Permalänk

Foto butik " FotoKungen "

Hej, Jag jagar efter ett objektiv
" Canon EF 70-200/4L USM ".

Såg på Pricerunner.com att " Fotokungen " hade
sånna i lager.

Välkommen till FotoKungen !

Men jag har aldrig hört talas om dom förut,
så jag tänkte höra med er om jag kan lita på dom
eller inte?

Hoppas nån har hört nånting från dom
och kan hjälpa mig

Mvh / Patrik.

Visa signatur

EOS 5D Mark II | 70-200mm | 50mm 1,4 | Flickr | Blogg

Permalänk
Medlem

Ptja, helt vanlig butik. En fysisk sådan har de på södermalm i stockholm. Köpte en ixus 40 av dem för 5 år sedan. Bra visning och demostration i butik innan köp. Dock krånglade de vid en reklamation, men det gick att lösa genom canon.

Om jag skulle köpa en kamera och prislappen känns rätt skulle jag ändå inte tveka på ett köp

Permalänk
Medlem

Fotokungen har funnits sålänge jag kan minnas iaf, har dock aldrig handlat därifrån.
Men ska nog inte vara någon fara

FotoKungen - Omdömen, statistik och information

Permalänk

Okej, Tack så mycket för svaren!

Visa signatur

EOS 5D Mark II | 70-200mm | 50mm 1,4 | Flickr | Blogg

Permalänk
Medlem

De är reko. Köpte mitt Nikkor 70-200 där för en månad sen, inga problem, handlat fotoskrivare storlek större där med.
Båda köpen via nätet .

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

Har letat efter en sån här tråd. Tur att de får goda ord av er, har beställt ett objektiv jag med. Får se när det dyker upp

Visa signatur

Intel 3570K + CM 212 EVO - Corsair 16GB - Asus GTX 660Ti OC - Gigabyte Z77X-D3H - Sandisk 240GB -
WD Green 7,5TB - E9 580W - Antec P182 - Acer XF240H

Permalänk
Medlem

Har handlat ännu mer där sen dess utan problem, seriös butik

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

Futokungen kan se lite suspekt ut, men det är ett bra ställe.

Permalänk

En kompis har köpt en glugg därifrån, inga som helst problem med leverans. De var även trevliga att prata med när han ringde och hade lite frågor. Sen att deras priser brukar vara väldigt bra gör att jag inte skulle tveka att handla där.

Visa signatur

"to conquer others is to have power, to conquer yourself is to know the way"

Permalänk
Medlem

Beställde på onsdagkvällen, och fick det fredag morgon, och betalade i förväg. Allt gick som man hoppats på

Visa signatur

Intel 3570K + CM 212 EVO - Corsair 16GB - Asus GTX 660Ti OC - Gigabyte Z77X-D3H - Sandisk 240GB -
WD Green 7,5TB - E9 580W - Antec P182 - Acer XF240H