Vad var ditt bästa drop idag? [Diablo III]

Permalänk
Medlem

En elite på väg till warden fick för sig att droppa denna trevliga ring

Visa signatur

Ryzen 5800X, Asus ROG Strix B550-E Gaming, Asus ROG Strix 3080 Ti OC, G.Skill Trident Z Neo DDR4 32 GB RAM@3600 MHz cl16, LG 34GN850 + Acer Predator XB271HU

Permalänk
Medlem

Första runet Siege Breaker inferno 5 stacks valor med MF gear = 313MF

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
ROG Astral GeForce 5080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
ASUS ROG Strix 27" WOLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ziggy_:

haha ballt hur gör man det ^^, ?

Precis som posten du citerade sa.
Bara skapa om gamet tills den spawnar. Gör game, kolla efter development hell, är den inte där så avsluta och kör igen.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk

Mitt första legendary som droppat Droppade i början av ACT1 nightmare, har precis dödat diablo på normal ^^ började köra i onsdags, kör witchdoctor men tror inte riktigt ja kör som man ska har ju sköld + hammare Tycker det är riktigt svårt att veta vilket item som är bättre än det andra.

Visa signatur

Stationär Dator : FD define r3|Corsair RM 750W|i7 4770K +NH-U9B SE2|Z87-DS3H|ASUS R9 290 4GB DirectCuII|A-data 1600 DDR3 8GB|2TB + 1TB + 1 TB + 120Gb SSD
Bärbar dator : Acer Aspire TimelineX 5820TG

BeErNwHiSkY:Beer and Whisky!

Permalänk
Medlem

Fick nyss från Siegebreaker, fick även min första neardgasm.

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk
Medlem

Vet inte om jag ska lära mig [Plan: Exalted Grand Heaven Strand] och sälja för att tjena mer penger, men vet dock inte om man tjänar så mycket på det? receptet säljs för 4.5 miljoner på AH.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
ROG Astral GeForce 5080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
ASUS ROG Strix 27" WOLED

Permalänk
Medlem

bara jag som får skit från siegebreaker runs :/

Permalänk

Fick den idag min första bra drop ungefär hur mycket är den värd?

Visa signatur

CPU: Amd Phenom 955 4.1 ghz | MODERKORT: ASrock 970 | Chassi: Corsair Carbide 500R |
GFX MSI 280X 1200/6400 | RAM Corsair och Adata 8GB | Nätagg Corsair TX 850 |

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=2247296

Permalänk
Medlem

Inte så jätte mycket skulle jag säga, Jag skulle ha sparat den till mig själv till mitt MF gear

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
ROG Astral GeForce 5080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
ASUS ROG Strix 27" WOLED

Permalänk
Medlem

Min polare (wiz) fick den!

Märkte inte ens att jag plockade upp den, den bara låg i min väska när jag skulle kolla lite.. haha

Permalänk
Medlem
Skrivet av Extrakebab:

http://i50.tinypic.com/2weax6w.jpg

Fick den idag min första bra drop ungefär hur mycket är den värd?

Skrivet av tjobbo:

Inte så jätte mycket skulle jag säga, Jag skulle ha sparat den till mig själv till mitt MF gear

Instämmer med tjobbo.
Låga mainstats och relativt låg MF/GF på den. (Gold find maxar på 50% och Magic find maxar på 40%)

Edit: kan väl säga att det ligger bättre amus på AH iaf för 250k

Visa signatur

Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem

Fick denna nyss när jag var påväg till Astmadan (Azmodan) i Inferno, fick utav en randommob med 5% MF

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk

Denna droppade ur warden idag! Min första set/legendary :):)
Jag lade ut den för omkring 80 mille men det var nog lite för mycket?

Permalänk
Medlem
Skrivet av henning123:

http://desmond.imageshack.us/Himg854/scaled.php?server=854&fi...

Lite mycket kanske med tanke på att man kan få högre stats på de där för 3-4 mille Men alltid kul när man hittar set/legendary. Har själv hittat runt 10 legendaries nu men bara 1 set.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Pony lvl inferno, 345MF

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
ROG Astral GeForce 5080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
ASUS ROG Strix 27" WOLED

Permalänk

Mjo jag tänkte också på det men jag jämförde mest vad de andra låg på AH och den var i den prisklassen tyckte jag då, dock är de ju inte ens nära att vara värda den summan, kanske med en annan del fast endå inte

Permalänk
Medlem

Mitt första "bra" item blev en 29%! block stormshield till min barbar, fick det från en random mob i act2 oasis med 0% MF och 5 stacks NV

Permalänk
Moderator
Moderator

Hade två "ok" runs inatt, första droppade IK handskar med acceptabla stats och fem eller sex random rares som gick att sälja för 3-500k styck, nästa run droppade de här två:

2H för monk är generellt inte direkt det hetaste sedan skivat bröd men den här rollade ganska fint, var sugen på att behålla den själv eftersom det var roliga stats men vi får se vad AH tycker om den. En 1H med både hög str och int är också rysligt mysigt eftersom det funkar för både bar-bar/wiz/wd.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av henning123:

http://desmond.imageshack.us/Himg854/scaled.php?server=854&fi...

lol 80 mil

Permalänk

jaja, jag blev väl lite väl entusiastisk... får sälja om den imorn

Permalänk
Skrivet av Nivity:

bara jag som får skit från siegebreaker runs :/

Det vekar ha blivit något fel på boss droppsen i act3-4 hörde jag, droppar ju lvl 50 rares från dom nu..

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Skrivet av twit:

Hade två "ok" runs inatt, första droppade IK handskar med acceptabla stats och fem eller sex random rares som gick att sälja för 3-500k styck, nästa run droppade de här två:

http://i46.tinypic.com/2zrf39u.png

2H för monk är generellt inte direkt det hetaste sedan skivat bröd men den här rollade ganska fint, var sugen på att behålla den själv eftersom det var roliga stats men vi får se vad AH tycker om den. En 1H med både hög str och int är också rysligt mysigt eftersom det funkar för både bar-bar/wiz/wd.

Vart hittade du det där i pony lvl eller?

Visa signatur

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av blue eyed devil:

Vart hittade du det där i pony lvl eller?

Act 3. MLP går ju inte att vistas i mer än några minuter innan hjärnan börjar brytas ner.

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Skrivet av henning123:

jaja, jag blev väl lite väl entusiastisk... får sälja om den imorn

Går för ca 1m

Permalänk
Inaktiv

Denna vecka har jag fått:
2h stav - 1456dps med socket / 19 IAS
1h - 800DPS 200int/100vita /socket
Inna's Glory som ovan fast med int istället för Res all
Stormshield 23% block och dex

+ en del andra saker värda ett par miljoner (typ max GF på grejer/Plans) men dessa är mest minnesvärda.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Skrivet av tjobbo:

Skrivet av TiasE:

Instämmer med tjobbo.
Låga mainstats och relativt låg MF/GF på den. (Gold find maxar på 50% och Magic find maxar på 40%)

Edit: kan väl säga att det ligger bättre amus på AH iaf för 250k

Fick iväg den för 500 k gold nån köpte den väldigt snabb Borde lägga den på 1 mille istället några inne i gamet sa det var värd ungefär nåt sånt.

Visa signatur

CPU: Amd Phenom 955 4.1 ghz | MODERKORT: ASrock 970 | Chassi: Corsair Carbide 500R |
GFX MSI 280X 1200/6400 | RAM Corsair och Adata 8GB | Nätagg Corsair TX 850 |

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=2247296

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av Vendin:

Nice life leeach på den.

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av blue eyed devil:

Nice life leeach på den.

rofl, typ top 5 bästa 1h som setts och du bara ,"nice LoH". Hehe lite roligt faktiskt ^^