Permalänk
Medlem
Skrivet av Orici:

Men nu är inte GW2 som alla andra MMO's....

Enda undantaget är att jag kan pvpa vettigt direkt
Dynamic events osv är inget jag direkt bryr mig om heller, det är ändå levlande.
Swtor var också boring, massa tjabb hela tiden.

Levlande är levlande, sen om det är pytte lite roligare mellan olika mmo har ingen betydelse för mig, det är ändå skittråkigt och något jag bara kör igenom för man måste.

Permalänk
Medlem

Heter Langeman ingame då någon hade snott mitt normala namn :/. Skickar ett pm till dig ingame med också.

Permalänk

Heter Winged ingame, invite tack

Visa signatur

~ASUS Maximus VI Hero ~ i5 4690k @ 4.6GHz 1.228v ~ Noctua NH-D14 ~ Corsair Vengeance Pro 1600MHz 16GB ~ Samsung 850 PRO 256GB SSD ~ 2.5TB HDD ~ ASUS 280x TOP 1200/1700 ~ Corsair TX 750W ~ Define R4 Titanium~

Permalänk

Ställer min TS server till förfogande då ingen använder den just nu:

ts3server://95.143.195.48?port=10737

Vem som helst är välkommen att använda den

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem
Skrivet av _tekken_:

Nån som kan verifiera nått om hur prestandan är nu gentemot förra betan GPU/CF Usage etc

Det enda jag kan säga att prestandan är mycket bättre jämfört med den första betan! Bra gjort av Areanet

Permalänk

Om någon sitter på en extra nyckel eller konto får ni gärna PMa..

tackar

Permalänk
Medlem

Skulle också uppskattas väldigt om någon har en extra key

Visa signatur

Dator R7 7800X3D, 64GB@6Ghz, RTX 4080
Bild & Ljud: LG C1 55", MA Silver 7.0, XTZ Sub 12, Marantz SR7015
Konsoler: PS5, Nintendo Switch, Xbox One

Permalänk
Medlem

Trevliga uppgraderingar till BWE3 överlag. Kör en Sylvari, fast spelar i humanområdet (tänkte spara några områden till release). Problemet är att PvP tydligen inte funkar bra på servern, kraschar och går ner. Beta/stresstest grej, men hoppas de fixar det snart ändå.

Permalänk
Skrivet av Buio:

Trevliga uppgraderingar till BWE3 överlag. Kör en Sylvari, fast spelar i humanområdet (tänkte spara några områden till release). Problemet är att PvP tydligen inte funkar bra på servern, kraschar och går ner. Beta/stresstest grej, men hoppas de fixar det snart ändå.

Tidigare betor har det ju oftast funkat nästintill perfekt andra dagen men varit riktigt dåligt första så antar det blir så igen

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Medlem

Tar hemskt gärna en extra key om någon har x).

Också villig att byta mot något inom d3 om någon vill så.

Permalänk

Har man keys om man har pre-purchase? Kan ge isf

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Insanity92:

Har man keys om man har pre-purchase? Kan ge isf

Nej, det har man inte.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Skrivet av Kalium:

Nej, det har man inte.

Synd

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hjulstad:

sååååå.. hur känns det prestanda vis?

Prestandan är bättre än förra betan, och väldigt mycket bättre än första beta weekend.

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk
Medlem

Dags att sova? Mjo, jag tror nog det....

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Prestandan är mycket bättre och det verkar mer stabilt allmänt, haha btw var det fler som upptäckte att de glömt någon shader och optimering i första builden? ^^

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

jag har en fråga till er som spelat betan.
jag körde guild wars när det släpptes och tyckte inte riktigt om det.
hur stor skillnad är det mellan original och tvåan ?

Permalänk
Skrivet av Gulanka:

Det är en GIGANTISK skillnad. Av det jag har spelat hittills så kan jag inte säga annat än att jag älskert )

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fractal Define Design R03, Intel 2500K, 16GB DDR3 1600MHz, GIGABYTE PH-67-DS3-B3, GIGABYTE 6950 1GB. PAOW!

Permalänk
Skrivet av Hjulstad:

sååååå.. hur känns det prestanda vis?

Samma som bwe1 för mig, om inte sämre :/

Ligger på ~30fps med delarna i signaturen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av spot_1337:

Samma som bwe1 för mig, om inte sämre :/

Ligger på ~30fps med delarna i signaturen.

Jasså? Funkar hur bra som helst för mig! inga problem whats so ever...
Sitter du med nån gammal burk eller?

Nån som lyckats köpa några gems?

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem

Funkar mycket bättre än BWE 1 för mig, märker inga lagg alls.

Gick servrarna ner nu?:(

EDIT: Startade om klienten så kom jag in.

Visa signatur

Moderkort: ASUS PRIME Z690M-PLUS D4 | Proccesor: i5 12600K @ 3.6Ghz | Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO V2 | Ram: Corsair Vengeance LPX Black 32GB @ 3200Mhz | Chassi: Fractal Design Define Mini C | Grafikkort: ASUS GeForce RTX 4070 DUAL OC 12GB | Nätagg: Corsair TX750M 80+ GOLD | Lagring: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB | Skärm: MSI 27" Optix MAG274QRF-QD IPS QHD @ 165 Hz

Permalänk
Medlem

GW2 FTW! synd att man inte hela spelet inte har släppts än! Vill inte spoila för mycket så jag håller mig till start zonen

Permalänk
Medlem

Tycker inte det är nån skillnad alls med Prestandan gentemot BWE2...

Visa signatur

Motherboard:Asus Prime B550-Plus
Cpu:AMD Ryzen 5 5600X
Memory: Corsair Vengeance LPX 32Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Har väldigt mycket mouse delay ibland och inte speciellt bra performance... har 570 GTX och vet inte om det funkar exakt som det ska, jag ser t.ex. inte vatteneffekten som rinner ner på skärmen när man simmar upp över ytan

En kompis har 5870 och det flyter på hur bra som helst för honom, dock buggar AA och PostProcess för honom.

Permalänk
Skrivet av Gulanka:

Det enda som är kvar från GW1 är namnet, världen och historian från de gamla spelen. Hur man spelar är HELT annorlunda. Testade ettan men avinstallerade efter 5 minuter, så jävla värdelöst Tvåan är mycket bättre!

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv

Har varit på Game idag och frågat öga mot öga vad som händer med våra förköp från deras nedlagda webshop. De skickade ett mail till någon chef och skulle ringa mig på måndag om vad som gäller.

Permalänk
Medlem

Jag har ett problem. Jag hade ont om plats i min inventory så jag köpte genast lite säckar man kan lägga saker i. Problemet nu är att jag inte kan byta ut dom nu när jag hittat större säckar. Någon som hittat någon lösning på detta? Citera gärna vid svar så jag hittar igen.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem

Vill inte spoila PvE:n, så jag satte mig och nötte sPvP med några guildisar. Fantastiskt kul som Guardian.

Visa signatur

Friskyttarna.eu - Ditt Ljus i MMO-mörkret
LotRO || SWTOR || Guild Wars 2 || World of Tanks || Elder Scrolls Online || World of Warcraft || Black Desert

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gulanka:

Ettan och tvåan är helt skilda typer av spel, både game play och annat är helt ändrat på gott och ont.

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk

3 År och inget directx 11.