Permalänk
Medlem

Hjälp ang. CDON

Hej! Jag beställde till slut en Thor Jofur V2 för priset av cirka 25 lax då jag tyckte det var jäkligt prisvärt.
Såg sedan att på Thor sidan så hade de en bild där den kostade 35 lax men har redan skickat beställningen...

Tror ni jag får Jofur V2 då det är deras fel att sätta fel pris, right?

http://cdon.se/hemelektronik/speldatorer_-_thor/ <--- Annonsen där det står 35 lax

http://cdon.se/hemelektronik/thor_jofur_v2_-_intel_i7-3930_-_... <--- Datorn

Permalänk
Medlem

Tror 35k är fel pris faktiskt.

Visa signatur

Nostalgidator: Intel Core i7 3820 @ 4.3 ghz | 2 x XFX 7970 Black Editon OC | MSI X79A-GD45 | Corsair HX 850W | Corsair Cooling Hydro H80 | Corsair Force 3 SSD | Corsair Vengeance RAM 16 GB | Fractal Design Arc Miditower |

Permalänk
Medlem

Dom andra priserna stämmer inte heller. Tror 25 är rätt.

Permalänk
Medlem

Det är nog 25k den ska kosta

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4, Moderkort: AsRock Z77 Pro4, PSU: Antec VP650PM 650W, CPU: Intel Core i5 3570K @ 4.3Ghz, HDD: 500GB Western Digital Caviar Green 3,5, SSD: Samsung 840 Pro Series 128GB, OS: Windows 7 Ultimate 64 Bit

Permalänk
Medlem

OK! Får hoppas på det, tack!

Permalänk
Medlem

Priserna är konstiga Thor Vingner 9990kr men Jords 8990kr

Visa signatur

Spelriggen: i5 4670k | MSI Z87-G43 | Corsair RM 750 | Crucial 8GB 1600Mhz | Sapphire Radeon HD 6870 | CM Elite 430 | Seagate Barracuda 500GB

Permalänk

Jag har själv beställt Thor Jords för någon vecka sedan och betalade då 8990. Jag har kontaktat CDON och de som beställt Thor datorer för det billigare priset kommer att få samma dator iaf. Från och med nu gäller de nya priserna.

Permalänk
Medlem

Jag tror att CDON kör tidsbegränsade rabatter på dessa datorer.
Jag beställde en igår f.m. och fick då 28% rabatt (24990:-), men kollar man nu är det ordinarie pris som gäller (34990:-).
Misstänker att de kör en rabatt tills de sålt ett antal av systemen och sedan sätter de ord. pris.
Jag kan hur som helst inte förstå hur de kan sälja dessa system för 24490:- då det är komponenter för närmare 40 papp i burkarna, men det är bara att tacka och bocka...
Är det någon som har köpt och fått en levererad av dessa datorer, jag är lite nyfiken på ev. leveranstid?
Har frågat CDON:s kundtjänst och dom hade ingen aning...