Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Nästa bf3 patch

Nästa bf3 patch kommer att ha VOIP, Battlerecorder , fixat TV Missles, fixat chatbox och lite annat
http://mp1st.com/2011/11/23/dice-reveals-next-battlefield-3-p...

Permalänk

Bara jag som fortfarande saknar/vill ha ett mycket bättre squad system så du och dina 3 polare kan komma in i samma squad om det är 60/64 inne och ni alla kommer in på ett lag?

Visserligen är det många nu som inte vet att du automatiskt inte kommer in i en squad, men det är bara en tidsfråga innan alla har förstått hur dem ska gå till väga för att joina en. Varför låter de oss inte bara skapa en egen squad, eller att dem ger oss sjukt mycket fler alternativ, vad är det för nackdel damn it? Någon som har någon nackdel som jag inte tänkt på?

Jag som trodde Battlefield 3 var ett teamplay spel, vad passar bättre att spela med sina polare i samma squad, utan att behöva kriga för att få in alla i samma?

Edit: Efter lite närmare läsning: "Additional changes to squad interface, including the ability to make squads"

ÄNTLIGEN!

Permalänk

hoppas mest på att de nerfar nvir då man blir kung över alla som inte har det.

Visa signatur

Dator: Corsair Carbide 400R | ASUS P8Z68-V PRO | i5-2500K | | Noctua NH-C12P SE14 | DDR3 1600MHz 8GB | Corsair HX 650W | Gainward GeForce GTX 570

Permalänk
Medlem

Battlerecorder? Okej det var oväntat...positivt. Hoppas den fixar de problemen som uppstod med senaste patchen när dom ändå är igång -.-

Visa signatur

Fractal Design R3 | Corsair HX850 | i5 2500k 3,3 GHz | ASUS Sabertooth Z77| GTX 970 | 16GB RAM Corsair | 120GB SSD

Permalänk
Medlem

Vad är "Beep beeps"?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beino:

Vad är "Beep beeps"?

Tror dom menar tutor till jeeps och buggys

Visa signatur

We are the police you moron, We got helicoptors.

Permalänk
Medlem

Men för faan, var är Kösystemet?

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av killawife:

Men för faan, var är Kösystemet?

http://www.coderah.com/?p=525 <<<<< där är kö systemet! bästa battlelog modet som finns!
och du kan inte bli bannad för att använda det! ( http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654... )

DOWNLOAD

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk

Fixa spelet så det funkar först så alla kan spela sen kan dom fixa squad system kösystem mm mm tycker jag.

Visa signatur

Min dator
"Delid" I7 4790K@4.8Ghz 1.390v adaptiv volt + 16GB Gskill TridentX cl 9 2400mhz Vattenkylning EK-Supremacy naked Ivy mount. SLI 2xEvga GTX 980 Ti 6GB SC+ ACX 2.0 [Evga supernova P2 1000w]Min spel burk Corsair 900D

Permalänk

Är jag väck på Engelskan eller tolkar jag det hela fel? Men det där är la punkter som communityn ( vi som spelar spelet ) önskar ha allra mest?

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14