Permalänk
Medlem

GTX 680 folding

Om det är någon som kommer över lite resultat på 680 så klistra in här. Ska man kanske be Swec-redaktionen att testa korten?

Permalänk
Medlem
Permalänk

Min fråga är vad fan är det som händer. Är det något som har hänt? Är det imorgon kortet går att köpa? Varför får man inte reda på nåt!

Visa signatur

I Fractal Design Define R4 Arctic White I EVGA GeForce GTX 680 2GB I i7 2600K I 16gb 1333mhz I Be-Quiet Pure Power L8 630W I 1 TB hårddisk I SanDisk SSD Extreme 120GB I Logitech MX Master I SteelSeries 4HD Mousepad I Samsung S27A950D I Logitech Z623 I

Permalänk
Medlem
Skrivet av tednasadator:

Min fråga är vad fan är det som händer. Är det något som har hänt? Är det imorgon kortet går att köpa? Varför får man inte reda på nåt!

http://www.jmedata.se/PartDetail.aspx?q=p:10510183;c:100537;g...

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Avstängd

Dyrt..

Permalänk
Medlem
Skrivet av tednasadator:

Kepler lanseras imorgon och Nvidia har ett evenemang på Webhallen med BF3 turnering i mindre skala och massa andra överraskningar och återförsäljarna verkar redan fått in i lager och borde gå att köpa imorgon tycker man eller så blir de på fredag man får köpa och Nvidia tror jag har sett till att ge ut så lite data som möjligt mot Amd för eget intresse och fått återförsäljarna att hålla tyst tills den officiellt lanseras av dom själva och då kommer alla tester samtidigt.

Sweclockers kommer släppa en egen rensension imorgon och så kommer då att rapportera med ett eget videoinslag från Webhallens evenemang med Nvidia på plats på deras lokal på Sveavägen i Stockholm.

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tednasadator:

Det finns ju massor där ute i det vilda!

http://www.youtube.com/watch?v=HxXk-iXLjiY

Permalänk
Medlem
Skrivet av mungo_skata:

Jepp

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Gillar rubriken i den där videon som alla skickar runt.. "..GTX680 no fake" <---- Seems legit:P

Permalänk
Medlem
Skrivet av mungo_skata:

tycker du?

7 loppor.. som hittat!

Visa signatur

Chassi: APLUS Monolize PSU: HX520w Corsair GPU: Gigabyte GTX 460 OC 1GB Skärm: Acer p223w CPU: Q6600 @ 3,4 GHz CPU kylning: TRUE Black 120 RAM: OCZ Reaper PC8500 4GB MB: Gigabyte GA-P35-DS3 SSD/HD: Samsung 830 64GB + 128GB SSD, WDC Black 500 GB | Fraktfritt inet!

Permalänk
Medlem
Skrivet av haart:

tycker du?

7 loppor.. som hittat!

Tror jag köper två st ifall jag tappar det ena

Visa signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* MSI X670E Tomahawk* AMD 7800X3D* 32GB G-Skill DDR5 6000Mhz* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Superlight:

Om det är någon som kommer över lite resultat på 680 så klistra in här. Ska man kanske be Swec-redaktionen att testa korten?

http://www.guru3d.com/news/geforce-gtx-680-sli-performance-un...

Guru 3D är ju ganska kända också.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Superlight:

Det hade varit jätte kul om dom kunde inkludera det i ett test ! även kanske jämföra lite med andra kort!

Visa signatur

Dan B ...

Permalänk
Medlem
Skrivet av cyber_18:

Det hade varit jätte kul om dom kunde inkludera det i ett test ! även kanske jämföra lite med andra kort!

Problemet är väl att det tar väldigt lång tid innan man får ett vettigt resultat?