Drag och släpp flikar i Chrome

Permalänk

Drag och släpp flikar i Chrome

Hej!

Har sökt utan att hitta något svar på om man kan dra sina flikar till bokmärkesfältet för att spara dem i Chrome på samma sätt som man gör i FF? Den enda funktionen som jag saknar och som underlättar en hel del.

Permalänk
Avstängd

Japp det e bara att drag & drop

Visa signatur

Chassi: Coolermaster HAF XB PSU: Silverstone Strider 850W, MB: MSI Z87-G45, CPU: Intel I5-4670K @ 4,2Ghz (Corsair H100i), GPU: MSI GTX 970 Gaming RAM: Kingston HyperX 16Gb DDR3 1600Mhz, HDD: 2x Samsung F3 7200rpm 1TB, SSD: Samsung 830 series 128Gb, OS: Win 8.1, Skärmar: LG 55" FullHD & Dell 23'' UltraSharp U2312HM.

Permalänk
Medlem

Vad jag vet så går det inte. Däremot är det bara att klicka på stjärnan som sitter till höger i URL fältet och välja Bookmark Bar i drop down boxen.

Visa signatur

i7 12700, 5080, 32gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Skrivet av tysonayt:

Vad jag vet så går det inte. Däremot är det bara att klicka på stjärnan som sitter till höger i URL fältet och välja Bookmark Bar i drop down boxen.

Jo jag har använt stjärnan precis så som du säger men det är precis det jag vill slippa för det blir lite struligare, men man kan inte få allt här i livet :D.

Permalänk
Medlem

Prova att dra i den lilla ikonen, i adressfältet, istället för fliken.

Permalänk
Medlem

Ctrl+D annars om jag inte missminner mig

Visa signatur

2500k@4.1Ghz - MSI P67A GD55 - 12GB 1600Mhz - A-Data 120GB SSD - Fractal Design Define R3 - Powercolor 7970

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eberhart:

Prova att dra i den lilla ikonen, i adressfältet, istället för fliken.

Precis, dra siteikonen inte själva länken så fungerar det.

Visa signatur

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't...

Asus Maximus VIII Hero | i7-6700K | ASUS GeForce GTX1070 Strix 8GB | G.Skill F4-2133C15Q-32GRK |

Permalänk

Ja där ser man, helt underbart!

Tacka så mycket för hjälpen!