"Ett fel uppstod när kommandot skicakdes till programmet" vid start.

Permalänk
Medlem

"Ett fel uppstod när kommandot skicakdes till programmet" vid start.

Tjena alla Bf:are undrar om någon där ute vet hur man löser detta problem? köpte spelet för cirka 2 timmamr sen, och om installerat och grejat och om installerat och grejat lite till.. och ja ni vet hur det funkar, men har verkligen ingen aning om hur fan jag ska lösa det? Sitter på Dreamhack nu, och det var även här jag köpte det, synd att få sitta i 3 nätter utan bf3, så jag undrar mest hur man löser det och får det att funka.
Mvh David

Permalänk

Jag har ärligt talat inte hört talas om det problemet innan. Tittar omkring på google men utan lycka. Du har inte testat att ominstallera spelet? Bör gå ganska fort trots DH's ostabila internet atm.

Visa signatur

Spelar för tillfället Skyrim och BF3

Är aktiv på Youtube, Funnyjunk, Facebook och andra sociala medier.

DHW 2011 [X]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Totaldotbot:

Jag har ärligt talat inte hört talas om det problemet innan. Tittar omkring på google men utan lycka. Du har inte testat att ominstallera spelet? Bör gå ganska fort trots DH's ostabila internet atm.
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/390743_2258170...

jag själv skulle nog säga jag gjort det mesta, jag har om installerat spelet minst 10 gånger, nya drivrutiner till gkort och starta om dator, även om installerat origin... Inget tycks funka :/

Permalänk

Låt mig gissa.. Det händer när du startar BF3 i Origin och den ska ta dig till battlelog?

om så är fallet så är det bara att strunta i att starta det därifrån och hoppa in på BL istället och starta en match.

Permalänk
Skrivet av Karma_3750:

Låt mig gissa.. Det händer när du startar BF3 i Origin och den ska ta dig till battlelog?

om så är fallet så är det bara att strunta i att starta det därifrån och hoppa in på BL istället och starta en match.

Låter som en bra lösning, har hört att det går att göra så från ett par kompisar.

För övrigt får TS ha det bra på DH, sitter du i D-hallen eller?

Visa signatur

Spelar för tillfället Skyrim och BF3

Är aktiv på Youtube, Funnyjunk, Facebook och andra sociala medier.

DHW 2011 [X]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karma_3750:

Låt mig gissa.. Det händer när du startar BF3 i Origin och den ska ta dig till battlelog?

om så är fallet så är det bara att strunta i att starta det därifrån och hoppa in på BL istället och starta en match.

TACKAR HJÄRTLIGT FÖR HJÄLPEN, DET FUNKAR PRIMA NU!

Permalänk

Alltid glad att hjälpa

Permalänk
Medlem

gud måste hata mig, när jag väl får igång detta sat spel så tabbas det ner helt utan anledning. Kan max spela i 5 minuter innan det tabbas ner :/