Fruktansvärt slö dator efter strömavbrott + klickande ljud?

Permalänk

Fruktansvärt slö dator efter strömavbrott + klickande ljud?

....

Permalänk

bumpidibumpdodelibump

Permalänk
Medlem

För det första, lär dig skriva ordentligt blir trevligare för alla att läsa, för det andra bumpning är inte tillåtet. Din tråd ser förjävlig ut rent av sagt inte för att vara dryg men punkter överallt.. och helt osammanhängande osv. Bättre på texten så lovar jag att du får både fler svar men framför allt mer seriösa svar.

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.

Permalänk
Medlem

skulle tro att det är hårddisken som är problemet är det den som klickar så för du köra en diskkontroll och se om den hittar fel

Visa signatur

Ryzen 7 5700x3d, MSI B450 Tomahawk Max, 2x16 gb kingston reaper rgb 3600 mhz Gigabyte rtx 4060 ti Eagle OC och nätagg be quiet 700w SSD: 1 tb pny cs 900, 2x Kingston Fury 1 tb, wd blue ssd 500gb, 1x Samsung PM9A1 1 tb

Permalänk
Medlem

Bra fråga av trådskaparen, skulle gissa att det enda att göra är att slänga datorn ner från balkongen.. Om du inte har en balkong så får du åka till någon kompis som har det!

Visa signatur

Crummy laptop DeLux!

Permalänk
Medlem
Skrivet av azezl:

Bra fråga av trådskaparen, skulle gissa att det enda att göra är att slänga datorn ner från balkongen.. Om du inte har en balkong så får du åka till någon kompis som har det!

Eller varför inte flytta ut i skogen bland alla andra troll, Då slipperr han konka runt och leta balkong......

Visa signatur

Dell Xps i7 2,7Ghz 6gb ram GeForce Gt 540m.

Projekt ivy eller sandy 16/32 ram, 800D div andra grejer (Galleri kommer snart)

Permalänk
Medlem

Borde starta om du knäpper fingrar i takt med klickandet.

Ser inte ditt inlägg utan enbart punkter, men med tanke på överskriften så låter det som din hårddisk har rasat, vad rapporterar S.M.A.R.T?

Visa signatur

Amiga 3000 (1990), CPU: 68060 66MHz, RAM: 2MB chip 470MB Fast, GFX: ECS+RTG zz9000 @ 1920x1080, HDD: 32GB SSD/PATA, 128GB SCSI, DVD-Brännare/SCSI, Chassi: Original Desktop. www.som99.se
Primär workstation: i9-12900KS, 128GB RAM, intel A770 16GB.

Permalänk
Hedersmedlem

Dåligt ämne och bumpidibumpdodelibump.

*Tråd låst*

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM