Permalänk
Skrivet av King D:

OMG, jag fick nyss ett mail med Alpha-invite av DICE. FATTA DET!!

Gjorde inget speciellt än att subscriba på EA newsletter, men detta var för typ 3 dagar sen. Ska gå och ladda ned alphan nu, hörs!

Grattis

Permalänk

Hoppas bara jag får en för jag börja subscriba nyss

Permalänk
Medlem

Provade en snabbis nyss

Kan man inte ställa in kontrollerna själv?
Toggle aim, hur aktiverar man det?

Toggle crouch ska vara X tydligen. Z för att ligga med gubben

Visa signatur

Intel Core i5-6600 Skylake, ASUS B150M-A Socket-1151, MSI GeForce GTX 960 2GB TIGER 2X, HyperX Fury DDR4 2133MHz 8GB kit, In Win 503 Midi Tower, Corsair CX 500W PSU, Samsung 850 EVO 500GB SSD , G402, Win10 64-bitHome, Creative T5900 5.1 , Logitech G15 , Sony DVD/RW , bredband , Netgear N300

Permalänk
Medlem

Hm, nu har jag visst också blivit inbjuden fast det var >tre år sedan jag spelade bf på dator. Jag tror inte min dator i signaturen möter upp deras rekommendationer

Permalänk
Skrivet av Chrester:

Provade en snabbis nyss

Kan man inte ställa in kontrollerna själv?
Toggle aim, hur aktiverar man det?

Toggle crouch ska vara X tydligen. Z för att ligga med gubben

Man kan tyvärr inte ändra kontrollerna än

Kolla längre upp i tråden där finns det en fil som man aktiverar toggle aim med

Japp så är det

Permalänk

wiee fick min key nu!

Permalänk

Är det någon mer förutom jag som inte har någon config fil i BF3 mappen?
C:\Users\%USER%\AppData\Local\BF3

Permalänk
Medlem

Min "config fil" heter inte config den heter PROF_SAVE_body

Visa signatur

Main dator| Define R3|i7 930|Asus P6X58D-E|1TB Western Digital Caviar Black SATA III|Corsair TX 950W|Creative Sound Blaster Audigy SE|Samsung SH-S223C|GTX 480|Corsair 6 gb ram 1600 Mhz|Windows 7 64 bit| Dell Ultrasharp U2311h|Logitech G700|Logitech G110
Ljud|Denon Avr-1311|Elac FS 57.2|Elac CC 51.2|Dynavoice dynamite S-61|Proson rumble R-8|AKG K 242 HD|AKG K550

Permalänk
Medlem

Att manipulera config filen är att manipulera spelets innehåll och bryter därför mot avtalet ni har godkänt?

Visa signatur

ATX sys i micro-atx chassi -> Ace ecco-220 | Intel Q9550 @ 3,8 w/ 620 + GT 1850 | HIS 6970-Antec 620 mod w/ GT 1850 | 4x2gb OCZ reaper 1150mhz | Corsair 750tx | m4 128gb | W7 ulti 64

Laptop Acer 3820TG | i5 450m | 5650 | Intel G3 160gb

Permalänk
Skrivet av Antzo:

Att manipulera config filen är att manipulera spelets innehåll och bryter därför mot avtalet ni har godkänt?

Man fråga om lov från dice, vet ej om dom bryr sig så mycket, om man nu gör spelet spelbart och där med roligare

Permalänk
Medlem

Spela lite nu i ca 1,5 timme, de håller på att uppdatera alphan så nu är det paus. Är besviken på att man inte kan ändra kontrollerna, har hela mitt liv använt piltangenterna för att spela. De tar för givet att alla spelar med WASD. Så synd att man inte kan ändra kontrollerna. Och det står inte ens vilka knappar som gör vad i options etc. Vet fortfarande inte hur man ger medic eller ammo, eller hur man använder grenade launcher (som jag dock inte fått än).

Visa signatur

Chassi: Cooler Master HAF X | Moderkort: ASUS P8P67 WS Revolution B3 | CPU: i7 2600K @ 4.5GHz | CPU-kylare: Noctua NH-D14 | RAM-minnen: G.Skill Sniper 8GB (2x4GB) PC3-14900 1866MHz | GPU: ASUS GeForce GTX 1070 8GB ROG STRIX OC | Nätagg: Corsair AX 1200W 80+ GOLD | HDD: Samsung 840 Pro, OCZ Vertex3 120GB MAX IOPS + Western Digital 1TB | Kringutrustning Windows 7 (64-bit), Fläktkontroll Scythe Kaze Master, Warthog Hotas, Razer Mamba, TrackIR5.

Permalänk
Medlem
Skrivet av King D:

Spela lite nu i ca 1,5 timme, de håller på att uppdatera alphan så nu är det paus. Är besviken på att man inte kan ändra kontrollerna, har hela mitt liv använt piltangenterna för att spela. De tar för givet att alla spelar med WASD. Så synd att man inte kan ändra kontrollerna. Och det står inte ens vilka knappar som gör vad i options etc. Vet fortfarande inte hur man ger medic eller ammo, eller hur man använder grenade launcher (som jag dock inte fått än).

Jag tror att du måste låsa upp kitet för både medic och ammo innan du kan ge det till folk. Likt Bfbc2

Visa signatur

Intel Core i5 2500k @ 4.3 GHz| Asus Geforce GTX580 DUII OC 930MHz | Asus P8P67 LE | 4GB RAM | Win 8.

Permalänk
Medlem

Fick precis invite men kan inte lösa in min cdkey på origin! nere för tillfället suger vill spela :D:D:D

Permalänk
Skrivet av spatman:

Fick precis invite men kan inte lösa in min cdkey på origin! nere för tillfället suger vill spela :D:D:D

Tråkigt Väldigt många som får invites nu

Permalänk
Medlem

Ja jag fick invite redan men nu jag kan inte hämta den för att problem med logga in redan men jag har försöker kommer in men gick inte

men hur ni lycka då ? var ni hämta ? men nu jag hittar hos Origin nu håller på ladda ner ..

Visa signatur

Min Dator 1 Intel i7 7820x Asus X299 TUF MARK 1 Corsair Dominator 32GB, ASUS GTX 1060 6GB Strix Gaming OC ,Corsair RM1000X Rhantek EHTROO PRO M SAMSUNG 960 EVO 500GB M.2 SSHD 2TB WD GREEN 2TB FD Celsius s36.
min fästmös Dator 2 Gigabyte Z170 Gaming K3 Intel Core i5 6600K 3.5 GHz 6MB be quiet Pure Rock Corsair VENGEANCE LPX 16GB WD 500 gb & WD Green 2TB Gigabyte GeForce GTX 970 4GB G1 CM HAF 922 Corsair HX620.

Permalänk
Medlem

Fanken vad jobbigt att man inte kan ändra kontrollerna. Blir helt mongo när man ska lära om till default settings

Lite coolt dock att suporten fäller ut stödbenen när det går

Visa signatur

Intel Core i5-6600 Skylake, ASUS B150M-A Socket-1151, MSI GeForce GTX 960 2GB TIGER 2X, HyperX Fury DDR4 2133MHz 8GB kit, In Win 503 Midi Tower, Corsair CX 500W PSU, Samsung 850 EVO 500GB SSD , G402, Win10 64-bitHome, Creative T5900 5.1 , Logitech G15 , Sony DVD/RW , bredband , Netgear N300

Permalänk
Medlem

Yes!!! Fick invite fan så gutt! fick precis hem GTX 460 med!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pazooken:

Till ni som spelar, hur tror ni 6950 2gb kommer klara sig?

Inga problem, spelar med 6950 2gb referensversionen med upplåsta shaders, ungefär 60 fps konstant. Tänk på att det bara är en alfa som är väldigt o-optimerad.

Permalänk
Medlem

bara jag som inte kan lösa in koder? kan ni vara snälla och testa se om det funkar för er? vill in och spela

Permalänk
Medlem

Provade ändra värdet på "hold to aim" i configen, men då vill inte spelet starta, antar att det inte startar om man ändrar något. Det är helt ospelbart med toggle aim enligt mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kagstrom2100:

Man fråga om lov från dice, vet ej om dom bryr sig så mycket, om man nu gör spelet spelbart och där med roligare

Nu är jag inte ett dugg insatt i detta - bara nyfiken - men försvinner inte lite av syftet med alfa- och betatest om man ändrar saker i spelet på eget bevåg?

Permalänk
Medlem
Skrivet av kagstrom2100:

Tråkigt Väldigt många som får invites nu

Yes, det stog på twitter att det skulle rulla ut lite mera invites nån dag, och tydligen idag.

Skrivet av FribBe:

Inga problem, spelar med 6950 2gb referensversionen med upplåsta shaders, ungefär 60 fps konstant. Tänk på att det bara är en alfa som är väldigt o-optimerad.

Wuut, ja sitter på ett gigabyte 6850 och har 55fps på max inställningar...

Visa signatur

Iphone 11 pro 256GB
Ipad mini 4 16GB
Macbook Pro 13 Touch Bar 256GB

Permalänk

Var skaffar man eas nyhetsbrev?

Visa signatur

The cake is a pie.

Permalänk
Skrivet av Segimer:

Nu är jag inte ett dugg insatt i detta - bara nyfiken - men försvinner inte lite av syftet med alfa- och betatest om man ändrar saker i spelet på eget bevåg?

Det beror ju på vad det är, och för dom som kanske inte har så bra delar så kanske det kan vara bra. Men fattar vad du mena och håller med

Permalänk
Skrivet av el_genius:

Var skaffar man eas nyhetsbrev?

Här http://games.ea.com/pop_signup.html

Permalänk

Får "The page cannot be found" när jag trycker submit.

Någon annan som har samma problem?

Visa signatur

The cake is a pie.

Permalänk
Skrivet av el_genius:

Får "The page cannot be found" när jag trycker submit.

Någon annan som har samma problem?

Testa här http://www.battlefield.com/uk/battlefield3 du ser lite längre ner på sidan åt vänster står det: SIGN UP FOR BATTLEFIELD 3 AND OTHER EA NEWS

Permalänk
Skrivet av kagstrom2100:

Testa här http://www.battlefield.com/uk/battlefield3 du ser lite längre ner på sidan åt vänster står det: SIGN UP FOR BATTLEFIELD 3 AND OTHER EA NEWS

Yes, det funkade! Tack så mycket för hjälpen.

Visa signatur

The cake is a pie.

Permalänk
Skrivet av el_genius:

Yes, det funkade! Tack så mycket för hjälpen.

Inga proble glad att jag kunnde hjälpa till

Permalänk
Medlem

kan jag få en invite bara av att prenumierar på eas nyhetsbrev?

Visa signatur

*Gamingdatorn=Cooler Master Storm Scout|Gigabyte GA-EP45-DS3|Intel Core 2 Quad Q6600 3,7 GHz|4GB DDR 2 800Mhz|EVGA GTX 570 |Windows 7 64-bit Professional|Logitech MX 518|Siberia Steelseries V2| Iphone 3GS |:)
*LaptoppeP=Lenovo Thinkpad|Intel Core i3-2310M 2,1GHz|4GB ram Minne|