Permalänk
Medlem

THOR Einride

Tja har kollat lite på en thor einride och tänkte att man får passa på medans dem kör med premiär rabatten ( http://cdon.se/hemelektronik/thor_einride_-_intel_i5-2500k_-_... ) men såg nu att det står boka istället för köp, och då kommer vi fram till min fråga, är det någon som vet hur det ligger till? Typ när dom får in nya etc etc.
Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Jag hörde med Cdon om Thor Mode och då sa de att den skulle komma in preliminärt på fredag (25 maj). Men eftersom det nu är söndag och cdon fortfarande inte har ändrat i annonsen skickar jag just nu ett nytt mail. Få se hur domen lyder på Måndag

Permalänk
Medlem

Okaj tack för infon! Skulle du kunna uppdatera här i denna tråd om du får mer info kankse?

Permalänk

Jag har kontaktat dem angående Einride, men fick endast svaret:

"Vi har dessvärre inte något releasedatum på dessa för närvarande. Så snart vi har det, kommer det att synas på hemsidan."

:/

Permalänk
Medlem

Dom har tydligen rätt stor backlog på Enride, så räkna med några veckor om du beställer.

Permalänk
Medlem

Daamn, well wel inte mycket att göra, tack för alla svar!

Permalänk

.

Permalänk
Medlem

Är intresserad av Thor Einride, vet någon om det kommer vara en Fractal Design Arc miditower eller mini? Då moderkortet är ett ATX förmodar jag att de skrivit fel på chassit.

Visa signatur

Gigabyte GeForce GTX 670 2048MB OC | Intel Core i5 3570K 3,4Ghz | ASRock Z77 Pro4 | Crucial 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz | Corsair Gaming Series 600W 80+ | Samsung EVO 840 SSD 120GB | 1TB Western Digital Caviar Black | Fractal Design Core 3000 |

Permalänk

När en i forumet skickade en fråga angående moderkort och chass till CDON kundtjänsti, fick han följande svar:

"Chassit och moderkortet fungerar bra ihop."

Permalänk
Medlem

Min chansning är att moderkortet är mATX och inte ATX
Edit: Såg precis att kortet var ATX

Permalänk

Ändå som är mindre bra med datan är nätagget.

Permalänk

Någon som har köpt datorn som kan ge lite feedback kanske?