Har ni tjänat nåt på RMAH

Permalänk
Medlem

Har ni tjänat nåt på RMAH

Är det nån som lyckat sälja något item på Real money Auction house än, själv lyckades jag tjäna typ 10 kr på ett two handed rare svärd.

Permalänk
Quizmästare Gävle 2022

Inget än, kanske kommer sen när folk kommer hem från jobben

Permalänk
Medlem

det roliga är ju att man kan bygga upp eknomin inom rmah och man behöver inte ladda upp tänk att gå från 0 till
fund och bara ladda upp när man har 4 gratis och sedan sitt på 100£ och i princip kunna köpa vad som helst

Då kommer jag känna mig cool iaf

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Skrivet av Xenoz:

det roliga är ju att man kan bygga upp eknomin inom rmah och man behöver inte ladda upp tänk att gå från 0 till
fund och bara ladda upp när man har 4 gratis och sedan sitt på 100£ och i princip kunna köpa vad som helst

Då kommer jag känna mig cool iaf

Jag förstår verkligen ingenting av vad du säger o.O

Permalänk
Medlem
Skrivet av kalabaleek:

Jag förstår verkligen ingenting av vad du säger o.O

Han ville kanske demonstrera hur det kan se ut om man skriver utan några som helst språkregler.

Visa signatur

"Anger dwells only in the bosom of fools."
- A. Einstein

Permalänk
Medlem

Hur är det för oss svenskar?
Har vi möjlighet till utbetalning, via Paypal, eller är våra pengar fast på battle.net?

Visa signatur

- none -

Permalänk
Medlem
Skrivet av aztekk:

Hur är det för oss svenskar?
Har vi möjlighet till utbetalning, via Paypal, eller är våra pengar fast på battle.net?

Ska vara möjligt via paypal.

Visa signatur

"Anger dwells only in the bosom of fools."
- A. Einstein

Permalänk
Medlem
Skrivet av aztekk:

Hur är det för oss svenskar?
Har vi möjlighet till utbetalning, via Paypal, eller är våra pengar fast på battle.net?

Väljer du battle.net så är pengarna fast där. Väljer du paypal när du lägger upp auktionen får du ut pengarna vid försäljning.

Blizzard kan inte i efterhand betala ut pengar från battle.net till paypal, så det gäller att man bestämmer sig snabbt!

I praktiken kan man väl dock överföra de med förlust, t.ex. köpa gems för sin battle.net valuta och sedan sälja med paypal.