Collectors Edition anlänt

Permalänk
Inaktiv

Fick min låda från Game idag jag med, lyckan är nästan total, nu saknas bara öppna servrar

Permalänk
Skrivet av TiasE:

De tar inte emot fler ordrar än vad distributören för varje spel säger att de kan få, sen står de där med brallorna nere om distributören helt plötsligt inte kan ge så många kopior de lovat.
Vet inte vilket spel du syftar på men ska du klaga på någon i det fallet så är det inte Webhallen, utan distributören för spelet i fråga.

Anyways, CEs är onödiga imo Köpte själv digital edition för någon timme sedan så jag är redo inför lördag när Headstarten drar igång.

Låter otroligt eller så är Webhallens anställda väldigt blinda, lättlurade och naiva.
Spelet jar har i åtanke är Diablo 3.

Dom började släppa så du kunde köpa och boka spelet, långt innan alla andra.
Och tog fortfarande emot orders långt efter att alla andra butiker satt stopp?

Dom gick ju själv ut och påpekade att "nej vi kommer inte få in tillräckligt många men vi ser ingen anledning att stoppa beställningar ändå, vi skickat de allt eftersom vi får in det istället" istortsätt.

Är ganska säker på att tråden fortfarande finns kvar här på SWEC om du vill titta upp det.

Permalänk
Skrivet av Nikken:

Jasså är det verkligen så? Borde inte företagen ha en funktion som sätter stopp för ordnar när deras lager de kommer få in tar slut? Kanske bara mitt logiska tänk som är för logiskt och normalt haha

Jo dom flesta har det men uppenbarligen ej Webhallen då dom ansåg (precis som jag skrev ovanför) med Diablo 3
Att dom kunde starta sin försäljning långt innan alla andra och ha öppet den långt efter.

Både vad gäller CE och original versionen om jag inte har fel?

Förhandsboka åtminstone inte därifrån, vart jordens liv sist.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buio:

Vad betala ni andra? Jag köpte min för 1199:- på Gamestop. Kanske något dyrare, fast jag bestämde mig sent (efter BWE2) och inga andra hade den kvar. Lite dyrt kanske, men jag gillar statyn och ska köra Charr, så det får gå. Har första spelet, Guild Wars i Collector's Edition också.

Yep, landade på samma pris... var något lägre först men de ändrade priset och annullera ordern. -.-

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem

Precis hämtat ut min Blev ganska förvånad hur stort paketet/statyn var

Visa signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.
twitch.com/MrFEGISEN

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dark_Widget:

Låter otroligt eller så är Webhallens anställda väldigt blinda, lättlurade och naiva.
Spelet jar har i åtanke är Diablo 3.

Dom började släppa så du kunde köpa och boka spelet, långt innan alla andra.
Och tog fortfarande emot orders långt efter att alla andra butiker satt stopp?

Dom gick ju själv ut och påpekade att "nej vi kommer inte få in tillräckligt många men vi ser ingen anledning att stoppa beställningar ändå, vi skickat de allt eftersom vi får in det istället" istortsätt.

Är ganska säker på att tråden fortfarande finns kvar här på SWEC om du vill titta upp det.

Hmm satte dem inte stor text efter Diablo namnet? "Fullbokad"?

Visa signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.
twitch.com/MrFEGISEN

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spajdah:

Hmm satte dem inte stor text efter Diablo namnet? "Fullbokad"?

Jo, men folk genomför köp även fast det är fullbokat. Sen gnälls det om att de inte får någon CE

Permalänk
Medlem

Jag fick mitt idag också av CDON. Dock inte CE... Är det någon som vet hur det där med early access fungerar & vilka som får de ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ringu:

Jag fick mitt idag också av CDON. Dock inte CE... Är det någon som vet hur det där med early access fungerar & vilka som får de ?

Om du betalade för en förköpsversion (pre-purchase) så ska du ha fått en nyckel innan, som man kunnat skapa konto och spela betatester + börja spela imorgon bitti. Är det en förbokning (pre-order) ska du kunna installera och spela en dag innan (dvs från 27:e).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fabola:

Vi som beställt på Webhallen lär ju inte få till releasen iaf

Fick min kl.10.02 idag från Webhallen. Tack Webhallen!!

Permalänk
Skrivet av Spajdah:

Hmm satte dem inte stor text efter Diablo namnet? "Fullbokad"?

Misstänker att det var ganska långt efter att folk hade insätt att dom inte skulle få sina varor och rageade på Webhallen.