Scroll of Resurrection

Permalänk
Medlem
Skrivet av RalleRalle:

Jag tar gärna emot en :), har varit inaktiv sedan 25/12/2011. Som jag förstår det är jag alltså eligible?

Skickar Scroll om du skriver e-post

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vimes:

Går det att spela ifrån Thailand mot EU servrarna? utan att använda en proxy tjänst? isåfall är jag intresserad av en SoR helt klart.

om du ställer in din realmlist till eu servrar kan du köra i thailand på EU servrarna kan SoR till dig då om du vill

Permalänk
Medlem

Tja!

Behöver en scroll. PM:a!

Permalänk
Medlem

Kan skicka 2 Idag, PM:a bara vilken server/faction du vill spela på och din Battlenet mail

Permalänk

Scroll

Hej!

Jag skickar gärna en scroll of resurrection till någon som behöver det!
Bara PMa så fixar vi det!
/Déa

Permalänk

Får man både en lvl 80 och att kan man skicka en annan char till en ny server?:) Eller får man bara en av " förmånerna ".

Kalliraz.

Visa signatur

Intel Core i5 3570K / MSI Gtx 660ti oc / MSI Z77 G43 / Samsung 830 128gb / Seagate 1Tb 7200rpm 64mb / Corsair vengeance low profile blue 2x4gb / Fractal design R4 / FD newton r3 600w 80+ platinum

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kalliraz:

Får man både en lvl 80 och att kan man skicka en annan char till en ny server?:) Eller får man bara en av " förmånerna ".

Kalliraz.

Min bror gav mig en "SoR", men jag fick aldrig den i min mail, så jag kontaktade GM, och han såg att det hade blivit något fel, så han frågade bara vad för gubbe jag ville ha till 80, samt klass/kön/spec och server/faction. Så jag misstänker att om du får en "SoR" så ska du kunna välja en gubbe du vill ha till 80/spec/klass/kön, samt vilken server/faction den ska till.

Jag kan ge ut SoR till den som vill ha! PMa mig bara vilken mail som den ska skickas till!.

Visa signatur

Dell Vostro 1700

Permalänk
Medlem

kan fortfarande skicka scrolls

Permalänk
Medlem

Bara skicka pm så får ni scroll

Visa signatur

Intel Core i9-9900k ASUS ROG STRIX Z390-FGAMING
hyperx DDR4 2666MHz 32GB
ASUS GeForce RTX 2080 Ti Dual OC
Cooler master hax
Predator XB271HUA. LG 34GK950F

Permalänk
Medlem

Ställer mig i ledet och erbjuder scrolls jag med. Bara damma iväg ett PM.

Permalänk
Medlem

Behöver en scroll, först till kvarn, pm'a mig asap

Tack Mcnil för iflylld förfrågan

Permalänk
Medlem

Fixat*!

Visa signatur

Tidigare använt ilsken som användarnamn.

Permalänk
Medlem

Pma för sor

Permalänk
Medlem

Skicka PM om du behöver SoR, jag har 2 konton jag kan skicka från (2 om dagen)

Visa signatur

Intel i5-9600K CPU @ 3.70GHz (4.30 GHz) | Gigabyte Z390 Aorus Pro WiFi - ATX / Z390 | ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF Gaming OC | Corsair Vengeance LPX Black 2x8GB 3200MHz CL16 (16-18-18-36) | Fractal Design Define R6 USB-C Vit | Corsair PSU HX750 80+ Platinum | Noctua NH-U12A CPU Kylare | SSD SAMSUNG MZVLW256HEHP-000L2 250GB m.2 | SSD 970 EVO Plus 1TB m.2 | WD Red 4TB | Segate Expansion 4TB USB3 | Optiarc DVD RW AD-7283S | Logitech G19 | Logitech G400s | Dell 23" UltraSharp U2311H | Win 10 Pro |

APC Power-Saving Back-UPS ES 8 700VA | Netgear R8000 Nighthawk X6 AC3200 | Lenovo Legion Y520-15IKBN / 15.6" / FHD / i7-7700HQ / 2x8GB / 256GB SSD M.2 / Corsair Force Series MP510 960GB M.2 SSD / GTX 1060 / Win 10

Permalänk
Medlem

Har ett sor över. Någon som vill ha? Kan även fixa lite "start guld" till den som tar en sor.

Permalänk
Medlem

Jag skickar gärna en Scroll of Resurrection till någon. Skicka din email i PM så får du en så snabbt som möjligt!

Permalänk
Master of Overkill

Om någon vill ha SoR så har jag 80 + stycken pga av att jag har 10 accounts alla aktiva + har 600k guld på stormscale om någon vill ha lite start Guld

Outland har jag 20k och The Mealstrom 120k

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem

Ang. SoR, om jag går till butik och köper Vanilla WoW och reggar ett nytt konto osv, kan någon då skicka SoR till mig och jag får alla saker som en SoR innebär?

Permalänk
Skrivet av dAVEUS:

Ang. SoR, om jag går till butik och köper Vanilla WoW och reggar ett nytt konto osv, kan någon då skicka SoR till mig och jag får alla saker som en SoR innebär?

Nej SoR gäller bara för ett konto som har haft WoW game-time förut men som gått ur och varit inaktivt i ungefär en månad. Däremot så kan jag skicka sån här "Recruit a friend" grej till dig. Då får man typ 30 dagars gratis gametime till eller hur det var. Skicka PM med mail!

Visa signatur

Zotac GeForce GTX 570 ‡ Intel Core i5 2500K ‡ MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 ‡ Corsair Vengeance 8GB ‡ Fractal Design Define R3

Permalänk

Detta med SoR är för konton som har varit inaktiva tills 4 mars efter det kan man inte ta imot och bli ressad med SoR
Så har ditt konto varit inaktivt innan 4 mars är det lugnt då går det men efter 4 mars är det kört..
Har provat mitt gick ut 30 mars men jag kan inte bli ressad

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av AlexErikssoon:

Nej SoR gäller bara för ett konto som har haft WoW game-time förut men som gått ur och varit inaktivt i ungefär en månad. Däremot så kan jag skicka sån här "Recruit a friend" grej till dig. Då får man typ 30 dagars gratis gametime till eller hur det var. Skicka PM med mail!

Jag har blivit resurrectad och jag har aldrig köpt gametime, jag spelade bara på den första månaden man fick med spelet, om det var de du menade

Permalänk
Medlem

Någon som har lust att skicka mig en scroll?

Permalänk
Medlem

Vet inte hur många SoR man får men har bara gett ut 1 så lär vara några kvar. Bara att PM:a mig om någon känner sig sugen, jag skulle uppskatta om ni PM:ade en motivering till varför ni vill ha SoR. Så det inte bara är för att ni inte har något att göra. Annars så är det väl först till kvarn om jag inte skulle få några motiveringar.

Visa signatur

Processor: Intel Core i7 930 @ 4,01Ghz Kylning: Corsair H100i Moderkort: ASUS P6T Deluxe v2 Internminne: Corsair 12GB Grafikkort: 2xEVGA GeForce GTX 780 SC ACX System Disk: Intel X25-M SSD 80GB G2 Hårddisk: 300GB WD VelociRaptor Chassi: Corsair Graphite 760T Arctic White Nätaggregat: Corsair HX 850W 80+ Ljudkort: Creative Sound Blaster X-Fi Titanium HD Operativsystem: Windows 8.1 Pro Eyefinity: 3x23" Samsung S23A700D 120Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av AlexErikssoon:

Nej SoR gäller bara för ett konto som har haft WoW game-time förut men som gått ur och varit inaktivt i ungefär en månad. Däremot så kan jag skicka sån här "Recruit a friend" grej till dig. Då får man typ 30 dagars gratis gametime till eller hur det var. Skicka PM med mail!

Anledningen till att jag är undrar är för att jag har ett konto sedan innan, men som dessvärre är bannat pga att min polare lurade på mig den här "otroligt bra buggen som ger dig gratis gametime". Givetvis köpte han 6månader gametime för ca. 600;-. Känns tråkigt att betala det för att jag har Wow-sug igen..

Permalänk
Skrivet av dAVEUS:

Anledningen till att jag är undrar är för att jag har ett konto sedan innan, men som dessvärre är bannat pga att min polare lurade på mig den här "otroligt bra buggen som ger dig gratis gametime". Givetvis köpte han 6månader gametime för ca. 600;-. Känns tråkigt att betala det för att jag har Wow-sug igen..

Du kan bara använda SoR om kontot blir unbannat! Skriv i mail iaf om jag ska skicka "Recruit a friend" grej iaf.

Visa signatur

Zotac GeForce GTX 570 ‡ Intel Core i5 2500K ‡ MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 ‡ Corsair Vengeance 8GB ‡ Fractal Design Define R3

Permalänk

Tar gärna en scroll, pma för mail!

edit: Ordnat

Permalänk

Har fortfarande SOR att dela ut!
Kommer du till min server (Outland) kan även jag fixa lite startguld om det behövs! (1000g!)

Kram Andréa

Permalänk

vilka datum är det som gäller för sor?

Permalänk
Medlem

PM:a för SOR!

Permalänk
Medlem

Även jag har scrolls kvar, så det är bara att skicka ett PM så fixar vi det på direkten!

Visa signatur

Processor: Intel Core i7 930 @ 4,01Ghz Kylning: Corsair H100i Moderkort: ASUS P6T Deluxe v2 Internminne: Corsair 12GB Grafikkort: 2xEVGA GeForce GTX 780 SC ACX System Disk: Intel X25-M SSD 80GB G2 Hårddisk: 300GB WD VelociRaptor Chassi: Corsair Graphite 760T Arctic White Nätaggregat: Corsair HX 850W 80+ Ljudkort: Creative Sound Blaster X-Fi Titanium HD Operativsystem: Windows 8.1 Pro Eyefinity: 3x23" Samsung S23A700D 120Hz