Mina webbläsare kraschar så fort jag går in på Facebook!

Permalänk
Medlem

Mina webbläsare kraschar så fort jag går in på Facebook!

Hej!

Igår hände detta för första gången, Firefox, som jag använder som standardwebbläsare kraschade. "Det händer ibland, inget konstigt" tänkte jag, sen hände det strax där efter igen, och igen, och igen, och igen, och efter några gånger fick jag bluescreen. Jag såg först inget samband med Facebook, men idag hände det igen, och till sist bluescreen igen. Så jag tänkte att jag öppnar Explorer och laddar ner Chrome istället, så jag började ladda ner Chrome, och gick in på Facebook, och då kraschade Explorer också! Men jag lyckades ladda ner Chrome, och när jag gick in på Facebook i Chrome så funkar såklart inte det heller! Chrome stängdes inte dock, utan fick upp en blå sida i Chrome där det stod något om att det gått fel. Någon som känner igen detta, eller någon som vet vad det kan bero på?

Tacksam för svar.

Visa signatur

MacBook Pro 16" M1 Max (2021) | UAD Apollo Twin MKII

www.intagram.com/guenna.music
www.instagram.com/wilsontjernell

Permalänk
Medlem

Working as intended!

Skämt åsido, pröva att ta bort cookies och historik etc. när du installerar chrome så frågar den dig om du vill flytta över sånt så då kanske en fel cookie har följt med. Bluescreen låter liter skumt dock men testa detta iaf

Permalänk
Medlem
Skrivet av IzC:

Working as intended!

Skämt åsido, pröva att ta bort cookies och historik etc. när du installerar chrome så frågar den dig om du vill flytta över sånt så då kanske en fel cookie har följt med. Bluescreen låter liter skumt dock men testa detta iaf

Ska testa det! Glömde dock nämna att efter bluescreenen igår funkade det bra, och efter min bluescreen idag har det flutit på bra. I bluescreentexten stod det något om crashdump, är det inte så att all information om kraschar samlas i en fil, och när den blir full får man bluescreen och crashdump-filen återställs eller något liknande? Har fått för mig det, men är inte alls säker dock.

Visa signatur

MacBook Pro 16" M1 Max (2021) | UAD Apollo Twin MKII

www.intagram.com/guenna.music
www.instagram.com/wilsontjernell