Vem mer fick sin musmatta från SweClockers idag? fre 3 feb

Permalänk
Medlem

Vem mer fick sin musmatta från SweClockers idag? fre 3 feb

Idag dök äntligen min beställning upp med Sveriges eller världens tuffaste musmatta. Vem mer hade turen att få sin leverans idag? Doften när jag öppnade emballaget var speciell. Tyvärr fick jag inte hela min beställning men de dyker upp nästa vecka. Butiken svarade inom några minuter på mail, bad om ursäkt och sa att de skulle skicka ut de resterade två nästa vecka. Bra!

Bilder kommer i galleriet.
http://www.sweclockers.com/galleri/8828-sweclockers-musmatta-...

Visa signatur

Underskatta inte Citera-funktionen

Permalänk
Medlem

Jag fick den idag, luktar lite roligt men annars är jag nöjd.

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk

Fick även min idag.
ganska nöjd

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk
Medlem
Skrivet av LTsm:

Jag fick den idag, luktar lite roligt men annars är jag nöjd.

Fick också min idag, håller med dig, den luktar lite halvskumt
Låter den ligga ute ett tag i hopp om att lukten försvinner!

Visa signatur

| AMD Ryzen 5 7600 3.8 GHz | Sapphire Radeon RX 7800 XT 16GB Pulse | Gigabyte B650 Gaming X AX | 32GB Corsair Vengeance | MSI MAG A850GL PCIE5 850W | be quiet! Pure Rock Slim 2 | Corsair 3000D Airflow | Argon FENRIS A55 |

Permalänk
Medlem

Vilken storlek beställde ni? jag tog en large:D

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem

Lukt???

Vatusan luktar den? Gamla bildäck? Lavendel? Surströmming? Parfym? Vad???

Visa signatur

Chassi: NZXT Phantom 530 / SSD: Intel 520 240GB / HDD: Seagate 7200RPM 2TB x2 / CPU: i5 2500K @ 4,7 Ghz / Kylning: Noctua NH-U12P push/pull / GPU: 2x MSI GTX 780 Twin Frozr SLI / PSU: Corsair AX850 / MB: ASUS P8P67 Deluxe / RAM: Corsair 2x8GB 2133 mhz / OS: W11, Ubuntu / Mus: Logitech G602 / TB: Logitech UltraX Premium / Ljud: Sennheiser HD 598, Skärm: ACER Predator XB271HUA.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LucaBoo:

Lukt???

Vatusan luktar den? Gamla bildäck? Lavendel? Surströmming? Parfym? Vad???

lite "nytt pingisrack" doft men inte riktigt, svårt att förklara.

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk

Jag fick också min! Weeee!

Jag kände också av doften men själv tyckte jag de lukta gott Nytt liksom

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Medlem

Kom i min postlåda idag och jag är nöjd med den
Jag tycker den luktar typ.... bildäck.

Visa signatur

"I do not fear computers. I fear the lack of them."

Permalänk
Medlem

Min kom idag med! Håller också med om lukten, tyvärr! Luktar ganska.. Annorlunda :<

Permalänk
Medlem

Min kom också idag, väntar på att farsan kör över den till mig bara.

Visa signatur

WS: 4770k, 16GB, 2x 250GB SSD, 2x 4TB HDD (RAID1), GTX970, W10.
SRV: 2600, 16GB, 500GB (OS), 7x 2TB HDD (RAID6), Intel QUAD NIC, W2012 R2 +VMs.

Permalänk
Medlem

Jag fick hem min idag, jättenöjd med den, men är förkyld och noterade inte doften förens ni andra påpekade det, damn you! xD

Permalänk
Medlem
Skrivet av SayZk:

Jag fick hem min idag, jättenöjd med den, men är förkyld och noterade inte doften förens ni andra påpekade det, damn you! xD

your welcome:D

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk

Fick också min och den luktar den med

Vilket jävla glid det är på de här musmattorna!

Visa signatur

Speldator: RTX 3070, AMD 3600X, Asus B450-F, HyperX 16GB 3200Mhz, 1TB SSD, Corsair 400Q, Win11
Skärm: Dell 2417DG

Permalänk
Medlem
Skrivet av SayZk:

Jag fick hem min idag, jättenöjd med den, men är förkyld och noterade inte doften förens ni andra påpekade det, damn you! xD

Samma här, blev fundersam över vilken lukt ni menade? så satte mig och lukta på musmattan och blev dumförklarad av sambon HE HE... men sant den luktar någon blandning av däckgummi och uppblåsbar gummibåt hehe... MEN FIN är den och skön.

Visa signatur

Mvh Andy

Permalänk
Medlem
Skrivet av OsNy:

Min kom också idag, väntar på att farsan kör över den till mig bara.

Ehh, va? Du får väl hämta din egna musmatta?

Visa signatur

System: Aerocool DS Cube|| i5 4690K @ Stock || Phanteks PH-TC12DX || MSI Z97M-G43 || G.Skill Ripjaws 8-9-9-24 1866 MHz 8 GB || Gigabyte GTX460 1GB OC || PNY Optima SSD 480GB || Crucial C300 128 GB || Samsung Spinpoint F3 1TB || Fractal Design Edison M 750W 80+ Gold

Permalänk

Bahh, glömde helt bort att köpa en, skulle behövt byta bort min trotjänare som jag haft i snart 5 år.
Men den var snygg iaf

Permalänk
Hjälpsam

Jobbet, Logitech 5.1, några Eizo skärmar, G35 för kommunikation och en G700 som vilar fint på Swec-mattan

PS. Ja, det är en typisk fredagsbild

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fluf:

http://img839.imageshack.us/img839/9863/skrivbordf.jpg

Jobbet, Logitech 5.1, några Eizo skärmar, G35 för kommunikation och en G700 som vilar fint på Swec-mattan

PS. Ja, det är en typisk fredagsbild

Gillar den lilla bollen du har i högra hörnet, eller det är en sån el grej va :)?

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync

Permalänk
Medlem

Notera att de kroppsdelar som gnids mot mattan kommer att anta samma lukt som mattan har! Akta handlederna!

Permalänk
Hjälpsam
Skrivet av MuLLvaD3n:

Gillar den lilla bollen du har i högra hörnet, eller det är en sån el grej va :)?

Jupp, en plasmaboll från ThinkGeek. Dock har den gått i backen så den är död. Den drivs på USB, vilket jag tycker är grymt imponerande, generera plasma på USB 2.0 spänning/ampere!

edit:typo

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem

Var lugna Alla Qpad CT luktar så när de är nya. Går bort efter några dagar/nån vecka
//Qpad CT älskare

Permalänk
Medlem
Skrivet av SayZk:

Notera att de kroppsdelar som gnids mot mattan kommer att anta samma lukt som mattan har! Akta handlederna!

Fuuu, trodde du ljög så jag testade! xD

However, så är den riktigt nice faktiskt. Synd för dem som missade att köpa den

Permalänk
Medlem

jag fick den idag helvete vad min g500 glider bra med qpad glidz och denna mattan

Permalänk

Fick den idag. Riktigt nöjd faktiskt. Måste säga att största storleken på den var riktigt maffig. Men jag har plats med den och det är riktigt bekvämt och bra glid på den. Känns ju nästan som ett måste att ha SweC's officiella musmatta.

Visa signatur

|| ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | 32GB 6000MT/s CL30 RAM | AMD Ryzen 7 7800x3D | Nvidia RTX 4090 | 1TB + 2TB NVMe SSD ||
|| Gigabyte Aorus FO48U 48" 120HZ OLED & LG 27GL850 27" 144HZ IPS ||

Permalänk

Fick också min idag och jag måste också säga att den luktar bildäck av något slag, Men annars så är den riktigt snygg!

Visa signatur

{ Intel Core i5 7600K /w H80 v2 } - { ASUS STRIX Z270G } - { Corsair Vengeance 16GB DDR4 } - { ASUS STRIX 1060 6GB OC } - { 2x Samsung EVO 250gb & 120gb } - { Corsair RM 750W } - { Fractal Design Mini C }

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fluf:

http://img839.imageshack.us/img839/9863/skrivbordf.jpg

Jobbet, Logitech 5.1, några Eizo skärmar, G35 för kommunikation och en G700 som vilar fint på Swec-mattan

PS. Ja, det är en typisk fredagsbild

Bra försök till trollning med Rebecca Black - Friday fast det var inte så många som nappade

Visa signatur

Intel Core i5-2300 2.8GHz | Corsair XMS3 8GB DDR3 PC3-12800 1600MHz | Gigabyte GeForce GTX 560Ti 1GB OC | Fractal Design Newton 650W PSU | Antec Three Hundred

Permalänk
Medlem

Fick min idag Finfin, lukta lite konstigt, men det försvinner I guess.

Permalänk
Medlem

Fick min

Permalänk
Medlem

FAN MIN HAND OCH HANDLED LUKTAR SKIT!!