Permalänk
Medlem

"Renoveringsproject" BYGGLOGG

Har varit trött på det gröna temat i mitt rumm ganska länge nu så det blev ett
"Sommarproject" att ändra/renovera till min egna smak och inte den jag hade när jag var barn.

Som sagt så är detta en "bygglogg" och det blir bilder på hela projectet i princip.
Jag kommer så småningom att lägga upp bilder på det färdigställda i ett nytt Galleri.

kommentera gärna, och fråga om ni undrar över något!

"Renoveringsproject" BYGGLOGG

Permalänk
Medlem

I like it 5p.

Visa signatur

Nikon Z8 - Nikon 14-24 - Nikon 24-120 - Nikon 180-600
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem

Förjävla smakfullt med trädetaljerna, takfläkten ÄÄÄGER. Om taklisterna hade förblivit omålade hade det varit perfekt. Överlag, nice one (Y)

Permalänk
Medlem

Nice! Vars köpte du det där golvet? ska nämligen renovera om mitt i framtiden

Btw så diggar jag täcket

Visa signatur

Corsair 5000D Airflow, HX1200, i9 13900K, 4070 Super, 32GB @5600, Z690 Gigabyte Aorus Elite Pro, Kingston KC3000 2TB, Corsair HX1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrikfotograf:

I like it 5p.

Tackar Tackat!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edmond:

Förjävla smakfullt med trädetaljerna, takfläkten ÄÄÄGER. Om taklisterna hade förblivit omålade hade det varit perfekt. Överlag, nice one (Y)

Tackar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SVP:

Nice! Vars köpte du det där golvet? ska nämligen renovera om mitt i framtiden

Btw så diggar jag täcket

Köpte det på "colorama" i Sölvesborg.

klart, IKEA ska de va!

Permalänk
Medlem

Hur kommer det sig att du målar allt utom listerna? extremt fult med furulister till ett vitt och svart rum..

Annars var det en liten klassiker att måla vitt och ha en svart fondvägg.

3/5

Visa signatur

I reject your reality and substitute my own.

Permalänk
Medlem

Snyggt med omålade lister tycker jag, men varför inte dra ethernetkabeln bakom den?

Visa signatur

Phenom II x4 955, Radeon 4870 1 GB, 4GB DDR3 1333MHz, Corsair VX 550W

Permalänk
Permalänk
Medlem

Sköna "Yxor" du har på skrivbordet.

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Medlem

Ingen foam under klickgolvet ?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Rawet:

Hur kommer det sig att du målar allt utom listerna? extremt fult med furulister till ett vitt och svart rum..

Annars var det en liten klassiker att måla vitt och ha en svart fondvägg.

3/5

smaken är som baken.

Permalänk
Medlem

riktigt snyggt tycker jag ska ha liknande i min lägenhet när jag flyttar hemifrån, så snyggt och smidigt med inbyggda garderober

Visa signatur

AOC G2460PQU 144Hz - Fractal Design Define C - EVGA SuperNOVA G3 650W - ASUS STRIX Z270H K1 - Intel i7-7700K - Samsung 960 EVO 500GB - Corsair Vengeance 16GB 2G6Hz - ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080
Fraktfritt: Inet - Alina (registrera/aktivera)

Permalänk
Avstängd

Fan vad snyggt golv, skulle passat perfekt i mitt rum hehehe... 4p!

Permalänk
Medlem

Jag har en exakt lika dan hylla med exakt den där Line 6 Ampern på exakt samma ställe haha lite coolt

Permalänk
Medlem

Snyggt fast lite mörkt kanske. Och har du inte målat duken där den är vit?

Visa signatur

Det som flöt iland senast.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ante9306:

Jag har en exakt lika dan hylla med exakt den där Line 6 Ampern på exakt samma ställe haha lite coolt

hahh, joo x)

Permalänk
Medlem
Skrivet av SmOOthy:

Snyggt fast lite mörkt kanske. Och har du inte målat duken där den är vit?

vad menar du?

Permalänk
Medlem

Skulle nog bli mycket finare om du hade målat socklarna och fönsterlisterna vita Du borde måla/byta dörr samtidigt så hade det nog blivit ännu bättre!

Hur känns det med väv i sovrummet förresten? Jag får bara känslan av sjukhus eller skola då det är väv på väggarna

Permalänk

Måla golvlisten och fönsterkarmen SVART som du gjorde med taklisten. Dörren hör hemma på tippen.
Annars gött jobb!

Permalänk
Medlem

Vad är det för högtalare du har?

Permalänk
Medlem

Bra jobb! Jag tycker du ska vara nöjd, även om jag själv inte skulle ha målat taklisterna svarta.

Vart nyfiken på nätverksuttaget... vart tar det vägen sen?

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.7Ghz | 32Gb DDR4@3600 | AMD Radeon RX 9070 XT :: >

Permalänk
Entusiast

Kanonfint. Men ni skulle målat alla de där hemska furulisterna...

Permalänk

Jag trodde Sweclockers hade med datorer att göra inte ett bygg forum....

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Joker:

Jag trodde Sweclockers hade med datorer att göra inte ett bygg forum....

Skönt med lite omväxling imo

OnTopic:
Inte tänkt på att du kan koppla 2 skärmar till en dator? ^^

Förövrigt mycket snyggt, 4p

Visa signatur

Desktop: Ryzen 7 5700G / 48GB RAM / RX 7900 XTX / 2TB SSD / Arch Linux
Server 1: i5-7400T / 32GB RAM / 88TB HDD / Proxmox
Server 2: i5-6500T / 32GB RAM / 1TB SSD / Proxmox

Permalänk
Medlem

Fin Epiphone Har en Les Paul och en SG själv, fast Gibson Förstår tyvärr ej bara varför du har dom på bordet xD

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Medlem
Skrivet av kajtarn:

Skulle nog bli mycket finare om du hade målat socklarna och fönsterlisterna vita Du borde måla/byta dörr samtidigt så hade det nog blivit ännu bättre!

Hur känns det med väv i sovrummet förresten? Jag får bara känslan av sjukhus eller skola då det är väv på väggarna

det är inte någon tydlig väv så det känns helt okej faktiskt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Magnetism:

Måla golvlisten och fönsterkarmen SVART som du gjorde med taklisten. Dörren hör hemma på tippen.
Annars gött jobb!

S-M-A-K

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lindgren92:

Vad är det för högtalare du har?

SÄMSTAHÖGTALARNA.COM

nej, men det är en stereo som jag har kopplat in via AUX