Hur går det för er i D3?

Permalänk

Hur går det för er i D3?

Ja... nu pausade vi för dagen.
Men vilken jävla natt det har varit.
Kan inte säga att det har varit några svårigheter att hålla sig vaken. Bara tuta och köra.

Kötta kötta och åter kötta.
Belial var SVINCOOLT!

Act 3 är ett jävla mayhem.

Level 24

Visa signatur

Spelburk: Fractal Design R4 * AMD Ryzen 1600X kyld av H80i V1 * ASUS GTX770 DCII * Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 2666MHz * ASUS PRIME B350-PLUS * EVGA Supernova G2 750W * 1TB HDD * Samsung EVO 250GB SSD
Tillbehör: Steelseries Rival 300 * SweC Qpad Musmatta * BenQ XL2411T 144hz * BenQ 24" * Qpad MK-50 * Hyper X Cloud *

Permalänk
Medlem

Heh. Lvl 5 var allt jag hann med i morse innan jobb. Min vampiric mace är grym dock...

Permalänk

Endast level 18, går långsamt framåt när man spelar ensam och har någon störning som tvingar en att utforska varenda jävla pixel:P

Permalänk
Medlem

Skulle igentligen inte lirat inatt men kunde inte sova så efter två (slösade) timmar i sängen gick jag upp och börja lira. Bara i act två sålänge. Nu ska man till jobbet efter en natt med ingen sömn och diablo 3. Får halsa mycket kaffe på jobbet

Om spelet så har jag lite blandade känslor, grymt snyggt, coolt osv dock lite väl förenklat jämfört med tvåan. Aja, det är ett grymt lir iaf..

Permalänk
Skrivet av Myllerman:

Skulle igentligen inte lirat inatt men kunde inte sova så efter två (slösade) timmar i sängen gick jag upp och börja lira. Bara i act två sålänge. Nu ska man till jobbet efter en natt med ingen sömn och diablo 3. Får halsa mycket kaffe på jobbet

Om spelet så har jag lite blandade känslor, grymt snyggt, coolt osv dock lite väl förenklat jämfört med tvåan. Aja, det är ett grymt lir iaf..

Tror det blir jävligt intensivt i nightmare osv faktiskt.
Dock drar jag mig lite för det - känns som man är över den fasen att spela om allt om och om igen.
Något som visar sig.

Visa signatur

Spelburk: Fractal Design R4 * AMD Ryzen 1600X kyld av H80i V1 * ASUS GTX770 DCII * Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 2666MHz * ASUS PRIME B350-PLUS * EVGA Supernova G2 750W * 1TB HDD * Samsung EVO 250GB SSD
Tillbehör: Steelseries Rival 300 * SweC Qpad Musmatta * BenQ XL2411T 144hz * BenQ 24" * Qpad MK-50 * Hyper X Cloud *

Permalänk
Entusiast

Själv så är jag i level: Utvilad och redo för skolan

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem

Varför stressar ni genom spelet?

Visa signatur

Søk på "BjoKib" på Spotify om du gillar Progressive House / Deep / Trance.

Permalänk
Skrivet av Myllerman:

Försöker verkligen inte kritisera nu, detta är en fråga ur rent intresse!

Hur menar du med förenklat?

Permalänk
Skrivet av Strukt:

Act 1 kunde man stressa igennom tycker jag om man körde den i betan.
Men annars ska det gå smooth

Visa signatur

Asus z77 v lx 2 1055| Intel 3570k |Sapphire hd7950 3gb|
h60 kylare|Antec p183 V3|NZXT Sentry 2 LCD Fan Control 5,25" Bay|
OCZ AGILITY 3 2.5" 120GB SSD SATA/600 MLC |QPAD MK-50 PRO| MS 3.0 | + filt och saft

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohanLoveNilsson:

Försöker verkligen inte kritisera nu, detta är en fråga ur rent intresse!

Hur menar du med förenklat?

Från småsaker att man inte behöver köpa scrolls för TP och ID till lite större saker som att man inte kan sätta ut stats och bygga unika builds.
Inga mercs när man lirar med andra, inga runor. Runewords etc.

Det är dock ett bra spel ändå.

Måste lägga till några Swecare så blir det säkert mycket roligare. Var svårt att hitta game med många i.

Permalänk
Medlem

Level 26, har spelat sen 01:00~ inatt med 3 andra här från sweclockers. Nu blir det dock en powernap, de jag sett ännu av spelet har bara varit posetivt faktiskt! Sista bossen i act 3 va fan grym!

Visa signatur

Intel i5 750 @ 4,2Ghz | EVGA P55 FTW | WesternDigital Black 640GB | 4GB OCZ Cl7 @ 1866 | 6950Crossfire w/ 6970bios @ 840Mhz | Cougar CM 700W | Lancool K-62 - låter signaturen och mitt användarnamn spegla mig som 15 årig hs-pangare

Permalänk
Entusiast

Lvl 20, Act 2, utforskar allt vi stöter på.

Och gör otroligt dåliga rim Gick upp kl 6 igår morse, inte idealt för att dygna men vafan, det tuffar på

Skrivet av Strukt:

Det handlar inte om att strässa igenom det, det handlar om att det är så grymt kul att man slukas totalt och bara köttar på

Permalänk
Konsolgrävare

lvl 31 på act 1 nightmare svårighets grad barbarian med 492 dps! riktig sjukt gear!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 PRO | PlayStation Portal | Nintendo Switch 2 | Xbox Series X | MiSTER Pi - Retro Gaming FPGA Board | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X | Steam Deck |

Permalänk
Medlem

Rätt mycket svårare i nightmare va?

Permalänk
Medlem

Hur funkar det med skillsen? I diablo 2 var det ju bra att spara så man kunde maxa typ whirlwind när man var barbar. Men nu verkar det ju som att man får alla skills, eller tänker jag fel?

lvl 5 nu

Visa signatur

Gigabyte G1.sniper m5# I5 4670k # Origen s14 #Adata ssd 120 gb #Be quiet 400w straight power # 4x4 (16gb) corsair vengence lp

Permalänk
Medlem
Skrivet av k_k:

Hur funkar det med skillsen? I diablo 2 var det ju bra att spara så man kunde maxa typ whirlwind när man var barbar. Men nu verkar det ju som att man får alla skills, eller tänker jag fel?

lvl 5 nu

Rätt. Man får alla skills och runes efterhand som man levlar upp. Vid lvl 30 har man alla har jag för mig sen får man själv välja vad man vill använda för ngt.
Vansinnigt många kombinationer blir det.

Permalänk
Medlem

Hardcore Wizard lvl 17. Rätt svårt redan i act1 faktiskt wallers och vortex från två olika grupper specialmobs e inte å leka med

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Error 412: Precondition Failed - You need to use a real browser in order to view this signature!

Permalänk
Medlem

Hämta spelet i natt la in nyckeln kolla om det gick att spela funka inte gick och la mig.
Så innan jag åkte till jobbet imorse så kolla jag om det funka vilket det gjorde så spela fram till första wp'n sedan var det dags att åka till jobbet.
Frågan är om det blir att se hockey ikväll på tv eller om man fastnar i spelet

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 64GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5700X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Galaxy Tab S9 FE, Telefon: Pixel 9

Permalänk
Medlem

Hockeyn skiter jag i. totalt betydelselös match

Permalänk
Medlem

lvl 5... spelade ~20 min i natt... nu e jag på jobbet...

Visa signatur

ASRock P67 Extreme 4 REV B3 | Crucial 32GB (4x8192MB) CL8 1600MHz Ballistix Tactical | Intel Core i5 2500K @ 4,3 GHz | Noctua NH-D14 | GeForce GTX 970 | FD 1000W | Fractal Design Define R3

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

Rätt. Man får alla skills och runes efterhand som man levlar upp. Vid lvl 30 har man alla har jag för mig sen får man själv välja vad man vill använda för ngt.
Vansinnigt många kombinationer blir det.

Men är det inget man behöver tänka på¨när man lvlar upp då? Fan va trist isåfall, då behöver man ju inte tänka något ju

Visa signatur

Gigabyte G1.sniper m5# I5 4670k # Origen s14 #Adata ssd 120 gb #Be quiet 400w straight power # 4x4 (16gb) corsair vengence lp

Permalänk
Medlem

Hur det går?

Låt mig se, först sov jag. Nu jobbar jag. Sedan när jag kommer hem så har jag inte bestämt mig för om jag ska ta en runda i löpspåret eller spela D3 en timme innan jag har en CTA POS bash i EvE. Den lär ta en stund så runt 7-8 ikväll kanske jag kan sjunka ner med lite kakor och energidryck och börja utforska D3.

Ungefär där är jag.

Visa signatur

He who hasn't hacked assembly language as a youth has no heart. He who does so as an adult has no brain.
~John Moore

Permalänk
Medlem
Skrivet av k_k:

Men är det inget man behöver tänka på¨när man lvlar upp då? Fan va trist isåfall, då behöver man ju inte tänka något ju

Nja. du kan bara använda 6 av dem samtidigt + du har 5-6 olika runes på varje skill också. Är det tillräckligt med val kanske?

Permalänk
Medlem

Har inte ens gjort gubben, testade bara att spelet gick igång idag innan man behövde åka till jobbet.

Blir nog en monk eller wizard, dock inte säker. Får se vad som passar bäst på hardcore.

Permalänk
Medlem

Vad rekommenderas om man vill ha en utmaning men inte så att det är omöjligt. Skall jag börja på normal eller en högre svårighetsgrad?

Permalänk
Medlem
Skrivet av dino1980:

Vad rekommenderas om man vill ha en utmaning men inte så att det är omöjligt. Skall jag börja på normal eller en högre svårighetsgrad?

Börja på Nightmare.

Permalänk

Går inte börja på nightmare. Alla börjar på Normal, och för varje varvning kan man höja svårighetsgraden.

Men själv tar jag det otroligt lugnt i spel som detta; och utforskar verkligen också varenda pixel – och ser till att ta till mig all lore som finns; fnular runt med stashen till alts, surrar med alla om allt och putsar och väljer armors o dyes så allt ser finfint ut.

Så för mig kommer det dröja bra nog länge innan man är klar med normal; och dessutom se till att fixa achievements på kuppen.

Långsamt är godast för mig, då har jag kvar så mycket som möjligt osett så länge som möjligt!

Läser också Book of Cain på sidan av för att få bra koll på storyn och bakgrunden. Mums!

Permalänk
Medlem

level 33 act 1 nightmare

Visa signatur

CHASSI: CM haf-x GPU: GTX 780 CPU: I5 3570K mobo: gigabyte Z77x ud3h PSU: xfx 750w RAM: 16gb 2200mhz

Permalänk
Medlem

Det går skitbra på jobbet, tackar som frågar. Vad gäller Diablo III så har jag lådan liggandes i min bil och kastar längtande blickar ut på parkeringen då och då (: 15:00 tar jag tidig dag och susar hem innan köerna drar igång.

Permalänk
Medlem

Bara level 14 här, går segt när man måste utforska varje del på en karta

Visa signatur

Dator 1: EVGA SuperNOVA Gold 750W | DELL S2340L 23"" | Sapphire Radeon R9 280X Dual-X OC | Intel i5 4670k@4.4Ghz | Asus Z97-a | Samsung 830 128GB SDD | Corsair DDR3 1600mhz 8GB | Win 8.1 Pro | HAF 912 Plus