Läckt video visar Battlefield 3 i multiplayer

Permalänk
Medlem

Ser trevligt ut. Tycker man känner igen sig i Mirrors Edge lite grann med ljussättningen i ljusa utomhusmiljöer samt kombinationen vitt, rött, orange

Permalänk
Medlem

Jisses, nu sitter man ju och trånar efter BF3 ännu mer
Ser väldigt trevligt ut, men jag tror nog att jag kommer bo på servar som har en sniper limit.
Crouch och den mängd av skydd som man kan kamoflera sig bland kommer bli en pain in the ass

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sheikh Plisken:

kan ju inte va svårt att ta reda på vem som spelar direkt. dom ser ju på demosarna var folk är positionerade och vilka som är på, så gör dom en sökning på tex "marcusNFS" (namn som skymtar till på filmen) så borde dom ju kunna ta och kolla vem som springer snett bakom på specifik bana.

nån lär ju bli bannad iaf.. minst. ;D

Skrivet av Cirap:

lär ju ta EA typ två sekunder att hitta vem som spelar. alla andra namn som rullar i kill loggen, bara att kolla "okej, när spelade dessa spelare ihop samtidgt... okej, och vilket namn saknas?".

lawsuit up!

6:42, han nickar Kylen008.

Skrivet av illusi0n:

Och varför hoppas du på det?

Har man fått en plats i en sluten testgrupp som ett par miljoner människor gärna skulle betala för att få del av, kan man fan ha lite respekt för utvecklaren.

Permalänk

ser sjukt ba ut givet köp!!!

Visa signatur

EMS Design Webbyrå i Stockholm:
http://www.emsdesign.se
Inet Fraktfritt
https://www.inet.se/artikel/6101343/
"Citera för svar/respons"

Permalänk
Medlem

E det BF3 eller BFBC3 eller?

Känns mer som uppföljare till BFBC3

Permalänk
Medlem

Var kan man signa upp för closed beta?

Visa signatur

| i7 920 C0 @ 3,63| GTX 580 + EK CU| CM 690 | EK HF Acetal |Samsung 830 120+TG 120 | AX850 | Asus Rampage 3 Formula|12GB Corsair |
FoldingRig1: i5 2320, 8GB ram, Win7
FoldingRig2: i7 920, 12GB ram, Win7
http://folding.extremeoverclocking.com/user_summary.php?s=&u=530039

Permalänk
Skrivet av Laggboxx:

Var kan man signa upp för closed beta?

Man skulle väl ha köpt MoH eller nåt sånt tror jag om jag inte minns fel ?

Permalänk
Skrivet av MAAnen:

Kan du länka det, Marre910?

Vore Pösigt och sådär.

Typ som att svinga Lian från en bro i skogen

Tack i förhand!

Skickades från m.sweclockers.com

http://www.youtube.com/user/UsamaFTW#p/u

Permalänk
Skrivet av Asheileon:

Man skulle väl ha köpt MoH eller nåt sånt tror jag om jag inte minns fel ?

Nej, vad jag har uppfattat så lottas det ut bland personer med hög veteranstatus.

Visa signatur

i5 2500k@stock ** P67A-GD65 ** AMD 6950 ** 1TB F3 ** Lian-Li PC-FI8

Permalänk
Medlem

på 6:23 får man se squaden
Förmodligen hans namn med :S

Permalänk
Medlem

ehm..måste man ha dendär "warning warning" rutan mitt i skärmen? Den skymmer ju precis där men vill skjuta.

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem

Ser sjukt grymt ut! Men ni som säger att det är mer likt en uppföljare till BC2 än BF2: Jag förstår er inte, vad skulle de gjort för att få det mer som BF2 då? De kan väl inte göra så mycket mer? Är toppenbra såhär!

Visa signatur

GPU: GTX 570. CPU: Intel Core i5 2500K 3,3GHz. Mobo: MSI P67A-C45 REV B3. Nätaggregat: Corsair TX 650W V2 80+ Bronze. Ram: G.Skill 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz.
Tillbehör: T-bord: SteelSeries 6G v2 Gaming Keyboard. Skärm: Dell UltraSharp 23'' U2311H IPS. Mus: Logitech G500. OS: Windows 7. Chassi: R3. Headset: SteelSeries Siberia V2 Orange. Min Youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Woxocs?feature=mhee

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sebastian R:

Var det svenskar som spelade? Jag hörde nån säga "Håll K*ften"

Han svär som bara den ju

Visa signatur

Ryzen 1700 | ASRock X370 Gaming K4 | 16 GB G.Skill Flare X | Corsair AX 750W | Noctua NH-D15 | Samsung EVO 960 | Fractal Design Define C

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asheileon:

Inte så snyggt, men det kan ju bero på mycket så underbart "mjuka" alla rörelser ser ut iaf

Ja det är 2 svenskar med utländs brytning.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600X | ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL OC | Corsair Vengeance LPX Black 16GB (2x8GB) / 3200MHz | MSI B450 TOMAHAWK - ATX / B450 | Fractal Design Define C - Svart | Corsair RM750X V2 750W 80+ Gold | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av SellahiR:

Ja det är 2 svenskar med utländs brytning.

Oj, citerade fel, my bad

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600X | ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL OC | Corsair Vengeance LPX Black 16GB (2x8GB) / 3200MHz | MSI B450 TOMAHAWK - ATX / B450 | Fractal Design Define C - Svart | Corsair RM750X V2 750W 80+ Gold | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sebastian R:

Var det svenskar som spelade? Jag hörde nån säga "Håll K*ften"

Ja det är två svenskar med utländs brytning. eller minst en utav dom.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asheileon:

Inte så snyggt, men det kan ju bero på mycket så underbart "mjuka" alla rörelser ser ut iaf

Jag tror faktiskt inte att han som nu spelade hade inställningarna maxade. Man hörde ju en gång "helvete vad de laggar". Detta är antagligen medium typ.

Visa signatur

Chassi Silverstone FT03-MINI Moderkort ASRock Z77E-ITX CPU i5 3570k @ 4.4Ghz GPU Gainward GTX 670 Phantom PSU Corsair VS 450W Lagring OCZ Vertex 3 240gb x2 RAID0 Ljud Beyerdynamic DT770 pro 250ohm / Beyerdynamic T70p + Schiit Magni 2

Permalänk
Medlem

Det är svenskar som spelar ett svenskt spel, respekt.

Visa signatur

Ingen part kan vinna eller förlora en diskussion, då en diskussion är för gruppens gemensamma utveckling kring ett ämne.
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem
Skrivet av Battlehood:

Det är svårt att göra en ordentlig uppföljare till Bf2, dels på grund av att det är så sjukt bra, på alla sätt och vis, även för att det är så simpelt dessutom.

du glömde att det har VÄRDELÖS hitbox

Visa signatur

| ASUS P8Z77-V DELUXE | Intel Core i7 2700K @ 4.7Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz @ 8-8-8-24 |
| ATi Radeon HD 6950@6970 (900|1350Mhz @ 1.14v) | Corsair Force GT 120GB | Corsair HX 650W |
| Nvidia's GT300 yields are less than 2% | Min ArmA2 YouTube Kanal |

Permalänk
Medlem
Skrivet av krafs:

6:42, han nickar Kylen008.

Har man fått en plats i en sluten testgrupp som ett par miljoner människor gärna skulle betala för att få del av, kan man fan ha lite respekt för utvecklaren.

hehe, ännu mer fail. stängde av videon när den dryga musiken började så jag missade det

Permalänk
Medlem

hittade denna mannens youtubekanal nåt med usamaFTW eller vad det var han hade en laptop så han nämnde att det laggade hårt då han hade fraps igång... men en kul sak , kollade på killens youtube å såg en video sen skulle ja se den igen då kom en SKUM ruta upp på youtube : "500 INTERNAL SERVER ERROR sedan under "vi har skickat ut ett team med välutbildade apor som kommer lösa problemet" if u see them , show this information sedan ett 5k siffror huller om buller ser ut typ som man öppnat en zip fil i word. haha tog en print på skiten

Visa signatur

4070 super - amd ryssen 5700x -
3070ti - intel 12700KF
laptop 3070ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av _NsMs_:

Jag tror faktiskt inte att han som nu spelade hade inställningarna maxade. Man hörde ju en gång "helvete vad de laggar". Detta är antagligen medium typ.

Det är med all sannolikhet nätverkslagg. Ganska tråkiga fördröjningar genom hela videon.

Permalänk
Medlem

Bara jag som blev väldigt besviken på det här?.Grafiken tyckte jag verkligen inte var något att hoppa jämfota över.Jag tyckte också gameplayet luktade konsol lång väg.Får verkligen hoppas att det var nät lagg vi såg.Förövrigt var det väldigt likt BFBC2.

Man kanske ska skruva ned förväntningarna en hel del till släppet.Ser faktiskt ut som enda hoppet nu är Heroes of Stalingrad.

Visa signatur

Money frees you from doing things you dislike. Since I dislike doing nearly everything, money is handy.

Permalänk
Medlem

Finns en hel hög av filmer han har laddat upp!

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem

Såg helt OK ut, såg inte riktigt om det är så att man laddar upp liv själv eller om man måste helas av medic (hoppas på sistnämnda, annars blir jag besviken). Någon som vet? Annars förutom lagget såg det OK ut, förutom alla "cod-siffror" (COMBAT RIFLE BONUS och sånt, +100 poäng etc)

Permalänk
Medlem

Helt klart svenskar iaf.. man hör på:
http://www.youtube.com/user/UsamaFTW#p/u/1/7Nl6FU-awzw

I början av detta klippa... Låter som nå ghettokillar från Malmö eller nått...
Nån som heter Andreas som kör alphabeta kan ligga pyrt till...

Oj såg nu att ni redan hade hört det...

Vart är bilden med välutbildade apor bilden?

Permalänk
Medlem

Det borde nog inte vara så svårt att stänga av personen som la ut filmen. Hans nick står ju med på några ställen.

Men men, tycker att det är oerhört likt BC2 med grafiken i klippet. Det ser smörigt och kletigt ut på något sätt. Svårt att förklara, men jag får inte alls den där "skarpa" känslan som jag får i det officiella klippet när man ser lite ur singleplayer-delen.

Tycker att multiplayerdelen ser ut som BC2 medans det vi har sett officiellt ser väldigt nextgen ut.

Grafiken kanske tonas ner lite i multiplayer för att det ska flyta på?

Edit: man kan förmodligen inte köra så höga inställningar i multiplayer än men jag får inte samma känsla ändå.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tEan:

Bara jag som blev väldigt besviken på det här?.Grafiken tyckte jag verkligen inte var något att hoppa jämfota över.Jag tyckte också gameplayet luktade konsol lång väg.Får verkligen hoppas att det var nät lagg vi såg.Förövrigt var det väldigt likt BFBC2.

Man kanske ska skruva ned förväntningarna en hel del till släppet.Ser faktiskt ut som enda hoppet nu är Heroes of Stalingrad.

Den grafiken om nåt va b, när man sprängde ett hus i en tank så ist för att det sprängdes i bitar såg det som om man tappade ut en burk med tandpetare... påminde lite om när man förstör en byggnad på wc3... från 2002 eller 2003 eller när det nu va

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Da´Russian Stallion:

ehm..måste man ha dendär "warning warning" rutan mitt i skärmen? Den skymmer ju precis där men vill skjuta.

Du har inte lirat BF2 va...där kommer det också upp en text med att man lämnar striden och kommer bli bestraffad den är också i mitten av skärmen. Visst den kan man editera så den hamna på sidan om eller i något hörn.

Visa signatur

Core i5 9600K | Fractal Design Define Mini C | 16GB Corsair Vengeance | Asus Prime Z390M-Plus | Asus RTX2060 6GB | M.2 970 EVO 500GB | SSD 840 EVO 250GB | Seasonic Focus 650 FX | Corsair H100x

Dell Latitude E7440 | Samsung S10

Epson EH-TW6700 | Kingpin 90" | Canton GLE 496 5.1 | Yamaha RX-V773 | Audio-Technica ATH-M50x | Qpad QH-90

Permalänk
Medlem
Skrivet av PyzzeN:

Ganska självklart då han bryter avtalet.

Okej, så du vill att han blir stämd då han bryter avtalet genom att lägga ut videon.

Än en gång, varför?

Är det för att "rätt ska vara rätt" eller har jag missat något här?

Visa signatur

Mjo