Permalänk
Medlem

Speed Typing

Upptäckte detta och gjorde ett försök! Har ingen aning om hur bra det är men vi kan väl starta en liten mini-tävling här på Swe Clockers!

Besök Skrivprovet och testa!

Visa signatur

:(){ :|:& };:

🏊🏻‍♂️   🚴🏻‍♂️   🏃🏻‍♂️   ☕

Permalänk
Medlem

Besök Skrivprovet och testa! Inte lika bra som dig men xD

Visa signatur

CPU: I5 2500K Kylning: CM Hyper 212 Mobo: Gigabyte Z68XP-UD4 GPU: GTX 580 DirectCU II Ram: Corsair Vengeance LP 8GB 1600Mhz PSU: Corsair HX650 Chassi: NZXT Phantom

Permalänk
Medlem

Första försöket ~60
Andra försöket

Besök Skrivprovet och testa!

Visa signatur

Citera om du skriver till mig. Annars läser jag troligtvis INTE.

Permalänk
Skrivet av YGLeXz:

Upptäckte detta och gjorde ett försök! Har ingen aning om hur bra det är men vi kan väl starta en liten mini-tävling här på Swe Clockers!

http://swedish-speedtest.10fastfingers.com/badge/19_wpm_score...

Besök Skrivprovet och testa!

waaaaa 93 ord i minuten? Ett och ett halvt i sekunden
Själv har jag 43...

Permalänk
Medlem

ni skriver snabbt!!!

Fick bara 34 WPM och glömde kopiera länken när jag stängde fönstret -.-

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem

Kan nog få bättre score Ska testa efter eftermiddagsfikan.

Besök Skrivprovet och testa!

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Det gick uselt, skriver jag normalt så skriver jag minst två gånger snabbare än på det där.

Jag gjorde aldrig klart någon hel omgång för att det gick så dåligt. :/

Permalänk
Medlem

Ja det där gör ju inte rätt man skriver ju egentligen snabbare där testar ni bara hur snabbt ni uppfattar orden och kan sedan skriva ner det

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem

Ajdå

Visa signatur

Intel Core i5 2.8 Ghz @3.4Ghz|Corsair H70|Asus Maximus III Formula P55|Corsair 8GB 1600MHz XMS3 DHX+| ZOTAC GTX 470 1280MB|650D,
B-log; Riverst0ne

Permalänk
Legendary RiceClocker
Visa signatur

| Fractal Design Define R5 | Ryzen 3600 | MSI Tomahawk Max b450 | 4x8GB 3200MHz Corsair Vengance LPX | XFX 6950 XT | Intel 660p 1TB | Corsair RM750X 750W v2 |

Permalänk
Medlem

Meh. Skyller på att laptopens tangentbord suger...

Visa signatur

FD Torrent | Z690 Formula | i7 12700K | 32GB DDR5 | GTX 3080 Ti | STRIX 850W | PG279Q

Permalänk
Medlem

rekortet ligger på 109 wpm atm Ska försöka slå detta

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D AIRFLOW | Moderkort: ASUS Prime Z790-P WIFI | Processor: Intel Core i7 13 700k 3.4 GHz | Processorkylare: Arctic Liquid Freezer II 280 A-RGB | RAM: DDR5 Corsair Vengeance 32 GB 5600 MHz | Grafikkort: Gigabyte GeForce RTX 4080 Gaming OC - 16 GB | Nätaggregat: NZXT GOLD C 1000 W | Hårddisk | WD Black SN850X 2 TB Gen 4

Permalänk
Medlem

46 WPM, men jag kan stava till eklistiastikminister och vet vad det betyder.

Det ni

Permalänk
Sötast

Besök Skrivprovet och testa!

Själv skriver jag endast med pekfingervalsen, en som har korrekt fingersättning borde väl slå mig med mil?

Permalänk
Medlem

Bästa resultat so far:

Besök Skrivprovet och testa!

Annars landar jag vanligen runt 75

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

Ord per minut (WPM) 102.

Visa signatur

< iMac 21.5 > < Macbook Pro Retina >

Permalänk
Medlem

Besök Skrivprovet och testa!

Oj vad mycket svårare det är att skriva snabbt utan stavfel på svenska kontra engelska märkte jag på det där testet... (för mig iaf).

Permalänk
Medlem

Kommer upp i 72 WPM, 85+ när jag kör English Speedtest. Det känns dock inte så smooth att använda sig utav ett mekaniskt tangentbord när man skall skriva snabbt, utan det lämpar sig bäst till spel imo ^.^

Visa signatur

Uncoachable

Permalänk
Sötast
Skrivet av FaatIII:

Det känns dock inte så smooth att använda sig utav ett mekaniskt tangentbord när man skall skriva snabbt, utan det lämpar sig bäst till spel imo ^.^

oO

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

:3 är det något fel med mitt konstaterande av mitt personliga tycke?

Visa signatur

Uncoachable

Permalänk
Medlem
Skrivet av FaatIII:

:3 är det något fel med mitt konstaterande av mitt personliga tycke?

Mekaniska tangentbord är lite känt som "hacker keyboards"? Sen är det väl såklart personligt. Jag själv föredrar scissor-switch (bärbara datorer) att skriva på.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

Fick 37Wpm på första Antingen är jag kass eller så blir det bättre om jag försöker mer

Skrivet av FaatIII:

:3 är det något fel med mitt konstaterande av mitt personliga tycke?

Ofta rekommenderas dom till programmerare osv som skriver mycket. Så ja det är fel på dig och ditt tycke!

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av scienta:

Mekaniska tangentbord är lite känt som "hacker keyboards"?

Haha, detta kände jag inte till min herre! Då kanske det var en dålig bortförklaring, då beror det nog främst på min dyslexi skulle jag tro, osammanhängande ord/meningar ger mig huvudvärk.
Skulle va redigt kul och se om någon fick 150+ WPM.

Visa signatur

Uncoachable

Permalänk
Medlem

Imponerad av era resultat (upp över hundra). Jag tycker ändå att jag skriver hyfsat snabbt. Dock sticker särskrivningen på badgen mig i ögonen...

Permalänk
Hjälpsam

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem

Skriver ni så fort? Nej nu vart jag sur!

Visa signatur

Stationär: MSI Z87-G43 Intel Z87 | Intel Core I5-4670K |Asus GTX 770 DirectCU II OC | Asus Xonar DG | NZXT H440W | Samsung 840 Evo 120GB | Corsair H60

Bärbar: Asus S301LA, Ubuntu 14.04

Permalänk
Medlem

Vilken besvikelse det blev :S

Besök Skrivprovet och testa!

Blir ju så sjukt stressad när man får en bra start att man börjar stava fel och missar ord.

Får återkomma ikväll med bättre resultat

Visa signatur

Asus Z68-V PRO | i5 2500k @4,4 | Asus GTX 970| Corsair HX850W | 16GB Corsair Venceance @1600mhz | Noctua NH-D14 | NZXT H2 |Samsung 840 Pro 512gb | OCZ Vertex 3 120gb | |Samsung F4 2TB | Silverstone Air Penetrator 120mm x2 | Noctua NF-P14 140mm | Noctua NF-S12B 120mm | Qnix Q2710@96Hz |

Permalänk
Medlem

hahaha seriöst. 25 stavfel på svenska och 30 WPM 1 stavfel på Engelska och 55 WPM....

Edit: Testa inte finska föri helv*...

Visa signatur

CPU: I7 8086K MOBO: Asus Rog Strix Z370-F GAMING PSU: Corsair HX850i 850W GFX: ASUS eForce RTX 2080 Ti 11GB DUAL OC DISC: M.2 960 RAM: 16 Gig Corsair 2666Mhz DISP: Predator XB1 27" gaming XB271HU CASE: Fractal Design Define R6 OS: Win 10 x64

Permalänk
Medlem

Iaf gjorde några försök och kom upp till 83 ord som högst men jag blir så arg när jag spelar såna här spel så det kosta mig ett tangetbord lyckligtvis så har jag logitech g15 till hands tror dock inte jag testar igen

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem

Försökte bara två gånger.