Duke Nukem Forever -Tråden

Permalänk
Medlem

blev skickat till mig idag! Hinner knappast få det tills imorgon men på Måndag!
Passar ganska bra, har pappa ledigt nästa vecka!

Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510

Permalänk

ska inhandla det imorgon nånstans i sthlm.

Visa signatur

EMS Design Webbyrå i Stockholm:
http://www.emsdesign.se
Inet Fraktfritt
https://www.inet.se/artikel/6101343/
"Citera för svar/respons"

Permalänk

Förhandsbokat för imorgon! Fuck yeah, isolerad hela helgen:D

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Medlem

Discshop har skickat min nordic edition, får spelet imorron.

Visa signatur

Marantz Cinema 50.

Permalänk
Medlem

Gott, Webhallen har skickat min Kick Ass Edition! Synd att man ska bygga husbåt i helgen, fast det är ju inte helt fel det heller!

Visa signatur

Fractal Design Arc| Intel i5 2500k@4.3| Antec Kühler H2O 620| GTX 580 DCII| Asus P8P67 PRO| Corsair 4GB XMS3| OCZ Agility 60GB| Corsair HX 1000W| BenQ XL2410T 120hz

iPhone 4 | Xbox 360

Permalänk

Min Kick Ass Edition finns i postens klor. Nu gäller det bara att dom lyckas få hit det tills imorrn

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Medlem

Jag skall tänka på er som väntar på posten och så när jag drar i gång mitt förladdade spel genom Steam om en stund. Efter 14 år av väntan chansar jag inte - ledig från jobbet i morgon, IT'S TIME TO KICK ASS!

Visa signatur

/Marcus

Permalänk

Allt mindre än kick ass edition är helt enkelt inte rätt i min mening.
En digital kopia av spelet duger inte.

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Medlem

Extra hälsa och byta tröja, hmm, känns som fusk och onödigt god hygien Det där med att ha spelen i fysisk form har jag och min plånbok vant oss av med - Molnet FTW!

Visa signatur

/Marcus

Permalänk
Medlem

Demot är så delicious, längtar tills man får hem spelet!

Hoppas nu inte det är för få banor. Finns inget värre än ett bra spel som har för få banor =(

Permalänk
Medlem

Köpte på game.se nu för 199:- tack för tipset du som länkade
Hade gärna köpt ett av special versionerna men just nu räckte inte bottenskrapet i plånboken till Klockan 01.00 kan jag börja ladda ner och i morron bitti (8Mbit ADSL) blir det; Hail to the king, baby!

Visa signatur

Ursprungligen inskrivet av Galna_Dvärgen ... i begynnelsen skapade inet fri frakt för sweclockersmedlemmar och såg att det var gott.

Permalänk
Medlem

Efter ha kört nu i ca 1H så måste jag bara säga att DUKE IS BACK!!!!!!!
Fy fan vad roligt och spelet ska ju vara ca 16H, de kmr var 16 jävligt roliga timmar fy fan!

Ska bli roligt och se vad ni andra tycker!

Är det bara jag som fick det en dag förtidigt?

Lucky me!

Permalänk
Medlem

Visst ser jag rätt nu när det står att de går att ladda hem från game.se kl 01.00?

Visa signatur

AMD RYZEN 7 7700X / B650 AX-Y1 / 32GB RAM DDR5 / RX 9070 XT Reaper 16GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av meastro:

Visst ser jag rätt nu när det står att de går att ladda hem från game.se kl 01.00?

Alldeles riktigt! Har väl med tidszonerna att göra skulle jag tro. Sitter och väntar spänt just nu

Visa signatur

Ursprungligen inskrivet av Galna_Dvärgen ... i begynnelsen skapade inet fri frakt för sweclockersmedlemmar och såg att det var gott.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 1mike20:

Alldeles riktigt! Har väl med tidszonerna att göra skulle jag tro. Sitter och väntar spänt just nu

Gott
Då är det inte bara jag som sitter uppe i natt då. Det jag inte fattar är att filen vi ska ladda hem är 248kb. Dock så undrar jag ifall det inte är nån nyckel bara.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av meastro:

Gott
Då är det inte bara jag som sitter uppe i natt då. Det jag inte fattar är att filen vi ska ladda hem är 248kb. Dock så undrar jag ifall det inte är nån nyckel bara.

Det är nog bara ett "launcher" program. Ungefär som när man hämtar hem och installerer wow, om du nu gjort det någongång Men nu är klockan över 01. Varför händer inget?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av 1mike20:

Det är nog bara ett "launcher" program. Ungefär som när man hämtar hem och installerer wow, om du nu gjort det någongång Men nu är klockan över 01. Varför händer inget?

Nä klockan är 00:52 just nu

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av meastro:

Nä klockan är 00:52 just nu

*Kollar på datorklockan 01:12

*Kollar upp på väggklockan 00:54

WTF!?!?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av 1mike20:

*Kollar på datorklockan 01:12

*Kollar upp på väggklockan 00:54

WTF!?!?

haha, 3 minuter kvar

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Nu så

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av 1mike20:

yes, kolla din order historik där står din cd key

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av meastro:

yes, kolla din order historik där står din cd key

Såg det 2 timmar download på det här nu så, kan man spela i morron bitti.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av 1mike20:

Såg det 2 timmar download på det här nu så, kan man spela i morron bitti.

2 timmar? 90% nerladdat nu

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av meastro:

2 timmar? 90% nerladdat nu

Ja, många sitter på dåligt adsl och liknande.

Visa signatur

Speldatorn:
Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Samsung 27G60SD QD-OLED |

Permalänk
Medlem

Hur lång tid tar det innan man får sin nyckel från game? man blev ju rätt sugen helt random så

Sedan hur får man sin cd-key? mailen bara eller finns det någon tab på deras hemsida?

Permalänk
Medlem

INGA SPOILERS PÅ GAMEPLAY/STORY TACK!

Njut av era exemplar, själv måste man vänta =(

Permalänk
Medlem
Skrivet av partynikko:

INGA SPOILERS PÅ GAMEPLAY/STORY TACK!

Njut av era exemplar, själv måste man vänta =(

Du lär ju inte gå miste om så mycket iaf....

Permalänk
Medlem
Skrivet av Megacrash:

Du lär ju inte gå miste om så mycket iaf....

Vad menar du med det? ;p. Jag tror inte spelet är en flopp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av partynikko:

Vad menar du med det? ;p. Jag tror inte spelet är en flopp.

Spelet är inte bra, jag skulle inte ens spela spelet om jag så fick det gratis. Vill ge en varning iaf för att köpa det, risken är stor att du blir besviken.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Megacrash:

Spelet är inte bra, jag skulle inte ens spela spelet om jag så fick det gratis. Vill ge en varning iaf för att köpa det, risken är stor att du blir besviken.

Och detta baserar du på vadå? Demot? Jag tyckte demot va skoj iallfall