Hur har Ni förberett er inför inatt?

Permalänk
Medlem

I och med att det är jobb imorgon kan man inte sitter uppe speciellt länge. Men några koppar kaffe blir det nog och sedan se hur länge man orkar.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av tedeman1998:

1st pall Monster

Säker på att det är en hel pall? Går nog på ett femtiotal flak på en EU-pall iallafall, så då jäklar får du dricka!

En lastpall!

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem

Någon som ska streama Diablo 3 ikväll ? och kan länka eller skapa en tråd ?

Permalänk
Medlem

Tankat bilen, skall upp 05.30 för att jobba...

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Entusiast

Herrejösses vad allar är hypade....Jag fattar inte?:S
Visst det har gått 12 år men att folk skiter i/tar ledigt från jobbet för att spela 2 extra dagar....*suck*

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Sisyfos:

Herrejösses vad allar är hypade....Jag fattar inte?:S
Visst det har gått 12 år men att folk skiter i/tar ledigt från jobbet för att spela 2 extra dagar....*suck*

Handlar ju inte bara om att det är ett nytt spel. Ju tidigare man kan börja spela, desto snabbare kan man nå maxleveln, hela första tiden är spelet som ett enormt race ju. Likadant varje gång WoW släpper en expansion med.

Tycker det är kul att se folks samlade snacks och läskhögar. Mer såna bilder!

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem

hahaha ni är ju helt sjuka!
Sjukt rolig tråd att läsa, tänkte inte hämta ut spelet idag men nu tack vare alla bilder är jag fan sugen på att hämta spelet på Gamestop och ta en sväng förbi Statoil!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Leifson:

Handlar ju inte bara om att det är ett nytt spel. Ju tidigare man kan börja spela, desto snabbare kan man nå maxleveln, hela första tiden är spelet som ett enormt race ju. Likadant varje gång WoW släpper en expansion med.

Ja, fan man ska ju skynda sig till maxlevel så man kan magic farma... /facepalm

Sen lär det vara svårt att komma in kl 00:01. Jag gissar på att tidigast 02:00 funkar det utan lagg.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bloodshed:

Jasså, jag förbereder mig med att INTE få spelet från cdon. Japp, tack för den!

Du får det imorgon som alla andra. Det är väl knappast någon tävling.
"So let the baby have his bottle", Homer Simpson.

Permalänk
Medlem

Genom att göra klart ett oförberett prov som jag ska köra med mina elever klockan åtta imorgon bitti.
Att provet sedan inte kommer ha så stor inverkan på slutbetyget får de veta först efteråt.

Permalänk

Tyvärr då så tar jag studenten om en månad och har fullt upp med skoluppgifter under resten av maj. Kommer inte bli något vidare D3-lir innan hypen är slut

Permalänk
Medlem

Blir att snorta Jack3d och käka jordnötter. En vanlig ledig dag helt enkelt.

Visa signatur

Vattenkylt SilverStone FT02B, i7 2600k, Asus P8Z68 Deluxe, Corsair AX 850W, Corsair 16GB VENGEANCE BLUE, Asus GTX 570 SLI, Asus Xonar Essence STX, OCZ Vertex2 60GB, WD Black 1TB, 2x WD Green 2TB, 2x Seagate 500GB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lews:

Genom att göra klart ett oförberett prov som jag ska köra med mina elever klockan åtta imorgon bitti.
Att provet sedan inte kommer ha så stor inverkan på slutbetyget får de veta först efteråt.

sadist xD

Permalänk

jag har ingen att spela d3 med , snälla finns det någon där ute ? ont om tid !!!

Permalänk
Medlem

http://www.gamestreams.com/twitch/bahagamecrazy/?page=1

Om ni är lite bored sista halvtimmen, asien stream 8k+ viewers

Permalänk

Jag har förberett mig med Jack 3D med smak av Bubbelgum (kan innehålla spår av efedrin) som ska blandas med Rage + massa 1 liters flaskor med Redbull liknande Life power (svart flaska med röd häst på) + 2 burkar med koffeinpiller (kan köpas på apoteket)
Sen snickers OFC! Går fort att äta och det är gott och mättande

Visa signatur

༼ ° ل ° ༽

Permalänk
Medlem

Kokat mig en egen spirit orb

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk
Medlem
Skrivet av Igelkott:

http://i.imgur.com/a7C0C.jpg

Kokat mig en egen spirit orb

Dags å rengöra guldfiskskålen?

Permalänk
Medlem

Sett till att sova större delen av dagen så jag orkar hela natten. Sedan har jag inget till spelandet vilket jag lite ångrar nu faktiskt.
Finns ju vatten i kranen dock.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spaden:

Nu blev jag lite avis.. Hmm.. göra lite KANELBULLAR tills inatt dåå.. Mumss

MMMmm kanelbullar är gött! Själv får jag inte spelet förän i morgon då jag beställde det i söndags hehe. Ska stanna på Fairtrade vid Stockholm C och köpa lite Fairtrade kanelbullar

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

http://www.gamestreams.com/twitch/bahagamecrazy/?page=1

Om ni är lite bored sista halvtimmen, asien stream 8k+ viewers

Tidigt ska guldfarmarna börja

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk

Köpt Cola, chips, nudlar, ravioli, kaffe och en ny dator för 10 laxar
Köar till webhallen i Linköping

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5 3570k | Asus P8Z77-V PRO | Asus Radeon HD 7850 2GB | Corsair XMS3 Vengeance 16GB DDR3 PC3-12800 1600MHz | Antec P280 | Antec Kuhler H2O 620 CPU-Kylare | Antec EA-500 500W | CORSAIR FORCE SERIES 3 2.5" 60GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leifson:

Fast där håller jag inte med, Diablo har aldrig varit ett race för mig eftersom det inte spelar någon som helst roll hur lång tid det tar att gå upp i level.
Det är ju inget "end game" som i WoW och andra MMOs som man behöver ha maxat för.

Diablo är huvudsakligen en singleplayer-spel för mig dock. Jag kommer nog fokusera på att spela upp en warrior när jag kör ensam, parallellt med en munk i multi i LAN med sambon och kompisar, jag har ingen större lust att spela mot okända över battle.net.

Visa signatur

Shadows never sleep...
Specs: Ryzen 5600X, Powercolor Fighter RX 6700XT, ASUS B550-I ITX, 32GB 3600MHz DDR4, Bitfenix Phenom µ-ATX

Permalänk
Medlem

‎2012-05-14 10:30 Tempo Valla, Sverige Försändelsen har felsorterats

Visa signatur

Dator: Ryzen 5700x3d - 16Gb - EVGA 3060 - Acer Predator X34A
Server: Dell Optiplex CasaOS Toshiba N300 8Tb
Anslutning: Fiber 1000 Mbit
Bilar: Tesla model 3 LR 2023, Renault Zoe 52kwh Edition One
Solceller: 12,1kwh. Pixii Home 20Kw/20Kwh

Permalänk

De som planerar att halsa energidrycker konstant blir de som däckar av utmattning först. Ät ordentligt istället, nötter och bananer rekommenderas. Försök dra ner sockerintaget till ett minimum, annars går det inte speciellt bra.

Själv så har jag 3 liter Cola, 2x 50cl Jolt Cola, After Eight, en påse nötter + torkade frukter, ordentligt med bananer, lite choklad och chips. Kombinerar sedan detta med ordentlig, lagad mat med en stabil blandning av protein och grönsaker. Skräpmat är det sämsta som finns om man ska hålla sig vaken.

Permalänk
Medlem

Jag har inte ens funderat på att köpa diablo 3... kanske jag går miste om något nu haha.. får nog kolla in några trailers el liknande

Permalänk
Medlem

En fråga bara, är det ingen här som har skola imorgon att gå till? Ni bunkrar upp som om ni aldrig skulle få äta snacks o dricka läsk efter detta xD.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem

lev alla dagar som om det skulle vara release dag på d3!!

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaoskadosk:

De som planerar att halsa energidrycker konstant blir de som däckar av utmattning först. Ät ordentligt istället, nötter och bananer rekommenderas. Försök dra ner sockerintaget till ett minimum, annars går det inte speciellt bra.

Själv så har jag 3 liter Cola, 2x 50cl Jolt Cola, After Eight, en påse nötter + torkade frukter, ordentligt med bananer, lite choklad och chips. Kombinerar sedan detta med ordentlig, lagad mat med en stabil blandning av protein och grönsaker. Skräpmat är det sämsta som finns om man ska hålla sig vaken.

Du säger energidrycker är dåligt, dra ner på sockerintaget men du listar 3 liter cola samt jolt cola

Vill du undvika skräp drick vatten, bästa man kan dricka för o hålla sig "färsk" i skallen och orka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kriller007:

‎2012-05-14 10:30 Tempo Valla, Sverige Försändelsen har felsorterats