Athene, varför ger alla honom massa guld?

Permalänk

Athene, varför ger alla honom massa guld?

http://www.athenelive.com/ Han verkar få hur mycket guld som helst, vissa ger han 2 mille, varför?

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem

Antar för att folk "gillar" honom, och att han håller på med att få donationer till save the children.

Permalänk
Medlem
Skrivet av blue eyed devil:

http://www.athenelive.com/ Han verkar få hur mycket guld som helst, vissa ger han 2 mille, varför?

för att det är Athene.

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Antar för att folk "gillar" honom, och att han håller på med att få donationer till save the children.

Save the children med Diablo guld? Finns det barn i D3? (inte de som spelar utan i spelet )

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem

Han råkade (eller "råkade") skriva sitt lösenord i email-rutan (error 37) men förlorade inget. Någon loggade in och tog allt gear/gold men Blizzard återställde, alternativt så var det fake rakt igenom(?). Hur som helst fakeade han att han förlorat allt ett tag för att få uppmärksamhet och fler tittare och mer donationer medan hans gear/gold låg på någon av hans polares konton, funkade tydligen precis som det var tänkt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av WaR:

Han råkade (eller "råkade") skriva sitt lösenord i email-rutan (error 37) men förlorade inget. Någon loggade in och tog allt gear/gold men Blizzard återställde, alternativt så var det fake rakt igenom(?). Hur som helst fakeade han att han förlorat allt ett tag för att få uppmärksamhet och fler tittare och mer donationer medan hans gear/gold låg på någon av hans polares konton, funkade tydligen precis som det var tänkt.

Du verkar vara väldigt säker på att han fake:at allting, källa på det?

Obvious hater is obvious.

Visa signatur

ASUS P8Z68-V/GEN3 Z68 S-1155 ATX, INTEL CORE I5 2500K 3.30GHZ 6MB S-1155, ASUS GEFORCE GTX 570 DIRECTCU II 1280MB, CORSAIR 8GB DDR3 XMS3 VENGEANCE PC3-12800 1600MHZ, CORSAIR AX 750W Gold 80+ Modular, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3 USB3 WHITE, WESTERN DIGITAL CAVIAR BLACK 750GB 7200RPM SATA/600 64MB, SAMSUNG DVD±R/RW/RAM DL 22X SATA BULK SVART, Windows 7 Home Premium 64-bit SWE.

Permalänk

Vad har han för spec. hur kan han heala så mycket?

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem

Kanske för att många är fanboys.

Permalänk
Skrivet av Callema:

Kanske för att många är fanboys.

Spoken words of truth.

Visa signatur

Intel i5 - 750 @ 2,67 GHz | Gigabyte P55-UD3 | 12GB Corsair XMS3 Vengeance @ 1600 MHz | MSI GTX560Ti 448-cores | Fractal Design Define R3 Black | Steelseries Siberia V2 Limited Edition

Permalänk
Medlem
Skrivet av eskils:

Du verkar vara väldigt säker på att han fake:at allting, källa på det?

Obvious hater is obvious.

Inte första gången... Det är väl de som många tar som bevis

Permalänk
Medlem
Skrivet av Reyintaz:

Inte första gången... Det är väl de som många tar som bevis

Återigen, källa på det?

Anledningen till att jag drygar är för att jag har följt Athene under en herrans massa år och han är ingen lurendrejare, han är en trollare men ingen lurendrejare. Han skulle inte blåsa sina fans på allt guld.

Visa signatur

ASUS P8Z68-V/GEN3 Z68 S-1155 ATX, INTEL CORE I5 2500K 3.30GHZ 6MB S-1155, ASUS GEFORCE GTX 570 DIRECTCU II 1280MB, CORSAIR 8GB DDR3 XMS3 VENGEANCE PC3-12800 1600MHZ, CORSAIR AX 750W Gold 80+ Modular, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3 USB3 WHITE, WESTERN DIGITAL CAVIAR BLACK 750GB 7200RPM SATA/600 64MB, SAMSUNG DVD±R/RW/RAM DL 22X SATA BULK SVART, Windows 7 Home Premium 64-bit SWE.

Permalänk
Medlem
Skrivet av eskils:

Du verkar vara väldigt säker på att han fake:at allting, källa på det?

Obvious hater is obvious.

Jag skrev att jag var säker på att han fakeade att han förlorat allting ett tag, inget annat. http://sv.wikipedia.org/wiki/Fr%C3%A5getecken

Källa på att han fakeade/trollade eller vad du nu vill kalla det: http://www.athenelive.com/forum/viewforum.php?f=8

Permalänk
Medlem
Skrivet av eskils:

Återigen, källa på det?

Anledningen till att jag drygar är för att jag har följt Athene under en herrans massa år och han är ingen lurendrejare, han är en trollare men ingen lurendrejare. Han skulle inte blåsa sina fans på allt guld.

Tar min kompis som en källa. Men tydligen när man blev world first 60 så trollade han alla att han blev bannad. Vilket inte var sant tydligen.

Min personliga åsikt om denna snubbe är att han är en **** *** ***** *****

Permalänk
Skrivet av eskils:

Du verkar vara väldigt säker på att han fake:at allting, källa på det?

Obvious hater is obvious.

han började sätta på Trololololol musiken och skratta efter, det var väll runt 24:30 tiden eller något igår tror jag

Permalänk
Skrivet av CyberZaikoo:

han började sätta på Trololololol musiken och skratta efter, det var väll runt 24:30 tiden eller något igår tror jag

Japp.
Lite senare så började han dessutom fråga alla typ "Wasn't that actually a really funny joke" eller något liknande, och han sa att han var världens största troller typ.

Förövrigt så är jag inget fan av Athene eftersom han claimar sig själv som bäst i världen på allt fastän han blir boostad, han hade ju inte farmat varken gear eller pengar själv.

Visa signatur

🖥️ Gigabyte Aorus B450I Pro (mITX), AMD Ryzen 5 3600, Corsair Vengeance LPX 16GB 3000MHz, Corsair SF600 V2, ASUS GeForce GTX 1070 ROG Strix, Corsair Force MP510 960GB, Samsung 850 EVO 250GB & OCZ Vector 256GB, ASUS VG248QE & DELL U2312HM
📱OnePlus 6
🏍️ 2018 Kawasaki Ninja 650

Permalänk

Han har ju nästan samlat in 1 miljon dollar till rädda barnen, men för att svara på frågan: Fanboys.

Permalänk

Någon som vet vilken batletag han har?

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk

Ser folk något i honom som får dom att må bra så visst,
men jag skulle aldrig vilja titulera mig som ett fan av den människan.
Men visst det får stå för andra Och om han nu verkligen beter sig som han gör
för en bra anledning med donationer till världsriddare så är det ju bra.

Visa signatur

CPU ∙ 7800x3D •
RAM ∙ 32GB G.Skill •
MB ∙ MSI MAG B650 Tomahawk •
GPU ∙ 4070ti Super •
PSU ∙ Seasonic Focus+ Gold 750W •

Permalänk
Medlem

Athene är ju rolig. Vissa förstår att det han görär skådespel och ett alter-ego(tänk typ sacha baron cohen kontra Borat/Ali-G etc.).

Andra blir förbannade för att "han inte alls är bäst som han säger". Och den första gruppen sitter och skrattar åt den andra gruppen och att de är så arga. Han är grym på att trolla

Visa signatur

Raven RV02-e // 2500k@4.5GHz // 16GB 1866MHz // Sapphire 390// AX1200 // Silver Arrow // AsRock p76 E4 Gen 3 // Majestouch 2, bruna // 128GB Crucial m4 som systemdisk, 2TB WD Green som lagring och BX100 250GB för spel // ATH-m50x

AW 14
"Citera" för svar

Permalänk

För att han är rolig? Bara man fattar att han inte är seriös med allting, så är det riktigt kul

Permalänk
Medlem

Athene är inte rolig och ärligt talat tycker jag lite synd om honom, han skrek non-stop om sig själv varje fucking kväll i general chat på stormscale (utan att någon brydde sig eller gav svar på det), inte kunde han hitta ett bra arena team heller.

Visa signatur

Intel Core i5-750, Asus Maximus III Formula, Asus CUII GTX 570, Corsair 4GB Dominator GT, Corsair 620w HX, Corsair H50 Hydro, Intel X25-M 80GB, Samsung F3 Spinpoint 500GB, Silverstone Fortress (FT01B-W).

Permalänk
Entusiast
Skrivet av KRQKAN:

Save the children med Diablo guld? Finns det barn i D3? (inte de som spelar utan i spelet )

Givetvis inte med Diablo guld. http://opsharecraft.com/ - Han har hittills på ett par veckor dragit in 400,000$+ i donationer medans de streamat sina D3 först till lvl 60 runs osv.

De lät folk hjälpa athene å co. att bli först genom att ta emot stora donationer guld.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk

Han lyckas ganska bra.

Han gör saker som folk reagerar på så de joinar hans stream för att se vafan som händer. BAM!

Permalänk

come on you can do this!

Permalänk
Medlem

Om man ger han guld så syns man i streamen i ca 10-20sec! bara de e ju värt 2 mil guld!!!..... not...

Visa signatur

Dell Vostro 1700

Permalänk
Medlem

Han känns överdriven hela tiden i allt han gör vilket jag personligen inte gillar så jag följer inte hans stream, tycker mer om spelare som är lite mera seriösa. Om han nu donerat så mycket pengar till någon välgörenhets grej, kudos till honom men mer är det inte.

Om han nu inte blev hackad så kommer folk tro honom mindre nästa gång då han kanske blir hackad?
-"Lögnaren blir bara trodd en gång."

Permalänk
Skrivet av Reyintaz:

Tar min kompis som en källa. Men tydligen när man blev world first 60 så trollade han alla att han blev bannad. Vilket inte var sant tydligen.

Min personliga åsikt om denna snubbe är att han är en **** *** ***** *****

Athene blev inte world first 60, isåfall hade hans video visat achivment när han tog det, samt att han och hans vänner blev bannade för att de gjorde en så kallad exploits med sina munkar, där de drog heal/sköld spellen efter varann, men athene har jag själv alltid följt alla åren sen wow tiden och han är underhållande som bara den, fast rätt "f*ck up" i huvudet

Visa signatur

BitFenix Prodigy, Intel i5 3570K, ASRock Z77E-ITX, Cooler Master Silent Pro M2 620W, Evga Gtx 670 ftw, 2x120gb SSD, 1X500gb HDD, 1tb Seagate Barracuda, 16Gb RAM Corsair Vengenz

Permalänk
Medlem

Athene är som Jesus. En skön snubbe men tyvärr är hans anhängare helt efterblivna.

Visa signatur

W10 Pro N | i7 6700K @ 4.7 GHz | NH-D15 | GTX 980 Ti HOF | ASUS Z170 Pro Gaming | 16GB 3000Mhz CL15 | Samsung 850 EVO 500GB | 3x HDD ~8TB | Define S | EVGA 750W G2 | Logitech g502 | Corsair K70 Red | Beyerdynamic DT 770 Pro 250Ω | Sound Blaster Z | BenQ XL2430T 144Hz + GW2250HM 60Hz
» Youtube: https://www.youtube.com/c/Phreec

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av CyberZaikoo:

han började sätta på Trololololol musiken och skratta efter, det var väll runt 24:30 tiden eller något igår tror jag

Inte för att vara den som är den, men 24:30? Kallar du 01:00 för 25:00? Sorry, men att lära sig klockan känns som en ganska fundamental kunskap=)

Permalänk
Entusiast
Skrivet av syndicatan:

samt att han och hans vänner blev bannade för att de gjorde en så kallad exploits med sina munkar, där de drog heal/sköld spellen efter varann

de blev inte bannade, skillen hotfixades bara och de kunde inte längre använda sina 5k hp monks i inferno, så de fick rerolla.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II