MW3 gör mig förbannad!

Permalänk
Avstängd

MW3 gör mig förbannad!

Fattar inte varför inte CoD gör så här. De gör om sina spel så de passar de olika plattformarna. Sen håller dom fast vid det och utvecklar spelen separat och (OBS) utvecklar då i samma spår som tidigare. Liksom var det en sak som funkade i det tidigare spelet så ha kvar det. Ska det vara så jävla svårt Fucktivision?!?

Ps. Kan man klaga direkt till dom på nått sätt? Vore kul!

Visa signatur

Aerocool DS Cube Svart Fönstersida - BitFenix Recon Fläktkontroller - Intel Core i7 4770K@3,5GHz - Intel 530 120Gb SSD - Asus Maximus VII Gene - XFX Radeon HD 7990@1,0GHz Quadfire - Seasonic 1200W Platinum - Corsair H55 - Corsair Dominator Platinum@2,4GHz - Steelseries Sensei Pro FNATIC Rubberized Modded - SteelSeries 6G v2 - SteelSeries Qck+

Permalänk
Medlem

Step 1, sell MW3.
step 2, buy BF3
step 3, gtfo Call of Duty forum = ??? = Profit.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Medlem

Är ju dock inte CoD som göra sina spel då men ja. Det finns folk som ÄLSKAR mw3 och det finns dom som HATAR det. Vad är det du vill klaga på? Vad är det som inte passar dig? Vill du skriva av dig finns det en sådan tråd i övriga ämnen, sen vet jag inte hur mycket gnäll det redan varit om mw3 på detta forum nu.. Suck

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000

Permalänk
Skrivet av QuinnoX:

Step 1, sell MW3.
step 2, buy BF3

Köpa BF3 är väl ganska idiotiskt, spelet kom ut för 2-3 veckor och funkar fortfarande inte

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bjebbosten:

Köpa BF3 är väl ganska idiotiskt, spelet kom ut för 2-3 veckor och funkar fortfarande inte

Funkar skitbra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bjebbosten:

För mig och mina polare fungerar det ypperligt, men du kan ju fortsätta spela mw1.. oj menade såklart mw2, eller var det mw3? Alla ser ut och spelas likadant så inte lätt att hålla reda på dom.

Visa signatur

Dator 1#
3930k \|/ gtx970 \|/ Corsair 64gb @1866mhz \|/ Asus Sabertooth x79 \|/
2st Samsung 840pro 256gb @ Raid0 | 4st Samsung F1 640gb @ Raid 0 | 2tb + 1tb seagate
Skärmar
Catleap 2B 27" 1440p \|/ Qnix 27" 1440p \|/ Benq XL2410T

Permalänk
Skrivet av Bjebbosten:

För mig och många andra fungerar det helt felfritt. Sen hur det är med din dator och dina drivrutiner kan jag inte uttala mig om

Permalänk
Skrivet av QuinnoX:

Step 1, sell MW3.
step 2, buy BF3

Klokt vall!

Skrivet av Bjebbosten:

Vadå idiotiskt? Det funkar fan skitbra! Vadårå sitter du på en ''stenåldersdator'' så¨kan jag förstå att det laggar

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem
Skrivet av add9400:

Haha skojar du me mig ?? då är du enormt korkad eller bara jävligt kass om det inte funkar för dig... omg

Haha skojar du me mig ?? då är du enormt omogen eller bara jävligt fjantig om du nu är seriös... omg

Bara för det funkar felfritt för dig och mig betyder det inte att det funkar för alla, steam funkar alltid för mig men fan va det kan strula för andra.

Förövrigt så ja alla spel kan tyvärr inte passa alla, tyvärr. :/

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Skrivet av Bjebbosten:

Skrivet av QuinnoX:

Step 1, sell MW3.
step 2, buy BF3

got no bf3 and lots of shitty mw3? No shwoopy loopy arms? Troll sience has teh sulochön 4u!

step1! Sell mw3 (say that its limited) om blocket.se for 400 000e
step2! Acquire battlefield 3 for Pc (bro tip, use magnets for faster aquiring)
step3! Enjoy infinite fun! Cod goes bankrupt, ps3 goes bankrupt, reality goes bankrupt!
Umad codfags?

Permalänk
Skrivet av Bjebbosten:

'
skumt de inte funkar när jag o några till och ett flertal till är inne o spelar för de mesta

Permalänk
Medlem

har både BF3 och MW3 tycker båda är bra på sitt eget sätt dock blir jag riktigt irriterad på buggarna i MW3 du kan inte gå in i någon utan att allt blir hackigt man fastnar i varandra och knuffas omkring i 2sec innan man kan röra sig igen samt att nästan alla games laggar då det är urdåliga host när folk sitter på laptop och mobiltbredband och en då blir valda som host.

Visa signatur

Dator: Ryzen 5900X, 32GB RAM, RTX3080
Ljud: SMSL SU-8, HDVA600, HD800.

Permalänk
Medlem

finns väl inget bättre än nått som gör en riktigt jävla förbannad och kokar av ilska. otroligt skönt efteråt, typ som att dricka vatten efter att ha sprungit genom sahara

jag var tveksam till mw3 men om det kan göra en riktigt arg kanske jag får skaffa det

Permalänk
Medlem

mitt fjun är längre är ditt...

Permalänk
Medlem
Skrivet av add9400:

Är jag omogen för att det funkar för mig ?? jävla p12 man kan inte säga att ett spel inte funkar efter 2-3 veckor för att det inte funkar för 1 person. Det funkar felfritt för majoriteten och för resten av dom gör förmodligen nått fel, så du kan ta din fjantiga kommentar och gå o lägga dej.

Syftade på ditt omogna beteende. Känner nog mera att dina kommentarer vägde ganska tungt mot p12. Testa sägaåt någon med lite god ton att de har fel istället för säga de är dumma i huvudet och skriva "omg" och massa liknande tuffa ord.
Nu har det gått för off topic så nu lägger i alla fall jag ner.

Och själv tycker jag att campainen är den större "besvikelsen" (hade inga direkta förväntningar), nog bland det sämre jag spelat på länge. Multiplayer är väll som MW2 för det mesta men jo, vissa stunder har det gjort en riktigt bra förbannad. :/

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem

Nu kan kriget mellan MW3 och BF3 sluta och alla kan gå och köpa Skyrim

Visa signatur

RTX 3070 || Ryzen 5600X || 32GB 3600MHz || PCIe SSD goes BRRRRR

Permalänk

funkar fint MEN nvidia som jag har, verkar ha problem med SLi drivisar...funkar inte i MW 3 men va fan har ju hjätte sköna fps ändå med ett kort 285.79 är bättre med BF 3 inte bra för mig MEN då har jag hjätte gamla GTX 470

herre min skapare det kan inte vara enkelt att göra ett spel som ska funka till 1 miljard olika hårdvaru alternativ.

Visa signatur

| Thermaltake P3 | i5 13500 3,5GHz | EKWB Water cooling |
| MSI pro B760M-p | gigabyte vision 8GB RTX3070 OC |
| 32Gb Corsair Vengence 3000MHz |
| Msi spatium 390M | Thermaltake RGB 750W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av QuinnoX:

Step 1, sell MW3.
step 2, buy BF3

Step 1, Buy New Pc
Step 2, Buy BF3
Step 3, L2p Bf3
Step 4, shut up and waste 200+h on bf3.

Roses are cat
violets are crap
This is quite simply catcrap.

Visa signatur

Asrock x570m Pro - AMD 3700x - Sapphire 5700XT Nitro+ 8GB - CM Hyper 212 black edition - Corsair Vengeance 16GB DDR4 3200MHz - Samsung 960 EVO M.2 250GB SSD - Samsung 970 Pro 512GB - Fractal Design Define Mini C Window- Acer 27" XF270HU WQHD 144Hz - OPO 7T + massa annat kul

Permalänk
Medlem
Skrivet av add9400:

Haha skojar du me mig ?? då är du enormt korkad eller bara jävligt kass om det inte funkar för dig... omg

Skrivet av add9400:

Är jag omogen för att det funkar för mig ?? jävla p12 man kan inte säga att ett spel inte funkar efter 2-3 veckor för att det inte funkar för 1 person. Det funkar felfritt för majoriteten och för resten av dom gör förmodligen nått fel, så du kan ta din fjantiga kommentar och gå o lägga dej.

Jag tycker att du ska ta och tagga ner lite. Du kommer ingen vart med den attityden.

Att det inte funkar "för 1 person" vet nog både du och jag inte stämmer. Det är väldigt många som har problem med Battlefield 3. Det skapas ju nya trådar nästan varje dag, bland annat här på forumet, av folk som förtvivlat vill ha hjälp. Att du säger att folk är kassa och korkade för att det inte funkar för dem påvisar ju bara vilken nivå du ligger på.

Om det fungerar felfritt för dig så är det bara gratulera, men du behöver inte bli spydig.

PS. Detta är skrivet i all välmening, så jag hoppas att du inte börjar härja nu.

Visa signatur

Stationär: i5 2500K @ 4.3 GHz / GTX570 / 8GB @ 1600MHz / P8Z68-V Pro / 120GB SSD + 320 GB HDD / HX650 / FD Define R3 / W7 64 bit
Bärbart: 13.3" MacBook Pro / iPhone 4 / Nikon D80 + 18-135/3.5-5.6 + 50/1.8D
Hemmabio: Samsung 40" UE40D6515 / Yamaha RX-V465 + Canton GLE 490 (MW)
Kaffe: Moccamaster KB741 || Planerat: Rancilio Silvia + Gaggia MDF

Permalänk
Medlem

Ok, sådana här trådar gör mig förbannad. Förstår inte varför man gör en tråd bara för att hata. Det finns en samlings tråd för nästan alla stora spel, du säger vad du tycker om spelen i dom trådarna. Inte startar en ny tråd för säga "MW3 är dåligt". Och som du ser här så börjar folk redan kasta skit mot varandra, vad är det för fel på er!? Ni får börja bete är moget istället och ha en normal diskussion.

Folk ogillar MW3 mest för dom tycker det är samma sak igen, för att grafiken är dålig och för att ljudet är dåligt. För Call of Duty Communityn är inte detta dom viktigaste punkterna i ett spel.
Dom flesta här tillhör Battlefield Communityn, som väldigt länge har varit en lite mer mogen community med högre medelålder. Fast nu har ni alla sjunkit till sandlådanivå. Och vad folk knappt inser att dessa två spel knappt går att jämföra.
Vad jag försöker få sakt är: sluta kasta skit, respektera varandra utan kasta "p12" kommentarer och inse att folk tycker olika.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Avstängd
Skrivet av add9400:

Läs battlelog forumet? Många som har problem och DICE har inte ens patchat PC versionen än och spelet har varit ute i 3v.

Visa signatur

GPU: Sapphire HD7950 3GB OC CPU: i5 2500K 4.4GHz KYL: Scythe Mugen 2
MOBO:
Gigabyte Z68X-UD3H B3 RAM: GSkill 8GB 1600MHz PSU: Corsair TX650W
MUS: Logitech G400 TB: Logitech G15 SKÄRM: BENQ G2220HD // G2400W
HÖRLUR: HD558 LJUDKORT: Xonar DX CASE: Define R3 SSD: NOVA 2 60GB MECH: 3.75TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av add9400:

BF3-fans är världens mest lättstötta folk.

Ska ett köpespel behöva startas genom både en Trojan och genom en webbläsare då är det faktiskt inte trasigt. Utan helt jäkla paj.

Permalänk
Avstängd

Därför jag aldrig köpte MW3 men har testat det hos en kompis och visst hela single player var kul å bra men ljud känslan från vissa vapen var ingen höjdare + att det var samma vapen ljud när man skjuter på vissa vapen så tråkigt verkligen så jag tänker inte ge mig på multiplayer håller mig till BF3 vid det läget. Finns inget som slår BF3

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|

Permalänk
Medlem
Skrivet av add9400:

Ganska kul hur killen själv bara sitter o skrattar åt min kommentar och inte bryr sej medan 2 andra tuffa killar ska leka "vuxna" och ge mej tips om att tagga ner hahahahaha.. sorry men ja orkar inte bry mej om din kommentar.

Klart det inte funkar för fler men som jag sa men du verkar inte heller kuna läsa så dom som de inte funkar för är antingen korkade eller väldigt kassa.. sanningen kanske svider för er.

Ska leka vuxna? Vi försöker få den här tråden till en bättre nivå. Bara för spelet inte funkar för visa betyder inte dom är korkade eller väldigt kassa.
Jag tycker ditt beteende här är väldigt mycket sandlåda. Exakt som Arginj sa, du borde verkligen tagga ner. Du kommer inte långt med den attityden.
Nästa gång, läs reglerna innan du kommenterar.

Citat:

§ 1
Trivsel
För att hålla diskussionerna på en trevlig och konstruktiv nivå ska alla medlemmar följa de etiska regler som gäller på såväl internet som i det vardagliga livet.

§ 1.1 Var trevlig och respektera andra.
§ 1.2 Uttalanden som kan uppfattas som stötande eller kränkande är inte tillåtna. Argumentera gärna, men låt det inte spåra ur till pajkastning.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Medlem
Skrivet av add9400:

Ganska kul hur killen själv bara sitter o skrattar åt min kommentar och inte bryr sej medan 2 andra tuffa killar ska leka "vuxna" och ge mej tips om att tagga ner hahahahaha.. sorry men ja orkar inte bry mej om din kommentar.

Dom har ju rätt...Du kanske borde lära dig att vad folk säger inte alltid är taget helt ur luften, utan att de faktiskt ligger något i det de säger!

Just, think about it.

Visa signatur

Jag har en fin men gammal dator som ej är värd att skriva om

Permalänk
Medlem
Skrivet av add9400:

Klart det inte funkar för fler men som jag sa men du verkar inte heller kuna läsa så dom som de inte funkar för är antingen korkade eller väldigt kassa.. sanningen kanske svider för er.

Och jag tar inte detta forum ett dugg seriöst heller, då jag har gjort många seriösa trådar utan att vara spydig och min kompis. Och man får skit kastat på sig hela tiden för sina åsikter så forumet har format mig, och nu mer skiter jag i att tagga ner här. Jag tycker att man är korkad eller kass om man inte får bf3 att funka nu, det är min åsikt. Let me have it.. orka från din sida att ens bry sig.

Mer seriöst, ta och lugna ner dig lite nu.

Du sitter och (tydligen) leker tuff bakom din skärm, men vad vinner du på det?
Ta tag i kragen och väx upp, så slipper både Vi och Du själv troll-trådar som den här.

Om du inte tar det här forumet seriöst, var inte här och skriv då?
Enklare än så är det inte.. Du trollar bara när du håller på sådär.

OnT: Har inte hunnit testa MW3 än, och tror inte jag kommer göra det heller.
Är inget direkt nytt, är heller inget CoD/MW fan ..

(Vad hände med tiden då SweC hade ett forum med folk som kunde uppföra sig på forumet?)

Permalänk
Medlem
Skrivet av add9400:

sådana personangrepp tillhör P12-forums, inte här.

Och ska du nu kalla alla de som har problem med spelet som har random krascher, grafikbuggar, server disconnects för korkade människor?

BF3 har förvånansvärt många buggar och olika typer av problem för att vara ett spel som har varit ute snart en månad och dessutom haft flera och flera månaders betatestning.

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem

så roligt att det finns folk som verkligen sitter och "Jag spelar bf3, därför är bf3 bäst och mw3 SUGERRRRRRRRRRRRRRRRRR!" och samma på andra hållet "Jag spelare mw3, därför är mw3 bäst och bf3 SUGERRRRRRRRRRRRRRR". Hur fan orkar ni? Som att ha en saab eller volvo eller what ever och sitta på facebook och skriva "DET ÄR SAAB SOM GÄLLER!!!!!!" och sedan typ bli sura av att andra har en volvo. Hur orkar man? Måste något alltid vara bäst? Folk som har ps3 hatar folk på xbox för dom är så idiotiska och hittar anledningar till varför ps3 är bättre och sedan gör de med xbox likadant.

Herregud

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D AIRFLOW | Moderkort: ASUS Prime Z790-P WIFI | Processor: Intel Core i7 13 700k 3.4 GHz | Processorkylare: Arctic Liquid Freezer II 280 A-RGB | RAM: DDR5 Corsair Vengeance 64 GB 5600 MHz | Grafikkort: Gigabyte GeForce RTX 4080 Gaming OC - 16 GB | Nätaggregat: Corsair RM 1000e W | Hårddisk | WD Black SN850X 2 TB Gen 4

Permalänk
Medlem
Skrivet av add9400:

Asså, alla ni som ens skriver om de jag har skrivit är ju själv riktigt omogna. Att ni stör er så mycket på min åsikt är ju bara pinsamt.

åskit är en sak men då kan jag säga att min åsikt är att 1+1 är 39 eller hur? vilket inte stämmer nej
vilket spel som är best/du gillar bäst är en åsikt, att nått inte fungerar är ett faktum, saker fungerar inte alltid för alla som det ska göra och det är inte alltid deras fel
har en helt okej dator och bf3 fungerar inte bra för mig, crashar hela tiden medans alla andra spel fungerar fint. det är inte en åsikt att folk har problem med spelet och det är inte en person
en åsikt är nått du tycker men nu vet vi alla att det är många fler än en person som har problem och det är inte deras fel utan något annat som dem inte kan styra

kollar man trådarna du har skapat så har du tydligen haft problem med lite gott och blandat
då kan jag tycka att du är helt pantat för att du har problem med din dator eller hur? allafall i den logiken du använder själv.

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem
Skrivet av add9400:

En stilla undran, du skrev själv detta för två dagar sedan:

Citat:

Asså gud va kul det är och läsa asså ?! va fan tänker folk med? tror folk seriöst att det ska komma ut ett 100% bugg/felfritt spel som 100% av befolkningen tycker är kul !?? får att få ett helt buggfritt spel som alla kan spela kräver fan minst 7-8år utveckling..

Sluta gnäll för fan, Trodde du seriöst att bf3 inte skulle ha buggar eller fel så är du inte frisk.

Detta visar ju att du är fullt medveten om att Battlefield 3 innehåller buggar, men ändå sitter du och är otrevlig i en tråd och klankar ner på personer som inte får spelet att fungera.

On topic: Jag har själv inte köpt eller ens sett MW3 live, men jag funderar lite på att skaffa det. Dock mest för kampanjen, då jag följt serien sedan MW1, och det vore roligt att se "slutet". För MP duger Battlefield 3. Vill man ha lite liknande MW kan man ju köra rush.

Visa signatur

Stationär: i5 2500K @ 4.3 GHz / GTX570 / 8GB @ 1600MHz / P8Z68-V Pro / 120GB SSD + 320 GB HDD / HX650 / FD Define R3 / W7 64 bit
Bärbart: 13.3" MacBook Pro / iPhone 4 / Nikon D80 + 18-135/3.5-5.6 + 50/1.8D
Hemmabio: Samsung 40" UE40D6515 / Yamaha RX-V465 + Canton GLE 490 (MW)
Kaffe: Moccamaster KB741 || Planerat: Rancilio Silvia + Gaggia MDF