Fallout 3 och new vegas frågor!

Permalänk
Medlem

Fallout 3 och new vegas frågor!

Hej clockers. Har 2 frågor som angår både spelen i titeln.
första frågan är; I stället i Fallout 3 där det bor kannibaler så avslöjade jag dem och de konfronterade mig vid dörren. Jag lyckades övertala dem att låta mig leva och sen pratade jag med en av mammorna där. När hon pratade så log hon jättemycket och hennes huvud snurrade 360 grader, skrämde livet ur mig. är det en bug eller ska det vara så?

fråga nummer 2; Jag laggar något enormt om det är fler än 4 gubbar samtidigt på skärmen på New vegas. Jag sitter på en athlon 635 och gainward phantom 570. droppar till kanske 10-15 fps. finns det någon fix eller hur kan man åtgärda detta problem? jobbigt...
tackar

Permalänk
Medlem

Vet inte svaret på första frågan men jag kommer ihåg att jag också brukade få FPS drops i New Vegas när spelet precis var släppt, men har inte varit med om det på väldigt länge nu. Kolla om du har senaste versionen av spelet, för jag tror att problemet ska vara fixat i senaste patchen. Alternativt kan du ju pröva att ladda ner en fix ifrån New Vegas Nexus

Visa signatur

Spelar: Battlefield 4, DayZ SA, Guild Wars | Moderkort: Asus Maximus VI Hero | RAM: 8GB Corsair Vengeance | CPU: i7 4770k @ 3.5 GHZ | CPU-Kylare: Corsair H80i | Chassi: Fractal Design Define R3 | GPU: Gigabyte GTX 780 Ti Windforce OC | Nätaggregat: Corsair AX 850W 80+ GOLD | Operativsystem: Windows 8.1 Pro 64-Bit