Skulle de här delarna kunna bli en fungerande dator? Vill kunna spela HoN, LoL, DotA2, Diablo3, CS på max grafik. Även kunna spela mw3 och battlefield3 men kanske inte på högsta grafik.
Skulle vara tacksamt även om någon vet något billigare eftersom jag kan ha svårt med att få ihop 9 lakan.
La ihop ett paket, som tyvärr är 200kr dyrare än ditt, men det har en mycket bättre processor och grafikkort, samt en snabbare SSD. Om du inte känner att du behöver en SSD så är det ju 1300kr mindre.
La ihop ett paket, som tyvärr är 200kr dyrare än ditt, men det har en mycket bättre processor och grafikkort, samt en snabbare SSD. Om du inte känner att du behöver en SSD så är det ju 1300kr mindre.
Det är bättre för att det är rymligare och den har dubbelt så fler fläktar än den andra. Tycker den ser snyggare ut med det stilrena utseendet också, men det är en smaksak
Och till din SSD fråga så är de båda vanliga SSD:er. Men om man kollar noga så har den jag valde en 6gb/s anslutning medans den du valde har 3gb/s anslutning. Du kan också se skillnaden om du kollar på hastigheten på de båda (3gb/s = 285 mb/s, 6gb/s = 555mb/s). Fråga mig inte hur det funkar.
Det är bättre för att det är rymligare och den har dubbelt så fler fläktar än den andra. Tycker den ser snyggare ut med det stilrena utseendet också, men det är en smaksak