alltså svenska kronor också en spekulationsbubbla (om än statligt sanktionerad), eftersom rätt lite egentligen skiljer våra papperssedlar och digitala svenska kronor från bitcoins.

Hur mycket är "själva innehavet" av en papperslapp som det står 100SEK värt om ingen annan av de ca 10 miljonerna spekulanter i Sverige plötsligt skulle se något värde i dem?
Hur mycket är "själva innehavet"av några ettor och nollor i swedbanks databas värt rent fysiskt?

Det är bara våra allas gemensamma uppfattning av hur mycket en svensk krona är värd som bestämmer dess värde i förhållande till varor och tjänster och andra valutor.
Lika mycket (eller lite) spekulation som bitcoins alltså.

Skrivet av phuonganh:

Även om tex. 5 miljoner av de 21 miljoner bitcoins försvinner behöver det inte betyda slutet. Man pratar om "bitcents". Vi är bara i början av det här. Systemet kan vara mycket flexibelt. Du tar det för vad det är idag, just nu. Du vet inte ett skvatt om hur det är imorgon. Ingen kan med hundraprocent säga att det blir si eller så.

Mm ok. Jag märker att det är mellanstadienivå på kunskaperna här.. om ni verkligen själva tror på det ni säger så finns det inget jag eller någon annan kan göra. Jag försökte bara förklara var och hur ni tänker fel, men den som inte vill förstå kommer förstås aldrig att göra det heller. Hoppas polletten trillar ner innan ni förlorar på det hela bara

Permalänk

[QUOTE="phuonganh;11088188"]Jag har inte kört på deepbit någonsin, men har hört att man kan trycka på "instant payout" eller nåt sånt, då får man det man har jobbat ihop till sitt konto. Se till att adressen du har på mybitcoin är samma som du klistrat in hos deepbit då. Dina btc försvinner väl inte om du byter pool. Jag kör på Swepool, kom över hit blir det lättare för oss att hjälpa dig.

Det här med wallet, det är ett program du skall installera på datorn. Följ länken http://www.bitcoin.org/
och ta ned bitcoin 0.3.22. Personligen bryr jag mig inte om wallet förrän jag har mer än kanske 20 btc. Det duger alltså med ett konto hos mybitcoin om du nyligen börjat.

Ladda ned Msi Afterburner och försök lära dig fram eller fråga när du kommit en bit.

Jag har ATI overdrive, duger det? Tack för hjälpen!!

Visa signatur

Corsair Obsidian 550D | MSI Z87 MPOWER ATX | Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB | Intel Core i5 4670K 3.4 GHz (Haswell) | Corsair Hydro H60 (v2) | Gigabyte Radeon HD7950 3072MB Windforce | Corsair 8GB (2x4GB) CL11 2133MHz VENGEANCE PRO | XFX Pro Series 750W 80+ Bronze | 3x Fractal Design 140mm Silent Series R2 | DVD±RW Samsung 24X DL Svart, Bulk | Synology DiskStation DS213j | Acer Aspire Laptop | LG 42LA667V

Permalänk
Medlem
Skrivet av veggie_d:

Mm ok. Jag märker att det är mellanstadienivå på kunskaperna här.. om ni verkligen själva tror på det ni säger så finns det inget jag eller någon annan kan göra. Jag försökte bara förklara var och hur ni tänker fel, men den som inte vill förstå kommer förstås aldrig att göra det heller. Hoppas polletten trillar ner innan ni förlorar på det hela bara

Du är förstås väldigt välkommen att förklara var ditt påstådda "verkliga värde" i de svenska papperslapparna eller ettorna och nollorna som bankerna hanterar finns. Jag läser gärna mer om ditt djupare resonemang.

Jag påpekade bara att ALL valuta som inte är baserad i något verkligt (t.ex. guld) faktiskt är beroende på folks förtroende för valutan.

Detta är nog snarare Gymnasie eller eftergymnasial nivå på den insikten, men det är ingen fara om du inte kommit så långt i ekonomistudierna ännu.

Ja självklart är SEK mer stabil eftersom den är mer spridd (än så länga) än bitcoin samt att de som styr faktiskt vill ha viss inflation av diverse olika anledningar. Men SEK är inte mer stabil pga något påstått verkligt värde i själva valutan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av veggie_d:

Jaså det säger du? Om du använde din egen hjärna till att tänka med istället för att hitta på dumheter, så skulle du rätt snabbt inse att du inte har rätt någonstans i din argumentation. Värdet på bitcoins bestäms INTE av utbud och efterfrågan, utan av ren spekulation. Det är inte så lite likt den holländska tulpanbubblan på 1600-talet, och det vet väl alla hur bra det gick för spekulanterna då..

Ehm, såklart det bestäms av utbud och efterfrågan..
Dock så drivs den mha spekulation.

Såhär går det till: BTC står i 20 dollar, person A tror att den kommer stiga och vill därmed köpa 100 BTC, dock finns bara 50BTC tillgängliga till priset 20 dollar. MEN det finns även en som vill sälja 50BTC för 25 dollar.
Eftersom person A tror att priset kommer gå upp till 40 dollar är han beredd att betala 25 dollar för 50BTC, eftersom om han väntar kanske den hinner stiga till 30 dollar innan han köpt på sig sina 100BTC. Kort förklarat..

Fungerar exakt likadant med all aktie och valutahandel.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Utbud_och_efterfr%C3%A5gan
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:J%C3%A4mviktspris.svg?...

Permalänk
Skrivet av veggie_d:

Då kan du säga vilken nivå du är på så kanske vi kan möta dig bättre verbalt. Är du professor inom ekonomi kanske? Även om du är det gör saken knappast skillnad

Ingen av oss här har lovordat bitcoin stort eller så. Vi kan bara säga att det KAN bli stort men vad vet vi?
Man lär sig inget om man bara tittar bakåt och kritiserar. Se framåt istället (inget fel i att spekulera, är det fel att göra det är man hjärndöd).

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Nystrom93:

Jag har ATI overdrive, duger det? Tack för hjälpen!!

Jadå, kolla bara vad du får för temp.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av phuonganh:

Jadå, kolla bara vad du får för temp.

Ligger på 74 just nu, fläkt på 50%. Btw, jag tog ut mina 0.04 (^^) btc från deepbit till bitcoin programmet, för dryga halvtimmen sen, det står fortf balance 0.00 och så står det: Warning, please check your computers date. Typ, det är rätt date/tid och allt.. Är det bara jag som nojjar?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nystrom93:

Ligger på 74 just nu, fläkt på 50%. Btw, jag tog ut mina 0.04 (^^) btc från deepbit till bitcoin programmet, för dryga halvtimmen sen, det står fortf balance 0.00 och så står det: Warning, please check your computers date. Typ, det är rätt date/tid och allt.. Är det bara jag som nojjar?

det kan ta upp till några timmar, spec när det är så smä värdet:) (och mina ligger på 75-80 resp 71-76 )

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka
Main Rig: Fractal Design Define 7 | ASUS ROG Crosshair x670E Hero | Ryzen 9 7900X | ROG Strix LC 360 | ASRock Radeon RX6900XT | Corsair 32GB 5600MHz LP | Samsung 970 EVO Plus 500GB & 870 QVO 2T
Laptop: ASUS K56CB

Permalänk
Medlem

Fungerar SLi/Crossfire?

Visa signatur

|AMD Ryzen 7 9800X3D| |ASrock B850 Steel Legend| |Kingston Fury Beast 32GB CL30@6000MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |NZXT C1200 Gold ATX 3.1| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Devil May Cry:

Fungerar SLi/Crossfire?

självklart även om nvidia/sli ger mindre än AMD CF

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka
Main Rig: Fractal Design Define 7 | ASUS ROG Crosshair x670E Hero | Ryzen 9 7900X | ROG Strix LC 360 | ASRock Radeon RX6900XT | Corsair 32GB 5600MHz LP | Samsung 970 EVO Plus 500GB & 870 QVO 2T
Laptop: ASUS K56CB

Permalänk
Medlem
Skrivet av DanneSvs:

självklart även om nvidia/sli ger mindre än AMD CF

Vad beror detta på? Är programmet mer optimerat för AMD kort?

Visa signatur

|AMD Ryzen 7 9800X3D| |ASrock B850 Steel Legend| |Kingston Fury Beast 32GB CL30@6000MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |NZXT C1200 Gold ATX 3.1| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

Tror det har med Open-CL att göra. Har tagits upp tidigare i tråden, men jag orkar inte leta upp det

Visa signatur

Intel Core i5 4670K | Noctua NH-D14 | MSI Z87 G-45 Gaming | Kingston 1600mhz 4x4gb | Asus Turbo 1060 6Gb | Samsung 840 Evo 250gb | Intel 520 Series 240gb | Western Digital caviar black 1Tb | Fractal Design Define R4 Black Pearl | Corsair 750HX | Win 10 64bit | Philips 273E 1920x1080 | Logitech G900 | Razer Blackwidow | Sennheiser PC360 G4me | Samsung Galaxt S9+ |

Permalänk
Medlem

Ja. Eller snarare så är AMD-kort mer optimerade för uppgiften som ska lösas, så det är mer en slump att AMD är så pass mycket bättre. Det är något med arkitekturen som gör att de fungerar mycket bättre på små repetitiva uppgifter eller något sådant.

Man undrar för övrigt hur högt BTC-kursen ska stiga innan det påverkar GPU-tillverkarnas konstruktioner.

Permalänk
Medlem

Alltså... Jag ser på swepool att jag har bitcoins, men hur fan överför jag dom till mybitcoin.com? Fattar inte efter att ha läst sjukt många sidor här...Tack på förhand

/retarded engineer.

Btw... Vad får ni upp era 6850 i? Jag får bara ~160 mhash/s ...=S Det e väl rätt käss?

Visa signatur

Corsair TX 650W | Powercolor 5870 @ 997/440 | AMD Phenom II x4 965 BE | Fractal Design R3 | A-Data 4GB (2GBx2) 1600Mhz+ Series, CL8, PC3-12800 | Gigabyte GA-890GPA-UD3H

Permalänk
Medlem

under profile kan du klicka på instant pay out om du har mer än 0.1BTC

Visa signatur

Dator: Ryzen 5900X, 32GB RAM, RTX3080
Ljud: SMSL SU-8, HDVA600, HD800.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bjinko:

under profile kan du klicka på instant pay out om du har mer än 0.1BTC

Har inte fått 0,1 BC än, började skapligt nyss... Så kan inte se "instant pay out" i guess...Men då kommer coinsen till mybitcoin.com-kontot eller?

Visa signatur

Corsair TX 650W | Powercolor 5870 @ 997/440 | AMD Phenom II x4 965 BE | Fractal Design R3 | A-Data 4GB (2GBx2) 1600Mhz+ Series, CL8, PC3-12800 | Gigabyte GA-890GPA-UD3H

Permalänk
Medlem
Skrivet av treeo:

Har inte fått 0,1 BC än, började skapligt nyss... Så kan inte se "instant pay out" i guess...Men då kommer coinsen till mybitcoin.com-kontot eller?

ja om du har lagt till din bitcoin adress i setting på swepool.net

Visa signatur

Dator: Ryzen 5900X, 32GB RAM, RTX3080
Ljud: SMSL SU-8, HDVA600, HD800.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bjinko:

ja om du har lagt till din bitcoin adress i setting på swepool.net

Ajemän. Check!

Borde man kryssa i "pay out automaticly"? Betalar den ut varje 0.1 BC då?

Sorry för alla frågor, men tack för alla svar

Visa signatur

Permalänk
Medlem

treeo: Om du angav din mybitcoin address när du registrerade dig så är det bara att trycka på instant cashout.

----

Nu finns det en hitta-block kampanj på swepool, hittar din miner ett block får du som användare en bonus på 0.5 btc utöver de du får för dina shares.

Förtydligande
Visa signatur

PGP key hos pgp.mit.edu är 0xC58E03DA

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eriik:

treeo: Om du angav din mybitcoin address när du registrerade dig så är det bara att trycka på instant cashout.

----

Nu har jag en hitta-block kampanj på swepool, hittar din miner ett block får du som användare en bonus på 0.5 btc utöver de du får för dina shares.

Tack!

Det sistnämnda va dock rena grekiskan för mig, trots att jag läst tråden..

Måste jag ha "din" variant av swepool? eller "är" du swepool-grundaren?

Visa signatur