En helt vanlig kväll på Sweclockers ...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wedes:

Jag tyckte det stank penismäteri om hela videon men visst om du säger så.

Så, du svarade för att ... trycka ned TS? Kommer dock inte som en skräll på ett forum dock.

Visa signatur

/ Uttifanten

Permalänk
Medlem

Hur gör man för att lyssna på sin Squad i BC2? Måste man installera nån mjukvara?

Visa signatur

Baaahh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Utti:

Så, du svarade för att ... trycka ned TS? Kommer dock inte som en skräll på ett forum dock.

Om man skryter om något som ej är skrytvärdigt får man väl förbereda sig på att bli nedtryckt. Inget att gnälla om.

Visa signatur

i5 3570k 3.4GHz | GTX 780 3GB | Corsair 8GB RAM | Intel 520 120GB SSD | Samsung 840 Pro 512GB SSD | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm | Corsair CX 600W | MSI Z77-GD55 1155 | Fractal Design R4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rickard11:

Kändes rätt standard men ok?

Håller med, vad är det som är så speciellt ? en bra runda.
Kul ändå att du spelade in hela rundan och la upp det

Visa signatur

Gaming: Asus 3080 Ti + 5900X
Proxmox: Ett gäng Intel NUC Gen 8:or
Rojter: UCG-Ultra, WAN 1000/1000

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wedes:

Om man skryter om något som ej är skrytvärdigt får man väl förbereda sig på att bli nedtryckt. Inget att gnälla om.

På internet är alla gangsters.

Visa signatur

/ Uttifanten

Permalänk
Medlem
Skrivet av qhrizz:

Håller med, vad är det som är så speciellt ? en bra runda.
Kul ändå att du spelade in hela rundan och la upp det

Därav trådtiteln på "En helt vanlig kväll" ... Men det kanske är svårt att koppla?

Visa signatur

/ Uttifanten

Permalänk
Medlem
Skrivet av Utti:

Därav trådtiteln på "En helt vanlig kväll" ... Men det kanske är svårt att koppla?

Hoppas du förstår att den titeln får det att låta ännu mer skrytigt...

Visa signatur

i5 3570k 3.4GHz | GTX 780 3GB | Corsair 8GB RAM | Intel 520 120GB SSD | Samsung 840 Pro 512GB SSD | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm | Corsair CX 600W | MSI Z77-GD55 1155 | Fractal Design R4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wedes:

Hoppas du förstår att den titeln får det att låta ännu mer skrytigt...

Tycker det är kul att visa upp något man är nöjd med men det kanske är fel?

Visa signatur

Intel 6600K | Asrock Z170 Extreme4 | Corsair 2800MHz 16GB | MSI GTX 1070 Gaming X | Fractal Design R5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Klinqs:

Tycker det är kul att visa upp något man är nöjd med men det kanske är fel?

Hela upplägget ser skrytigt ut, jag tolkade det så och det gjorde tydligen flera andra också. Peta in några ödmjuka ord i tråden så folk slipper misstolka om det nu är ett så stort problem.

Visa signatur

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Wedes:

Hela upplägget ser skrytigt ut, jag tolkade det så och det gjorde tydligen flera andra också. Peta in några ödmjuka ord i tråden så folk slipper misstolka om det nu är ett så stort problem.

u mad? är problemet att du inte kan få liknande rundor själv eller vad handlar det om?

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Meh kändes som en väldig tråkig grupp då man sa praktiskt taget ingenting. När jag och mina kompisar bruka sitta och spela så pratar vi hur mycket som helst. :S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zaltrip:

Meh kändes som en väldig tråkig grupp då man sa praktiskt taget ingenting. När jag och mina kompisar bruka sitta och spela så pratar vi hur mycket som helst. :S

TS ljud var dock avstängt då han klantade till det

Visa signatur

Intel 6600K | Asrock Z170 Extreme4 | Corsair 2800MHz 16GB | MSI GTX 1070 Gaming X | Fractal Design R5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firkraag:

u mad? är problemet att du inte kan få liknande rundor själv eller vad handlar det om?

Hela grejen är att jag får såna rundor och jag anser mig själv vara halvdann när det gäller att flyga helikopter.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wedes:

Hela grejen är att jag får såna rundor och jag anser mig själv vara halvdann när det gäller att flyga helikopter.

Återigen ... Titeln .. En vanlig kväll på sweclockers ... Nu är det sista gången jag säger det, den här gången kanske du förstår?

Visa signatur

/ Uttifanten

Permalänk
Medlem
Skrivet av Utti:

Återigen ... Titeln .. En vanlig kväll på sweclockers ... Nu är det sista gången jag säger det, den här gången kanske du förstår?

"En vanlig kväll på sweclockers" får det att låta som att det är något alldagligt men i videon ser det ut som att du försöker få det till att det är någonting extra-ordinärt. Dessa två faktorer gör att rubriken verkar provocerande och inte ödmjuk. Förstår du?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wedes:

"En vanlig kväll på sweclockers" får det att låta som att det är något alldagligt men i videon ser det ut som att du försöker få det till att det är någonting extra-ordinärt. Dessa två faktorer gör att rubriken verkar provocerande och inte ödmjuk. Förstår du?

Eller, så tycker jag om att redigerade saker så det ser bra ut, istället för att kasta ut något halvdant på Youtube som folk kommer se på.

Så att, för att jag...
1. Har redigerat filmen så den faktiskt går att titta på (av alla miljoner youtube-filmer)
2. Har skrivit en titel "en helt vanlig kväll på ..."

Provocerar jag dig, som sen i sin tur får dig till att använda hela tråden ... till att häckla? Har jag uppfattat det rätt?

Visa signatur

/ Uttifanten

Permalänk
Medlem
Skrivet av Utti:

Eller, så tycker jag om att redigerade saker så det ser bra ut, istället för att kasta ut något halvdant på Youtube som folk kommer se på.

Så att, för att jag...
1. Har redigerat filmen så den faktiskt går att titta på (av alla miljoner youtube-filmer)
2. Har skrivit en titel "en helt vanlig kväll på ..."

Provocerar jag dig, som sen i sin tur får dig till att använda hela tråden ... till att häckla? Har jag uppfattat det rätt?

Du har definitivt inte uppfattat det rätt. Det jag menar är att det hela verkar skrytigt och att du kanske borde tona ner det något med ett par ödmjuka ord. Att du redigerat filmen märkte jag inte ens av, förutom att du la in Battlefield 3 loggan/videon i början och förstås textningen. Det hetsiga sättet du svarar på hela tiden talar dock för sig självt och du är bevisligen helt ointresserad av hur folk uppfattar dig.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wedes:

Du har definitivt inte uppfattat det rätt. Det jag menar är att det hela verkar skrytigt och att du kanske borde tona ner det något med ett par ödmjuka ord. Att du redigerat filmen märkte jag inte ens av, förutom att du la in Battlefield 3 loggan/videon i början och förstås textningen. Det hetsiga sättet du svarar på hela tiden talar dock för sig självt och du är bevisligen helt ointresserad av hur folk uppfattar dig.

Jisses Nä, det är sant .. Jag var ju inte ödmjuk med att säga tidigare i tråden att det var pga vår Jet som vi kunde trycka tillbaka fienderna, Heller inte att det var ett lag på 32 som gjorde att vi vann matchen.

Jag ber om ursäkt bubben, vi ses på servern (För uppriktigt, fattar inte hur någon orkar hålla på). Nästa gång jag lägger upp en film ska jag göra en fotnot som påpekar allt du tagit upp. Tack för hjälpen. Tjo!

Visa signatur

/ Uttifanten

Permalänk
Medlem
Skrivet av Utti:

Jisses Nä, det är sant .. Jag var ju inte ödmjuk med att säga tidigare i tråden att det var pga vår Jet som vi kunde trycka tillbaka fienderna, Heller inte att det var ett lag på 32 som gjorde att vi vann matchen.

Jag ber om ursäkt bubben, vi ses på servern (För uppriktigt, fattar inte hur någon orkar hålla på). Nästa gång jag lägger upp en film ska jag göra en fotnot som påpekar allt du tagit upp. Tack för hjälpen. Tjo!

Protip: Lägg till den texten under videon. Och vadå trycka tillbaka fienderna? Du var helt ohotad och kunde på grund av det farma oändligt med kills(<--Klartext). Men nu har jag helt tappat bort anledningen att jag fortsätter svara i den här tråden så det är nog bäst att jag slutar.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Alltså va? En vanlig runda där ett lag inte kan spela och det andra kan spela?

Du är duktig på att flyga men det var väl inget speciellt med det där.

Nä, tummen ner.

Visa signatur

9800x3d | 32gb DDR5 | RTX 4080 | 32" G80SD OLED

Permalänk
Medlem

Själv tycker jag att det är roligt när folk lägger upp lite gameplays även fast det inte är pros som spelar.
Videon känns inte ett dugg skrytig och den kan tom vara lärorik för några. Plus att det är jävligt roligt att redigera en film man själv spelat in som TS sa.
Jävligt onödigt och barnsligt att hålla på och säga: Det där var ju inge speciellt det kan jag också bla bla.
Det ska hållas på och jämföras hela tiden, och det tar ner spelglädjen.

Permalänk

Bra spelat blir till att öva med helikoptern

Permalänk

Själva pratet blev jag inte speciellt imponerad av då det var under det jag pratar när jag kör med mig själv när jag kör xD

Sen manövrarna och skotten med heli:n var riktigt snygga, fint jobbat

Visa signatur

Citera så hittar jag tillbaka :)

Permalänk
Avstängd

Att folk inte bara kan ta ut trolldildon ur arslet, sluta vara så jävla trånga, och börja uppskatta andras verk, istället för pissa på dem och leka allsmäktig. Jävla SweCortisar alltså.

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Skrivet av Mithras:

är det bara jag och mina vänner som kör över skype istället för mumble/teamspeak?

Nee jag tycker också de är smidigare för man glömmer trycka in mic knappen hela tiden + att jag dör ibland för att jag håller inne den och därmed förlorar ett finger

Visa signatur

Citera så hittar jag tillbaka :)

Permalänk
Medlem

Mus/tangentbord eller joystick?

Visa signatur

Chassi: Define C ll RAM: Vengeance CL15 16GB ll Kylare: Noctua ND14 ll Mobo: Asus prime z270-p ll CPU: i5 7600k ll PSU: Supernova G3 650w ll GPU: MSI GTX 1060 6GB Gaming X ll Lagring: Samsung 850 EVO 250GB, Seagate 1TB HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mordarosten:

Mus/tangentbord eller joystick?

läs sida 1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wedes:

Protip: Lägg till den texten under videon. Och vadå trycka tillbaka fienderna? Du var helt ohotad och kunde på grund av det farma oändligt med kills(<--Klartext). Men nu har jag helt tappat bort anledningen att jag fortsätter svara i den här tråden så det är nog bäst att jag slutar.

vad du ska vara otrevlig i den här tråden..att du orkar sitta o bakom skärmen o hålla på, han säger att deras jet hjälpte till att rensa så dom inte blir ner skjutna så är det kanske så elr hur?..det syns ju även i filmen att jeten är med o håller koll på fiendernas plan mm.

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andyah:

vad du ska vara otrevlig i den här tråden..att du orkar sitta o bakom skärmen o hålla på, han säger att deras jet hjälpte till att rensa så dom inte blir ner skjutna så är det kanske så elr hur?..det syns ju även i filmen att jeten är med o håller koll på fiendernas plan mm.

Otrevlig? Jag påpekar att hela tråden uppfattas som skrytsam. Jag har frågat några personer hur de tolkat tråden efter att jag länkat den till dem och de säger att "killen försöker skryta om hur bra han är med helikopter i bf3". Jag hade uppfattningen att folk inte vill uppfattas som skrytsamma, jag vill då inte det, men tydligen hade jag fel. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mithras:

är det bara jag och mina vänner som kör över skype istället för mumble/teamspeak?

Once you go Mumble, you never go back!

Skype är ju närmast en video-/telekonferens-tjänst med egenskaper därefter. Enkelt och bra, men med Mumble, TS eller Vent så får du ju ett oslagbart ljud med minimal latency och du slipper dö för att det tog en sekund för mycket innan du fick reda på att c4-calle tejpar bomber på plåtdraken.

OnT: Jävligt fint manövererat med helin!

Visa signatur

.:Ryzen 7 5800X3D ♠ Noctua NH-U12S ♠ Gigabyte X570 Aorus Elite ♠ Corsair 2x8GB 3200MHz CL16 Vengeance RGB Pro ♠ Sapphire Radeon RX 7900 GRE 16GB Nitro+ ♠ Asus TUF 850W ♠ Fractal Design R6:.