Få tag på SNES-spel i göteborg?

Permalänk
Medlem

Få tag på SNES-spel i göteborg?

Tjo någon som vet var man kan hitta Super Nintendo-spel i Göteborg? Skulle behöva få tag på Mario Kart idag(lördag). Såg att det fanns på Tradera och så men det är ju lite kört tidsmässigt. Om någon har förslag så får ni gärna skicka något svar!

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Kaptenkrok.se? Gamla Tuvevägen 20, 417 05 Göteborg. Alltså på backaplan!

Visa signatur

Louqe Ghost S1 + L TopHat | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i9-9900K | Corsair Vengeance LPX 32GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB | Corsair SF750 Platinum | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Intel 660P 2TB | Custom Vattenkylning CPU/GPU | Windows 11 Pro x64

Permalänk
Medlem

Kan starkt rekommendera www.wondergames.se

Dom fixade mitt gamla NES häromdan, inte lika "stora" som kaptenkrok.se

Men men! Ser ut som att dom främst har internet-beställningar men eftersom jag bodde i deras område så kunde jag också träffa dom bakom hemsidan! Väldigt trevliga och kunniga människor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sammyc51:

Kan starkt rekommendera www.wondergames.se

Dom fixade mitt gamla NES häromdan, inte lika "stora" som kaptenkrok.se

Men men! Ser ut som att dom främst har internet-beställningar men eftersom jag bodde i deras område så kunde jag också träffa dom bakom hemsidan! Väldigt trevliga och kunniga människor.

Schyssta erbjudanden dom hade. Tackar.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sammyc51:

Kan starkt rekommendera www.wondergames.se

Dom fixade mitt gamla NES häromdan, inte lika "stora" som kaptenkrok.se

Men men! Ser ut som att dom främst har internet-beställningar men eftersom jag bodde i deras område så kunde jag också träffa dom bakom hemsidan! Väldigt trevliga och kunniga människor.

Verkar inte svara i telefon på lördagar.:/

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonazz:

Verkar inte svara i telefon på lördagar.:/

Under "köpvillkor" står det

"Kontakt
Mail: info@wondergames.se
Telefon: 0704-001075 (Mån-Fre)"

Så lördag är nog stängt?

Permalänk
Medlem

No shit?! Det hade ju inte varit fullkomligt omöjligt att någon satt på "kontoret" eller liknande och fipplade för det och valde att svara. Men det löstes tillslut med att en polare var inne på kaptenkrok och deras lagerstatus på Super Mario Kart stämde nog inte helt, då de faktiskt hade ett exemplar av det spelet!

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Jubileumsmästare

http://www.retrospelsmassan.se/

Edit: Missade att det var brådskande.